• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik grinnik. 'Ik denk dat je haar gewoon zal moeten overtuigen dat je niets slechts in zin hebt.' zeg ik en pruts nerveus aan de onderkant van mijn topje. 'Zoals ik al zij jouw zullen ze niets verwijten aangezien ze de perfecte grootouders willen zijn. Wat ze ook zouden zijn als ze niet zo'n grote verwachtingen van ons hadden.' Ik zucht en denk terug aan elke keer dat iemand van mijn nichten of neven hen teleurgesteld had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Het komt wel goed." zuchtte ik, maar het klonk meer of ik mezelf aan het overtuigen was.
    "Ok, loop nu even gehaast door, als iemand iets zegt of ons tegenhoudt dan ben je je boeken in je auto vergeten. Als ze zeggen dat ik hier moet blijven dan rij je maar gewoon weg. Ik kom later wel." zeg ik als we bijna buiten zijn.
    Ik sla een arm om haar heen, terwijl we snel naar de deur lopen. Als er nu maar niemand op ons lette...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Heelhuids en zonder rare blikken komen we bij mijn Audi. Ik geef Axton de sleutels en stap in aan de passagierskant. Ik wacht even op Axton terwijl ik om me heen kijk. Als er nu een leerkracht komt, zijn we eraan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stapte in en startte de wagen. We reden gewoon rustig de parking af zonder enig probleem.
    "Ik zei toch dat het niet moeilijk was om hier weg te komen." grinnik ik. "Ok, waar moeten we heen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik geef hem het adres in New Orleans en leun wat achterover. Voor de eerste keer in mijn hele leven hoop ik dat de rit lang duurt. Ik begin na te denken over wat ik wil zeggen maar alles loopt stroef. Als ik een tekstje heb gevormd, schud ik even mijn hoofd en begin opnieuw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begin kalm te rijden en leun licht achterover in de stoel. Ik verplicht mezelf gewoon op de weg te letten en niet te gaan nadenken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Na een tijdje heb ik een deftig tekstje voor bereid. Ze kunnen er niets op zeggen. Het is ook niet onbeleefd. 'We kunnen dit wel. Ik bedoel jij hebt me van je vader gered dus ik red jouw van mijn familie.' zeg ik lachend en ontspan nu een beetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Natuurlijk, het komt wel goed." grijns ik nog steeds een beetje zenuwachtig.
    "Ben je helemaal klaar? We zijn er bijna." mijn handen klemmen zich een beetje om het stuur.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik hier een link zetten voor een andere RPG of wil je niet dat ik hier -eigenlijk wel een klein beetje- 'reclame' maak?
    Het is gewoon. Hij is nieuw en er komen maar geen personages xD

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 21:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    | Lol. XD |


    kindness is never a burden.

    [ok]

    Alexi
    Ik slik even en knik flauwtjes. Ik sluit kort mijn ogen om mijn hartslag onder controle te krijgen want het bonkt nu als een gek. Als ik mijn ogen terug open doe herken ik me. We zijn er inderdaad bijna. Binnen 2 minuten staan we voor hun huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik glimlach als ze naar de badkamer loopt. Ik volg haar en doe mijn boxer uit en leg mijn kleren op de lavabo. 'Dames eerst.' glimlach ik en kijk naar haar. Niet naar haar lichaam gewoon naar haar ogen en naar haar lippen. Meisjes worden ongemakkelijk als een jongen naar hun lichaam kijkt. Bij andere meisjes zou me dat niet veel kunnen schelen maar ik wil niet dat Leslie zich ongemakkelijk voelt. Al is het wel schattig als ze bloost.


    Leslie Day
    Ik zie dat Jake naar me kijkt. Maar echt naar mij, niet naar mijn lichaam. En dat vind ik lief. Ik ga onder de stralen staan en kijk glimlachend naar Jake. 'Kom,' zeg ik. En ik pak zijn hand en trek hem ook onder de douche. We staan dicht bij elkaar, 'Hoi,' grijns ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Hey beautiful.' grijns ik terug. Mijn armen liggen weer losjes op haar heupen. 'Kunnen we niet spijbelen? School is zo saai... en we weten al alles. Hoeveel keer zijn we ondertussen al niet afgestudeerd?' Ik grinnik even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {sorry, druk, druk, druk!
    HIER is die link trouwens!}
    Axton
    Al veel te snel waren we aan het adres dat ze me had doorgegeven.
    "Is het hier?" vroeg ik nog voor de zekerheid, voor ik de oprit zou oprijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en wacht tot hij de oprit oprijd. Ik stap dan uit en verstrengel mijn vingers met de zijne. Samen lopen we naar de voordeur en ik bel aan. 'Lexitje!' zegt mijn oma glimlachend als ze de deur opent en trekt me in een omhelzing. 'En wie is deze jongeman?' vraagt ze. ze heeft het nog niet door anders zou ze een beetje op haar hoede zijn. 'Oma, dit is Axton. Mijn vriendje.' zeg ik en ze glimlacht Axton warm toe. 'Ik ben Angela, leuk je te ontmoeten.' zegt ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'