• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Ik dacht presies hetzelfde' andwoord ik grijnzend, 'En aangezien we daar eerst op moeten wachten kunnen we in de tussentijd net zo goed nieuwe dingen bedenken' Zeg ik terwijl ik net doe alsof ik nadenk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Mhm goed plan" zeg ik grijnzend en trek een bedenkelijk gezicht terwijl ik naar de Ukkepulk kijk die mijn schouder zit. Naar deze werden ook veel gevraagd. "Trouwens hoe zit het nu precies met dat pand?"

    Aileen Megan Snape

    Een diepe zucht ontsnapt uit mijn mond en kijk naar Pansy. Ik twijfel heel erg of ik de spreuk moet opheffen of niet. Ergens moet ik het gewoon doen en me niet verder verslagen, want ik geef eerlijk toe. Dit ligt aardig onder mijn niveau, maar echt zin in moeilijke spreuken of een gevecht had ik vandaag niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Die man die het verkocht verkoopt het omdat hij er te oud voor word, en aangezien hij ons mocht en de ideeen die we ervoor hadden aannemelijk vond houd hij het bezet voor maximaal een jaar dus we moeten snel bedenken waneer we het willen kopen en of.' Andwoorde ik terwijl ik een brief uit dezelfde doos haalde van de eigenaar. 'Er zijn niet zoveel lege panden in de wegisweg' hielp ik hem herinneren


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ik had al mijn zwembroek aan en stond te wachten op Astoria terwijl ik uit keek op het meertje met mijn rug naar Hogwarts. "Boe" Astoria sprong op m'n rug en ik viel bijna voorover, maar kon me net herstellen. Ze had haar uniform nog aan en ze begon zich uit te kleden, een paar minuten later stond ze in haar bikini, ik staarde haar aan. Opeens kreeg ik een plan, voorzichtig liep ik naar Astoria toe, ik pakte haar op en sprong in het water...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Volgens mij zijn we het er allebei mee eens dat we het willen hebben" zeg ik grijnzend. "En met het geld wat we ondertussen verdienen zouden we het makkelijk kunnen kopen dus misschien moeten we met de eerst volgende vakantie maar eens gaan kijken en zorgen dat we een beslissing hebben" stel ik voor. "Want er zijn inderdaad niet veel lege panden in de wegisweg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    Nog steeds hing ik als een vleermuis ondersteboven, en draaide weer langzaam naar Aileen toe, ik hoorde dat ze zuchte. Ondertussenn was ik zo rood als een tomaat en wist ik niet wat ik moest of kon doen...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Goed idee' Zeg ik grijnzend, het leek me fantastisch om samen met Fred een eigen winkel te beginnen op de wegisweg, juist aangezien bijna iedereen denkt dat we het niet kunnen maakt het het alleen maar aannemelijker. 'Heb je vandaag ook al mensen gehad die zich aanmelden als proefpersoon?' Vroeg ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloeg een kleine gil toen Draco haar oppakte en met haar het water in dook. Astria drukte onderwater een kus op zijn lippen, en zwom weer naar boven, eenmaal toen Draco boven kwam keek ze hem aan en begon te lachen. "Je haar, het is grappig als het nat is." Astria grinnikte en woelde met haar hand door Draco's haar. Ze legde haar armen in zijn nek, en drukte een kusje op het puntje van zijn neus, waarna ze hem losliet en een rondje om hem zwom. Astoria zwom nu achter Draco, en klom op zijn rug vervolgens omhoog en ging in zijn nek zitten waarna ze een kus op zijn hoofd drukten. "Waag het dat nogeens te doen." Zei ze grinnikend. Astoria legde haar kin op zijn hoofd, en tuurde wat rond. De bikini die ze aan stond stond haar prachtig en liet haar zandloperfiguur beter uitkomen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Kijk dat zijn de woorden die ik op dit moment graag hoor" zeg ik grijnzend. Alles loop op dit moment gewoon perfect en word volgens mij alleen maar beter. Een eigen winkel is iets wat we beide graag wouden en deze kans was dan ook echt geweldig. "Ja er zijn er wel een paar die zich aanmelden, maar de meeste aanmeldingen zijn voor wat te kopen"

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Als ze heel veel kopen hebben ze ook manieren nodig om aan geld te komen, en daarvoor komen meesten bij ons als proefpersoon, om meer dingen te kopen en meer geld verdienen' Bedenk ik me grijnzend, inderdaad, we waren allebij niet bepaald dom. Eigelijk allebij best slim want zonder dat zouden we al die dingen niet kunnen bedenken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja dat is iets wat zeker is, want gezien de aantallen denk ik inderdaad wel dat we aardig proefpersonen zullen krijgen omdat ze anders alles niet meer kunnen betalen" zeg ik grijzend. "Zo zie je maar dat mensen zich nog aardig in ons kunnen vergissen en zich keer op keer weer verbazen zelfs mam"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'En dat zecht heel veel aangezien de meeste ons niet eens uit elkaar kunnen halen, he George' Zeg ik grijnzend, 'Als het heel veel mensen worden dan verdelen we ze gewoon in 2en, doe jij de ene groep en ik de andere' Zeg ik bedenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Helemaal mee eens Fred daar zijn er maar heel weinig van" zeg ik grijnzend. "Dat lijkt me inderdaad wel een goed plan anders komt er nooit een einde aan en dan kunnen we gelijk degene die we niets vinden weg sturen"
    Ik kijk hem aan "Wat zal mam ervan vinden als ze hoort dat we misschien toch een eigen winkel hebben?"

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {ben even weg kom zo weer terug}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Mam zal eerst van haar stoel vallen, in eerste instantsie is ze boos omdat we een winkel hebben, daarna verbaast dat hij best goed loopt. En als ze dan langskomt doet ze net als altijd en noemt ze jouw Fred en mij George terwijl het toch duidelijk andersom is' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling