• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Ik kijk naar George en het onbekende meisje. Voor ik iets kan zeggen word ik door Adelaine de bosjes in getrokken. 'Vertrouw je mij?' vraagt ze snel, voor ik haar iets kan vragen. Ik knik zonder enige twijfel "Ja ik vertrouw je"

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Mooi,' zeg ik. 'Blijf hier.' Voorzichtig kruip ik via de bosjes wat dichter naar George en het meisje, zodat ik ze, of beter gezegd haar, beter kan bekijken. Geconcentreerd bestudeer ik haar Aura en laat langzaam de onbelangrijke lagen wegvallen. Uit mijn mond komt een verschrikt kreetje, als ik haar familiekleuren bestudeer. De zwarte strepen worden veel duidelijker. Mijn hersenen werken op topsnelheid. Mijn ogen dwalen langzaam af naar de arm die ze om George heeft geslagen en ja hoor. Daar zit een tatoeage. Drie keer raden wat voor vorm hij heeft.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Come on arragog.. Be back verry soon.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Zo eigenwijs als ik ben kruip ik voorzichtig de richting van Adelaine op en kijk naar de arm van het meisje waar haar blik blijft hangen . Mijn ogen worden groot als ik the Dark Mark zie zitten. "Maar.. hoe..". Ik stopte gezien er geen zinnig woord uit mijn mond komt. Snel werp ik een blik op George "We moeten iets doen". Zonder op antwoord te wachten kruip ik verder en buiten het zicht sta ik op en loop in de richting van George.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik spring snel op en versper Fred snel de weg. 'Je hebt geen idee wie ze is. Bovendien zal ze George niks doen. Ze is echt verliefd. Geloof mij Fred, je maakt de situatie er alleen maar erger op als je nu stennis gaat schoppen.' Ik bijt op mijn lip. Ik zou natuurlijk gewoon kunnen zeggen dat ik uit haar aura op kan maken dat George niet in gevaar is, maar dat zou betekenen dat ik moet vertellen dat ik aura's kan lezen. Damn, het leven zit vol moeilijke keuzes.
    'Je zei dat je me vertrouwde,' voeg ik er dus maar aan toe.


    Happy Birthday my Potter!

    (George mag niets weten over het teken. Anders zou dat de scène met het oor in de war schoppen.)


    Happy Birthday my Potter!

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte blos sierde Astoria haar wangen toen Draco zijn arm om haar heen sloeg. Ze kroop dichter tegen hem aan, wat zorgde dat ze nu tegen elkaar aanzaten. Astoria keek hemm aan en grinnikte. "Dus, je denkt het?" Astoria trok lichtjes haar wenkbrauw op, waarna ze deze weer liet zakken, en haar hoofd van zijn schouder haalden. "Ik...ik snap het wel Draco...Ik snap dat je niet graag met iemand af wil spreken die 2 jaar jonger is." Er verscheen een klein en zwak glimlachje op haar lippen, waarna ze zijn arm van haar af legden, en opstond van het bankje.


    Draco Malfoy

    "Ik...ik snap het wel Draco...Ik snap dat je niet graag met iemand af wil spreken die 2 jaar jonger is." ik keek Astoria verbaast aan, ik zag dat zag opstond en ik schrok en binnen een paar seconde sond ik tegenover haar "Astoria denk je nou echt dat ik niet met je wil omdat je 2 jaar jonger bent?" wat moest ik doen?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    (George mag niets weten over het teken. Anders zou dat de scène met het oor in de war schoppen.)


    {En daarbij.. Meer drama :Y) Fred weet het en dat word meer drama als George erachterkomt en dan ook nog hoord dat Fred het al wist}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan en een diepe zucht verlaat mijn mond. "Oké ik geloof je en ik vertrouw je ook" zeg ik en merk dat we nog wel in het zicht staan. Snel en zachtjes loop ik weer naar de bosjes om de picknickmand te pakken en loop dan weer terug. "Maar hoe weet je dat en we moeten hier nu dan wel weg voor we straks nog alles kunnen uitleggen".


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    Met ogeheven hoofd liep ik richting de leerlingenkamer, de gangen waren verdacht stil maar dat kon mij niks schelen want ik vond de rust wel even lekker. Ik stond voor het schiderij op het punt on het wachtwoord te zeggen maar dat was helemaal niet nodig, het schilderij klapte vanzelf open en Aileen kwam naar buiten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    Lachend loop ik samen met Blaise de leerlingkamer uit opweg naar buiten toe, maar die lach is ver te zoeken als ik tegenover Pansy kom te staan.
    Ik kijk snel naar Blaise en dan weer naar Pansy. "Uh ook hallo" probeer ik zo vriendelijk mogelijk uit te brengen en te glimlachen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Om dezelfde reden dat ik weet dat je van je familie houdt, zelfs van Percy en het daarom alleen maar erger vindt dat hij zo achterlijk doet. Om dezelfde reden dat ik weet wanneer jullie een grap gaan uithalen. Om dezelfde reden dat ik weet dat Dean smoor verliefd is op Ginny, maar dat Ginny eigenlijk altijd verliefd op Harry zal zijn en dus nooit echt op Dean verliefd zal zijn, ook al denkt ze van wel. Om dezelfde reden dat ik weet dat Albus Dumbledore meer geheimen heeft dan ieder ander op deze school. Geheimen die iedereen zouden shockeren.' Ik zucht en kijk naar de grond. Mijn handen wriemelen zenuwachtig aan een draadje van mijn gewaad.
    Ik slik en vind de moed om hem weer aan te kijken. 'Ik kan aura's zien.'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte frons speelde op Astoria haar voorhoofd. Wil...? Draco heeft nooit gezegd dat hij iets met haar wil..."Draco...je hebt noit gezegd dat je iets met me wilt..." Het was dus ergens dat Draco zich versproken had, iets waar Astoria niet op hoopte, omdat ze graag bij hem wou zijn. Een lichte blos kleurde haar wangen roze/rood.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    [whuh, ik ga BBQ'en. Verdomde fransen die altijd laat eten, zucht --']
    Madison
    Ik schrok van zijn kus, maar toen hij zijn lippen van me afhaalde, voelde ik de vlinders waar iedereen over praatte.
    Ik keek hem een tiental seconden zwijgend aan, en knikte toen met een kleine glimlach.
    Ik legde mijn hand in zijn nek, trok hem naar me toe en drukte mijn lippen op die van hem.

    [Wait for me, please? *puppyeyes*]


    George Weasley

    Zacht en liefdevol kus ik haar terug, waarschijnlijk zou iedereen helemaal gek worden van het fijt dat een Slytherin en een Gryffindor nu iets met elkaar hadden, maar dat kon me helemaal niets schelen. Als ze er over wilden klagen deden ze dat, roddelen was ik toch al gewend en daarnaast: een grotere zak als percy werd je toch nooit.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {En daarbij.. Meer drama :Y) Fred weet het en dat word meer drama als George erachterkomt en dan ook nog hoord dat Fred het al wist}


    (Ik vind deze RPG steeds leuker worden :Y) )


    Happy Birthday my Potter!