• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik reageer ook meestal met dingen die ik echt zou zeggen XD Alleen ben ik niet zo meisjes achtig XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ryan klinkt nu bitchie xD]

    Sky Leslie White
    'Well, als je bij mij wacht tot ik rustig doe kan dat allicht nog even duren,' glimlach ik. 'Misschien ook kort.' en ik kijk naar Ryan. 'Dadelijk weer school,' zucht ik. 'Maar goed, dat blijven we voorlopig toch wel houden, right?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Shhhhttt.. Ik blijf een meisje XD maar dan niet zo 'Girly' Zoals zulke trutjes doen die denken dat ze alles zijn (A)}

    Ryan

    'Dat dacht ik al, waarschijnlijk heb ik toch al de tijd dus ik blijf nog wel even wachten' Zeg ik grijnzend, doelend op haar eerste reactie. 'Ik kan niet veel anders he?' Vroeg ik haar, mijn ouders wilden dat ik later een goede baan zou krijgen (iets waar ik het dan weer niet mee eens was, ik wilde geen goed betaalde baan. Ik wilde een baan waar ik elke dag met plezier naartoe ging)


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Maar er zijn wel betere dingen om je tijd aan te besteden dan aan mij,' weerleg ik het. 'We kunnen allemaal niet veel anders.' normaal vind ik het altijd leuk om naar school te gaan. Maar sinds Daniël en ik wat hebben ga ik liever spiijbelen. Hoewel, dat is pas 1 keer gebeurt eigenlijk. Ik bedenk me dat het eigenlijk best snel is gegaan tussen Daniël en mij. Maar ach, wat maakt het ook uit?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Mischien wel, maar ik heb verder niets om te doen dus het kan er mee door' Weerleg ik haar woorden weer, 'Waar denk je aan?' Vroeg ik haar vervolgens, het was duidelijk dat ze ergens aan dacht. Alleen ik wist niet wat, en ik was nou eenmaal nieuwschierig aangelecht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Niets bijzonders,' zeg ik als hij vraagt waar ik aan dacht. Eigenlijk wel bijzonder, maar om het nou te zeggen. Dus praat ik er snel over heen. 'Dus je gebruikt me nu om je tijd te doden' zeg ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nathan

    'Misschien. Nee, het was maar een grapje. Ben al blij dat je het wil doen.' Zei ze glimlachend, 'Is er iemand bij wie die blik van jouw niet werkt dan?' Vraag ik haar.


    Amare

    Ik begin te lachen, 'Hmm..ja, bij Vans.' zeg ik dan en zucht, 'Maar ach, bij dat kind werkt niks.' Ik ga tegen Timo aanleunen en glimlach. 'Gelukkig bij jou wel.' eg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Amparo lief, dat is Nathan (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ja, klopt ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Waarom zeg je dan dat ze tegen Timo aanleunt? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Omdat Timo naast Amare zit lief :3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Weet je wat, ik heb nooit wat gezegd :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Hahah gekkie ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik knik en wacht tot hij de oprit oprijd. Ik stap dan uit en verstrengel mijn vingers met de zijne. Samen lopen we naar de voordeur en ik bel aan. 'Lexitje!' zegt mijn oma glimlachend als ze de deur opent en trekt me in een omhelzing. 'En wie is deze jongeman?' vraagt ze. ze heeft het nog niet door anders zou ze een beetje op haar hoede zijn. 'Oma, dit is Axton. Mijn vriendje.' zeg ik en ze glimlacht Axton warm toe. 'Ik ben Angela, leuk je te ontmoeten.' zegt ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    'Je maakt het me verdomd moeilijk om nee tegen te zeggen. Nee we kunnen niet spijbelen liefste Jake.' en ik sla mijn armen om zijn nek. De stralen lopen over ons heen. 'En we zijn al heel vaak afgestudeerd.' en ik lach even. Dit is volgens mij de 84ste keer dat ik ga afstuderen. 'En is school ook saai als ik er ben?' knipoog ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.