• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik vind deze RPG steeds leuker worden :Y) )


    {Ik ook.. Daarom vind ik dat we het drama waarschijnlijk iets sneller op gang moeten brengen :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik ook.. Daarom vind ik dat we het drama waarschijnlijk iets sneller op gang moeten brengen :Y)}


    (Jammer dat we dan ook sneller naar de dood van Lupin gaan. Dat vindt Adelaine waarschijnlijk niet zo leuk :()

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Jammer dat we dan ook sneller naar de dood van Lupin gaan. Dat vindt Adelaine waarschijnlijk niet zo leuk :()


    {Dan spelen we eerst dat stuk waarbij George gewond raakt, Fred gaat eerst nog naar school en George blijft eerst thuis en gaat later ook en daar vermeid hij in eerste instansie Madison. >: )}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Wow dat is nog allemaal nog al wat" zeg ik lichtelijk verbaasd terwijl ik haar aankijk.
    "Maar onthoud goed dat je geheim veilig is bij mij en dat ik het echt niet doorvertel zelfs niet aan George". Ja op dit soort momenten kan ik ook hartstikke serieus zijn. Iets wat mensen vaak niet verwachten. "Dus het enige wat ik vraag is om me te vertrouw ookal denk ik dat je dat al doet aangezien je dit anders nooit had gezegd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte frons speelde op Astoria haar voorhoofd. Wil...? Draco heeft nooit gezegd dat hij iets met haar wil..."Draco...je hebt noit gezegd dat je iets met me wilt..." Het was dus ergens dat Draco zich versproken had, iets waar Astoria niet op hoopte, omdat ze graag bij hem wou zijn. Een lichte blos kleurde haar wangen roze/rood. Astoria keek omhoog naar Draco met haar gifgroene ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Een klein glimlachje verschijnt op mijn lippen. Ik voel mij enorm opgelucht. Eigenlijk zou ik het liefst gaan zitten om gewoon verder te kletsen met Fred, maar ik weet dat we eerst de zaak Death eater vriendin af moeten handelen.
    'Het is heel handig om van tevoren te weten wie je kan vertrouwen,' zeg ik met een grijns. 'Maar nu even serieus. Ik wil met haar praten. Zou jij George met iets mee kunnen lokken? Dan verstop ik mij in de bosjes en probeer haar te onderscheppen of zo.'


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik bijt zachtjes op zijn onderlip terwijl ik mijn ene hand in zijn nek liet rusten, en de andere liet afdwalen naar zijn borstkas.
    Nooit geweten dat liefde zo goed kon voelen.
    Ik weet nu eindelijk wat ik al die tijd heb gemist, en ik geef toe, ik heb spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan.
    Ik verbrak de kus, en keek hem twijfelend aan.
    ''Er.. is iets dat ik je moet vertellen.''

    [Thanks for waiting, my dears. <3]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy Parkinson

    Ik trok een fake glimlach "hallo" en ik keek hun bitchy aan, ook Blaise omdat hij een keer pudding in me gezicht gegooid had en daar was ik nog steeds pissig om, en Aileen tja haar moest ik gewoon niet.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Dat is inderdaad handig om van tevoren te weten" zeg ik glimlachend. "Is goed en tuurlijk kan ik daarvoor zorgen, maar weet wel dat ik die picknick dan nog van je tegoed heb". Met een grijns duw ik de picknickmand in haar handen en loop de richting van George en het meisje op. "Sorry dat ik jullie stoor, want dat is dus echt niet mijn bedoeling" begin ik. "Maar George ik moet je dus echt spreken en het is echt heel erg belangrijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {No problemo :Y)}

    George Weasley

    'Sorry dat ik jullie stoor, want dat is dus echt niet mijn bedoeling. Maar George ik moet je dus echt spreken en het is echt heel erg belangrijk' Hoor ik Fred plots zeggen waarna ik Medison loslaat, 'Heeft ooit iemand gezecht dat je een beroerde timing hebt?' Vroeg ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madison
    Ik slikte even, en sloeg mijn ogen neer.
    Inderdaad, wat een timing.
    Had ik eindelijk al die moed bij elkaar geschraapt..
    Ik zuchtte onhoorbaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {AKWARDDDDDDNESSSS}


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ik had me weer eens versproken, alweer! maar dit keer maakte het me eigenlijk helemaal niks uit, ik knikte "ja Astoria eigelijk vind ik je een leuke meid! veel leuker dan die andere maar ik snap best dat jij me nu niks vind" ik zuchte diep, nu had ik zeker een blauwtje gelopen en kon ik net zo goed maar vertrekken, ik draaide me om om weg te lopen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ze toch wat terug zegt. Ik weet heel goed dat ze me niet mag en om eerlijk te zijn mag ik haar ook niet, maar ja meer mensen delen die mening. Ik besluit maar om mijn mond verder te houden omdat ik weet dat het anders gewoon niet goed gaat aflopen.

    Fred Weasley

    'Heeft ooit iemand gezecht dat je een beroerde timing hebt?' Vroeg hij me.
    "Ja nu je het zegt wel" zeg ik met een onschuldige glimlach. "Maar je kan hier blijven staan en naar mij verontschuldigingen en uitleg luisteren of nu mee gaan en dus te sneller kun je weer weg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer