• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Ik wed dat mam het ook wel eens gezecht heeft, maar dan vast tegen ons beide' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn handoek van de grond gris, 'See you later' Zei ik glimlachend tegen Madison waarna ik met Fred meeliep.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Dat heeft ze inderdaad, maar inderdaad alleen tegen ons beide of als ze weer eens denkt dat ik jou ben" zeg ik lachend. "Ik zie je een dag niet en gelijk is hier van alles aan de hand" mompel ik terwijl we in de richting van het kasteel lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria voelde alweer hoe het bloed naar haar wangen steeg, toekijkend hoe Draco weg wou lopen, pakte ze zijn hand vast en trok hem terug. Ze staarde hem enkel aan, zonder wat te zeggen. Het leek wel weer die wedstrijd, waarbij, als iemand weg keek hij of zij verloren had. Astria beet op haar onderlip en schudde lichtjes haar hoofd. "Nee Draco...ik vind jou ook leuk." De blos op haar wangen die zojuist nog roze was, verkleurde langzaam naar rood. Astoria ging op de punten van haar tenen staan, waarna ze haar zachte lippen tegen die van Draco drukte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison
    Ik glimlachte even, en stond toen op, nog steeds een beetje in een roes.
    Liefde was.. geweldig.
    Ik veegde wat haarplukjes uit mijn gezicht, en trok mijn jurkje en vestje weer vluchtig aan. Ik bleef nog even staan, kijkend naar de zon die bijna onder was.
    Vervolgens draaide ik me met een kleine glimlach om, en maakte aanstalten om terug naar Hogwarts te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik wacht even tot Fred en George uit het zicht zijn. Vervolgens dump ik de picknickmand en loop op het meisje af. Rustig, zodat ik verder niet dreigend over kom of zo. Ik heb niet zo'n zin in een kwade death eater.
    'Je moet echt een betere camouflagecrème kopen als je voor iedereen wilt verbergen wat je werkelijk bent, tijdens het zwemmen en dergelijke.' Een vriendelijke glimlach siert mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Jij bent George toch?' Vroeg ik hem grijnzend, 'Ik zie je een dag niet en gelijk is hier van alles aan de hand' Mompeld hij vervolgens, 'Wat is er aan de hand dan?' Vraag ik hem onbegrijpend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek het meisje eerst verward, maar toen geschrokken aan.
    Ik deed mijn mond open om iets te zeggen, maar klapte 'm daarna weer dicht.
    ''Ik.. je-'' ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
    ''Waarom zeg je dit? Zeg alsjeblieft niks, tegen niemand,'' zei ik, en keek haar smekend aan.
    Fuck, ik wist niet dat we in de gaten werden gehouden of zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Mh nu je het zegt ben ik dat inderdaad" zeg ik lachend waarna ik mijn hoofd schud. "Fred sommige dingen weet je en andere kom je vanzelf achter en andere kom je nooit achter" zeg ik schouderophalend. "Het is een kwestie van geduld"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik rol met mijn ogen. 'Als ik het tegen iemand wilde zeggen had ik het net zo goed gelijk tegen George kunnen zeggen, denk je ook niet? Maar goed. Ik weet dat je hem niks zal doen, dus vertrouw ik je op dat gebied. Wat ik echter niet kan plaatsen is je duistere familie geheim. Dus vertel eens, wie van de slechteriken zijn je ouders?' Ik houd mijn hoofd een beetje schuin. Zou ze het gelijk vertellen, of zou ik haar eerst moeten overtuigen? Ik ben dan misschien een Gryffindor, maar ik heb zeker ook sluwe trekjes. Al gebruik ik het altijd voor een goed doel en niet gewoon voor mijzelf.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Dat gaat je niks aan.'' siste ik, trok mijn vestje dichter tegen me aan en liep langs haar heen.
    Waarom wou ze dat weten? Zolang ze haar mond hield, was het prima, maar ze kwam dus absoluut níét te weten dat Hij mijn vader is.
    Echt niet.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Fred sommige dingen weet je en andere kom je vanzelf achter en andere kom je nooit achter' Zegt hij schouderophalend, 'Het is een kwestie van geduld' vervolgde hij, 'Juistja' Mompelde ik met mijn ogen rollend, 'George, kom maar niet te veel buiten. De frisse lucht tast je hersenen aan' Vervolgde ik op hetzelfde hoge stemmetje van onze moeder, 'Maargoed.. Wat was er zo belangerijk dat ik mee moest?' Vroeg ik hem vervolgens.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Hmm, ik moet dus verder denken dan gewoon een onbekende Death Eater,' zeg ik met een grijns. Ik steek mijn neus even in de wind en geniet van het zonlicht. 'Je wil om het te verbergen is abnormaal sterk. Misschien moet ik het George dan toch wel vertellen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "De frisse lucht tast mijn hersenen niet aan" zeg ik lachend door het hoge stemmetje dat hij opzet en klinkt als onze moeder. "Wat er zo belangrijk is is dat ik per ongeluk McGonagall tegenkwam terwijl terwijl ik snoep aan et uitdelen was en nu is alles in beslag genomen" begin ik. "En aangezien ze onze streken van de eerst dag nog niet is vergeten mogen we ons allebei komen melden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wat er zo belangrijk is, is dat ik per ongeluk McGonnagall tegenkwam terwijl ik snoep aan het uitdelen was en nu is alles in beslag genomen. En aangezien ze onze streken van de eerste dag nog niet is vergeten mogen we ons allebei komen melden.' Vertelt hij, 'Damn.. Nu direct?' Vroeg ik hem, 'Welke van de 'snoepjes' heb je aan hun gegeven? En hoe reageerden ze daarop?' Vroeg ik hem vervolgens grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek haar woedend aan.
    ''Zou je hem dat aan willen doen?'' siste ik. ''Zou je hem die pijn willen geven?''
    ''Ik vertel hem het zélf, maar niet nu. Laat me met rust,'' voegde ik er aan toe, en stampte boos verder.
    De neiging om haar te vervloeken was groot, maar ik moest me inhouden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''