• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Yeah, sorry :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Maakt niet uit.. Ik kan vast wel een dag wachten :') }


    Don't be like the rest of them, darling

    {Fred mag wel wat opschieten want George verveeld zich..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Madison ook :')
    FRED, SCHIET OP! ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {FRED! Come on! I'm borred XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Nogsteeds was de blos op Astoria haar wangen niet weg te slaan. Voorzichtig legde Astria haar handen in Draco zijn nek, waarna ze er een op zijn wang plaatsten en deze voorzichtig streelde met haar duim, zonder haar lippen van de zijne af te halen. Het liefste wou Astoria dat dit moment nooit voorbij zou gaan, net toen ze haar lippen terug wou trekken, verloor Astoria haar evenwicht ,omdat ze nogsteeds op haar tenen stond, waardoor ze boven op Draco in het gras viel. De lichte blos werd iets heviger, en een verlegeren en klein glimlachje speelden rond haar lippen. "Sorry" Astoria grinnikte zachtjes en drukte een kusje op het puntje van Draco zijn neus.


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Nogsteeds was de blos op Astoria haar wangen niet weg te slaan. Voorzichtig legde Astria haar handen in Draco zijn nek, waarna ze er een op zijn wang plaatsten en deze voorzichtig streelde met haar duim, zonder haar lippen van de zijne af te halen. Het liefste wou Astoria dat dit moment nooit voorbij zou gaan, net toen ze haar lippen terug wou trekken, verloor Astoria haar evenwicht ,omdat ze nogsteeds op haar tenen stond, waardoor ze boven op Draco in het gras viel. De lichte blos werd iets heviger, en een verlegeren en klein glimlachje speelden rond haar lippen. "Sorry" Astoria grinnikte zachtjes en drukte een kusje op het puntje van Draco zijn neus.


    Draco Malfoy

    Een zachte hand voelde ik in mijn nek en een op zijn wang, ik voelde dat Astoria steeds meer moeite kreeg om haar evenwicht te houden en binnen een paar seconde lag ik met een plof in het gras met Astoria boven op me, met een klein verlegen glimlachje keek ze me aan "Sorry" grinnikte ze en gaf me een klein kusje op het puntje van me neus. "ik lig eigenlijk best wel lekker" grapte ik, ik vond alles best zolang ik maar bij haar in de buurt kon blijven.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte, terwijl de blos op haar wangen nogsteeds niet over was. Astoria legde haar hoofd op Draco zijn borstkast, en pakte zijn hand vast waarna ze haar vingers in de zijne vlocht. Een warm gevoel was te vinden in Astoria haar lichaam, alles was zo fijn als ze bij Draco in de buurt was, zijn aanwezigheid deed haar goed. Maar ook wist ze dat Draco 2 jaar ouder was, en tevens al maar had gedaan dan haar, hierbij voelde Astoria zich ergens best ongemakkelijk, wat als zij niet aan de eisen voldeed? "Draco?". "Wat...heb jij...heb jij al wel eens...je weet wel, het bed gedeeld met een meisje?" Astoria keek hem niet aan.

    [@MrsBrittain, ik bedoelde deze:


    ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte, terwijl de blos op haar wangen nogsteeds niet over was. Astoria legde haar hoofd op Draco zijn borstkast, en pakte zijn hand vast waarna ze haar vingers in de zijne vlocht. Een warm gevoel was te vinden in Astoria haar lichaam, alles was zo fijn als ze bij Draco in de buurt was, zijn aanwezigheid deed haar goed. Maar ook wist ze dat Draco 2 jaar ouder was, en tevens al maar had gedaan dan haar, hierbij voelde Astoria zich ergens best ongemakkelijk, wat als zij niet aan de eisen voldeed? "Draco?". "Wat...heb jij...heb jij al wel eens...je weet wel, het bed gedeeld met een meisje?" Astoria keek hem niet aan.

    [@MrsBrittain, ik bedoelde deze:


    ]


    {WAAR HEB JE DIE VABDAAN!!!!xD ik ga helemaal stuk!}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    {WAAR HEB JE DIE VABDAAN!!!!xD ik ga helemaal stuk!}


    [Ghehe ^^ XD Ik had ze al een tijdje op de laptop staan, waarschijnlijk al iets van 3 maanden ofzo XD Dus ik heb geen flauwidee waarschijnlijk van wehartit, but i'm not sure XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Ja nu direct anders was ik je echt niet komen halen en had ik je al helemaal niet gestoord" zeg ik lachend. "Iedereen stond er met bloedneuzen, moest overgeven, kon niet praten of waren verliefd dus het pakte goed uit en je weet gelijk welke snoepje en dingen ik heb uitgedeeld en in beslag zijn genomen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@MrsBrittain





    ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria legde haar hoofd op mijn borstkas en ik keek naar de vogels die overvlogen en vrolijk piepte. Toch had ik het gevoel dat Astoria met iets worstelde alleen wist ik niet wat, maar mijn vraag werd snel beantwoord "Draco?". "Wat...heb jij...heb jij al wel eens...je weet wel, het bed gedeeld met een meisje?" ik grinnikte maar wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen "Uhm-uh ja, eigenlijk wel, hoezo?" ik haar vraag wel.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    [@MrsBrittain





    ]


    {wil je me dood hebben ofzo????!!! ik pis bijna in me broek van het lachen!!!!!xDxD}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte blos sierde Astoria haar wangen, terwijl ze naar het groene gras keek, en over Draco's handpalm wreef met haar duim terwijl ze nogsteeds elkaars hand vast hielden. "Gewoon...nieuwschierigheid, denk ik?" Astoria grinnikte zachtjes, ze haalde haar hoofd van zijn borstkast en keek hem aan waarna ze iets omhoog schoof en een kusje op zijn lippen drukte en vervolgens haar hoofd in zijn hals begroef. Astoria liet Draco's hand los, en speelde wat met zijn stropdas.


    The expert in anything, was once a beginner.