• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy Parkinson

    "Je bezorgt me echt hoofdpijn" mompelt ze, nog niemand is gekomen maar dat had ik ook verwacht. "Trouwens niemand denkt dat je hem vergeten bent wat je ook zegt of doet"
    ik kijk haar weer aan "nou dat is hun probleem want ik wil niks meer met Malfoy te maken hebben!" snauw ik, en dat was geen leugen...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Haar hoofdje hing schuin terwijl ze me aankeek, ze glimlachte en legde haar voorhoofd op de mijne Dat wil ik ook. Maar helaas zijn we de meeste tijd van de dag gescheiden." allebij zuchten we en Astoria sloot voor een paar seconde haar ogen en deed ze weer open waarna weer een kusje volgde, ik sloeg mijn armen beschermend om haar heen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Ik pak het lijstje weer aan en stop het in mijn zak. "Ja slim zijn ze zeker en genoeg klanten hebben we inderdaad ook, want volgens mij staan heel Huffelpuff, Gryffindor en Ravenclaw voor ons neus" zeg ik lachend. Ik lees snel nog eens de poster door en schud dan mijn hoofd. "Laat het gewoon bij deze plaats houden en de andere zijn slim genoeg om hier binnen te komen en laten we eerst maar de posters daar ook ophangen"

    Aileen Megan Snape

    Ik schiet in de lach en haal mijn schouders op. "Slimme keuze, heel erg slim" zeg ik. "Maar waarom ben je nu ineens van gedachten veranderd? Al die jaren was je niet bij hem weg te slaan en gister ook niet en nu ineens wel"
    Waarschijnlijk heb ik wel een idee hoe dat kwam, maar besluit om toch mijn mond te houden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria nestelden zich tegen Draco aan, en wou dat dit moment nooit voorbij zou gaan. Ze kon voor altijd wel zo blijven liggen, maar ze wist dat dat moeilijk ging worden. De felle zonnenstralen schenen fel op de tuin, Astoria kantelden haar hoofd een beetje en keek Draco aan. "We kunnen gaan zwemmen? Als jij het daar mee eens bent." Astoria hield haar hoofdje weer schuin en keek Draco aan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Dan ben ik heel erg benieuwt naar hoeveel leergierige mensen van Ravenclaw er een spijpelsmulpaket gaan kopen' Zeg ik grijnzend waarna ik het wachtwoord aan de dikke dame geef en samen met Fred naar binnen loop en daar eerst de poster op het bord hang die meerdere andere berichten overdekt, 'Wat denk je? Zo of zullen we gewoon het hele bord volplakken?' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ik zou het niet weten, maar het zullen er wel een paar zijn gezien ze net ook al dingen gekocht hebben" zeg ik met een grijns en kijk even naar het bord. "Mhm ik zou zeggen plak dat hele bord, maar vol en dan zal ik snel even alle spullen pakken en het geld wegleggen". Ik loop snel de trappen naar de slaapkamers op waar ik alles pak wat we nodig hebben en ruim de rest op. Ik loop weer naar beneden toe "Trouwens je heb vanmiddag echt heel veel gemist"

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Als hij terug komt heb ik het hele bord al volgehangen (wat je met een paar simpele toverspreuken wel niet kan doen) 'Wat heb ik gemist dan?' Vraag ik hem terwijl ik een doos aanpak en die vervolgens voor één van de stoelen bij de haard neerzet waarna ik zelf op de stoel ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "We hebben al aardig wat spullen gekocht en dus ook aardig wat verdiend dus het is maar goed dat we sommige dingen nog hadden verdubbeld" zeg ik lachend en ga ook op een van de stoelen zetten. "De resultaten waren ook bijzonder verassend en zonder poster hebben we sowieso al mensen die ons willen hebben" zeg ik. "Dus beter gezegd de zaken gaan nu echt geweldig, maar hoe was jou dag verder want volgens mij was die ook niet slecht"

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'En mam maar zeggen dat je met een fopshop geen geld verdient, volgens mij hebben we zo al meer verdient dan pa in een jaar' Zeg ik grijnzend waarna ik een door openhaal, deze vol met fopstokken. 'Deze dingen brengen ook een mooi fortuin op'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Zo zie je maar dat we weer eens een keertje gelijk hebben en volgens mij hebben we dat inderdaad" zeg ik lachend en kijk in de doos die hij open maakt. "Deze zullen inderdaad ook een fortuin opleveren en als dat niet zo is dan". Ik stop met praten. "Dan niets want dat gaat dus mooi niet gebeuren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Maargoed, voor welke snoepjes moesten we een tegengif maken?' Vraag ik hem terwijl ik uit dezelfde doos een handje vol gekleurde snoepjes bekijk, het meerendeel ervan hadden we in de vakantie zelfs nog op onzelf uitgetest. Dat was één van de redenen dat we nu proefpersonen zochten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Dat waren voor beste wel veel dingen" zeg en haal een lijstje uit mijn zak. "Uh voor Ton Tong Toffees,eetbare duistere teken en dan de laatste dingen voor die bloedneuzen en dat overgeven" noem ik op. Ik kijk hem aan "Ik denk dat dat allemaal wel gaat lukken met wat tijd en zodra we de juiste dingen hebben, wat denk jij?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik kneep mijn ogen dicht tegen de felle zonnenstralen "We kunnen gaan zwemmen? Als jij het daar mee eens bent." terwijl ik mijn ogen dicht had grijnsde ik "prima" ik deed een oog open en zag dat Astoria naar me keek.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy Parkinson

    Weer schiet Aileen in de lach "Slimme keuze, heel erg slim" "Maar waarom ben je nu ineens van gedachten veranderd? Al die jaren was je niet bij hem weg te slaan en gister ook niet en nu ineens wel" langzaam draai ik rondjes met mijn armen over elkaar geslagen, ik had dat gespartel allang opgegeven "omdat ik nu zie hoe hij echt is, een SUKKEL!" gelukkig draai ik langzaam weg van Aileen en een eenzaam traantje baant zich een weg naar beneden en spat uit elkaar op de stenen vloer.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes om Draco zijn gezicht, en drukte een kus op zijn lippen waarna ze onder hem vandaan rolde. "Ik zie je zowel bij het meer" Astria glimlachte en drukte nog voor een laatste keer een kus op Draco zijn lippen, stond toen op en liep terug naar Hogwarts. Na 10 minuten liep Astoria met een handdoek en een strandtas richting het meer, en zag Draco al staan. Heel vorozichtig legde ze haar spullen neer en trok haar kleren uit waarna ze alleen nog maar in haar bikini stond. Voorzichtig sloop ze richting Draco en toen ze dichtbij genoeg was sprong ze op zijn rug en sloeg haar armen om hem heen. "Boe" Astoria drukte een kus op zijn wang en grinnikte.


    The expert in anything, was once a beginner.