• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Dacht ik al XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik probeer op het moment dat hij mijn handen in zijn hand heeft los te trekken. Maar hij is echt te sterk. We staan nu weer tegenover elkaar en in plaats van dat hij mijn polsen beet heeft, heeft hij mijn handen beet. Ik kan er alleen maar om lachen. 'Oke, op dit gebied kan je het waarschijnlijk alleen maar winnen,' geef ik toe. 'Maar er zijn heus wel dingen waar ik beter in ben dan jij!' lach ik. Voor andere kan het er best wel romantisch uitzien als hij zo mijn handen beet heeft, maar ik weet zelf wel beter. Daarbij loop ik hem ook de hele tijd te pesten, dus dat zal het ook minder romantisch doen uitzien. En, ik ben al met mijn lieve Daniël. Waar ik bijna mee naar Italië ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Noem eens iets waar jij goed in bent dan' Zeg ik grijnzend waarna ik haar polsen los laat en tegen de muur aan leun, ze wist dat ik sterker was dus waarschijnlijk zou ze niet heel snel meer proberen slimmer te zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik Ryan grijnzend aan. 'Ik ben een geweldige zoener, stiekem ook een goede stalker en moordenaar. Ik kan heel veel zuipen zonder dronken te worden, geweldige seks ook. Ik kan mijn tong aanraken met mijn neus. En ik kan geweldig zingen,' grijns ik nog steeds. Al deze dingen zijn niet waar. Misschien dat ik goed kan zoenen, dat zei Jake in iedergeval. Maar voor de rest drink ik niet zoveel, ben ik nog maagd. O, ik kan wel mijn tong aanraken met mijn neus. Toch nog iets waar. 'En waar ben jij goed in?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik ben nergens goed in' Zeg ik grijnzend, 'Raak met je tong je neus eens aan wat dat klonk er intressant' Grijns ik terwijl ik de appel uit mijn zak haal en die over mijn arm heen en weer laat rollen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach naar hem, hij vraagt precies het ding dat ik wél kan. 'Doe jij ooit iets anders dan grijnzen? Of ligt dat aan mij,' plaag ik hem. Dan begin ik met mijn tong naar buiten te steken. Dan raak ik met mijn tong mijn neus aan. Het ziet er totaal niet sexy uit, maar hé, het is Ryan maar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. Waarschijnlijk niet' Andwoorde ik schouderophalend en deed mijn best niet meer te grijnzen, wat aardig lukte. 'Dat ziet er heel sexy uit' Zeg ik lachend als ze met haar tong haar neus aanraakt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kan me lach niet inhouden. 'Je lacht een keer in plaats van grijnzen!' zeg ik plagend. 'En ik weet dat dat er altijd héél sexy uitziet.' en ik doe een wenkbrauwwiebel. 'En je moet toch wel érgens goed in zijn?' vraag ik dan aan hem. 'Dansen? Tekenen? Zingen? Gitaar spelen? Schattig kijken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Dansen? Nee bedankt, Tekenen? Waarschijnlijk ook niet echt, Zingen? Doe maar niet, Gitaar spelen? Mischien enigsins. Schattig kijken? Kijk ik schattig dan?' Vraag ik haar het lijstje afwerkend.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 14:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Je kijkt onwijs schattig!' zeg ik sarcastisch. De appel die Ryan eerst over zijn arm heen en weer liet rollen pak ik in 1 beweging snel van hem af en neem er dan een hap van. 'Lekker,' grijns ik. 'Dankje voor je appel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Je kijkt onwijs schattig' Zegt ze met een stem waarin ik haar sarcasme in kan horen en vervolgens mijn appel afpakt en daar een hap van neemt, 'Lekker, dankje voor je appel' Grijnst ze, 'Ik dacht dat jij lief en ontschuldig was?' Vroeg ik een wenkbrouw optrekkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik dacht dat jij lief en onschuldig was?' vraagt hij met zijn wenkbrauw opgetrokken. Ik glimlach naar hem, 'Lief heb ik nooit gezegd, en ik bedankte je toch ook?' plaag ik hem. En ik neem nog een hap van zijn appel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ja maar de appel die ik net wouw op gaan eten ben jij aan het opeten' bracht ik er tegenin, 'En dat lijkt niet lief en ook niet onstschuldig' Vervolgde ik om me heen kijkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem lief lachend aan. 'Sorry,' glimlach ik. En ik neem nog een hap van zijn appel. 'Wil je ook een hapje van mijn appel?' vraag ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Een hapje van jouw appel?' Vroeg ik haar, 'Volgens mij is het mijn appel' vervolg ik waarna ik zonder dat er iets tegen kan doen de appel uit haar hand pak en vervolgens opzoek ga naar een nog ongeschonden plek op de appel waarna ik er een hap uit neem.


    Don't be like the rest of them, darling