• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Ach Pansy hou gewoon je mond je bezorgd me echt hoofdpijn" zeg ik en kijk haar aan. "Trouwens wat maak het uit of het gezellig was of niet want dat is nu toch ondertussen niet meer zo".
    Ik weet dat ze me gewoon proveert te irriteren en had er nu gewoon even geen behoeften aan. "Aks je het niet erg vind ga ik er nu vandoor voor ik straks dingen doe waar ik spijt van krijg". Niet dat ik snel spijt zal krijgen,maar alsnog.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@MrsBrittain

    ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte blos sierde Astoria haar wangen, terwijl ze naar het groene gras keek, en over Draco's handpalm wreef met haar duim terwijl ze nogsteeds elkaars hand vast hielden. "Gewoon...nieuwschierigheid, denk ik?" Astoria grinnikte zachtjes, ze haalde haar hoofd van zijn borstkast en keek hem aan waarna ze iets omhoog schoof en een kusje op zijn lippen drukte en vervolgens haar hoofd in zijn hals begroef. Astoria liet Draco's hand los, en speelde wat met zijn stropdas.


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    [@MrsBrittain

    ]


    dat is zoooooooooo herkenbaar!!!!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy Parkinson

    Ik grinnikte " ach laat me niet lachen, jij dingen doen?"
    even wat olie op het vuur! geweldig dit!

    {zit een beetje klem met pansy....moet weer pansy inspi hebben:X}

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 22:44 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    "Gewoon...nieuwschierigheid, denk ik?" Astoria grinnikte zachtjes en wreef over m'n handpalm. Opeens haalde ze haar hoofd van me bordt af en gaf me nog een kusje, ik glilachte en intussen was Astoria meer geitreseerd in me stropdas. Langzaam deed ik me ogen dicht en koesterde dit moment.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {ik ga droedels(doeg)}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Je weet echt niet wat je zegt en doet he?" Vraag ik lachend. "Trouwens je vergeet tegen wie je het hebt en tot wat ik in staat kan zijn"
    Zonder het eigenlijk in de hand te hebben voel ik hoe de woede en frustratie van de afgelopen dagen of beter gezegd weken langzaam de macht over me neemt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria nestelden zich dicht tegen Draco aan, wat eigenlijk al bijna niet meer ging omdat ze pal boven op gem lag in het gras. Ze wreef met haar duim over de zachte stof van Draco's stropdas, terwijl haar duim even over het Slytherin embleem ging aan het uiteinde van zijn stropdas. Na enkele minuten liet Astoria de stof tussen haar vingers uitglijden. Astoria keek even op, en zag dat Draco zijn ogen gesloten had, een lichte grijns sierden haar lippen. Astoria kwam wat omhoog, en sloeg haar ene been over de andere helft van Draco zijn heupen, waardoor ze op hem zat. Ze leunde wat naar voren en streek zachtjes met het puntje van haar neus over de zijne, terwjil ze fluisterend zei. "Boe"


    The expert in anything, was once a beginner.

    MrsBrittain schreef:
    {ik ga droedels(doeg)}


    [ByeBye(doeg)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    MrsBrittain schreef:
    {ik ga droedels(doeg)}


    (Doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!

    (Doeg doeg)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {jeetje ben je even zwemmen is bijna heel het nieuw topic vol ._. *mijn topics*}


    On wednesdays we wear black

    Pansy Parkinson

    Nu schoot ik echt in de lach "Jij in staat zijn tot dingen?!, sirieus Aileen je wordt met de minuut grappiger" ik gierde het uit can het lachen "echt bedankt!, ik kom wel even een goede grap gebreuken" dit was zo geweldig.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Astoria liet me stropdas los en sloeg een been om me heup en ging rechtop zitten, ze boog naar voren en ik voelde haar neusje op de mijne "Boe" zei de ze met een zachte stem, ik opende mijn ogen en keek ik de gifgroene ogen van Astoria, "Boe" zei ook ik met een zwoele stem waarna ik een brede grijns op mijn gezicht kreeg en een kusje op de lippen van Astoria drukte.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.