• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heeeee lize! ^^
    Hoe is het op vakantie? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kan ff ni reageren, ben nog steeds op vakantie, kmag maar even de pc van mijn tante gebruiken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [goed, saai tot nu toe maar we gaan naar Bayonne, tzijn daar nu feesten van het weekend :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik hoop dat het leuk is daar ^^ En dat jullie heeeeel veel plezier hebben :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Amare

    Ik begin te lachen, 'Hmm..ja, bij Vans.' zeg ik dan en zucht, 'Maar ach, bij dat kind werkt niks.' Ik ga tegen Timo aanleunen en glimlach. 'Gelukkig bij jou wel.' eg ik dan.


    Nathan

    'Dan werkt het waarschijnlijk bij Timo ook wel' Zeg ik grijnzend, 'Hoe goed kun jij zingen?' Vroeg ik vervolgens aan timo.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Niets bijzonders,' zeg ik als hij vraagt waar ik aan dacht. Eigenlijk wel bijzonder, maar om het nou te zeggen. Dus praat ik er snel over heen. 'Dus je gebruikt me nu om je tijd te doden' zeg ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Niets bijzonders,' zeg ik als hij vraagt waar ik aan dacht. Eigenlijk wel bijzonder, maar om het nou te zeggen. Dus praat ik er snel over heen. 'Dus je gebruikt me nu om je tijd te doden' zeg ik plagend.


    Ryan

    'Inderdaad' Andwoord ik grijnzend, 'Ik vond het wel een handige manier om mijn tijd te doden' vervolg ik terwijl ik een hap van mijn broodje nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik geef hem grijnzend een stomp tegen zijn arm. 'En ik me nu net nog schuldig voelen aangezien ok helemaal niet meer aan je had gedacht terwijl ik zelfs nog had aangeboden je een rondleiding te geven door de school.' en ik kijk hoe hij een hap neemt van zijn broodje ham. 'Maar ik zie in dat ik me niet schuldig had hoeven voelen.' en ik geef hem nog een zachte stomp tegen zijn arm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Niet?' Vraag ik haar plagend, 'Wat was jij gister aan het doen dan?' Vraag ik haar, als ze wist dat ik gister niet in de kamer van Daniël en Nathan was gaf dat groote kans dat zij daar wel was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij plaagt me terug. 'Wanneer gister?' vraag ik hem onschuldig. En dan lach ik even. 'Grote kans dat ik bij Daniël was, maar ik was niet de hele tijd bij hem. Dus het zou ook nog eens zo kunnen zijn dat ik op dat moment in het bos was.' en ik kijk naar Ryan. 'Your turn, wat voor mysterieus iets heb je gister gedaan?' en ik prik hem even in zijn zij, kijken of hij tegen kietelen kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [misschien dat we het topic toch nog vol krijgen voordat Lize en Lene weer terug zijn van vakantie ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Your turn, wat voor mysterieus iets heb je gister gedaan?' Vraagt ze op haar beurt waarna ze me in mijn zij prikt, aangezien ik thuis twee zusjes heb die dat voordurent deden kan ik tegen kietelen. 'Ik was met een paar van mijn vrienden weg, ben daar gebleven gisteravond' zeg ik schouderophalend 'Niet zo mysterieus als je dacht zeker?' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan

    'Dan werkt het waarschijnlijk bij Timo ook wel' Zeg ik grijnzend, 'Hoe goed kun jij zingen?' Vroeg ik vervolgens aan timo.


    Amare

    Ik zat meteen weer recht, 'Nee waag het niet.' zei ik toen en keek hem aan. 'Ik heb het jou gevraagd, omdat nou ja. Jij ook verschrikkelijk goed kan spelen en wie weet nou dat jij het kan?' Ik keek hem weer met mijn blik aan. 'Please?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    'Hé, niet cool Ryan, zeg ik lachend. 'Je hoort spastisch te gaan bewegen als ik je in je zij prik.' en ik probeer het nog een keer. 'En dat is inderdaad niet mysterieus.' ik kijk naar Ryan. Hij is wel aardig. 'Nog dingen die wel spannend zijn? Geheime liefdes? Een moord?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Dat hoor ik te doen of verwacht je gewoon dat ik het ga doen?' Vraag ik haar plagend, 'Als het het tweede is dan sorry dat ik je teleurstel' Zeg ik terwijl ik nog een hap neem van mijn broodje. 'Geheime liefdes.. Mischien.. Een moord? lijk ik op een moordenaar?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling