• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Hmm.. Ik weet niet eens presies waar hij woont maar ik zie hem dan na de vakantie nog wel de hele tijd ^-^ Hij vind me sowieso aardig als een vriend aangezien hij dat zelf gezecht heeft, (Een iritand meisje ging bij ons doorzagen over dat ik hem leuk vond enzovoord en hij mij toen zeiden we beide dat we gewoon vrienden waren (A)) }


    Don't be like the rest of them, darling

    Ryan

    'Je hebt tot nu toe alles kunnen vinden? En je sliep vanacht niet bij Nathan en Daniël?' Vroeg ze, al betwijfelde of haar tweede vraag bedoelt was als een vraag of een bevestiging. 'Waarschijnlijk wel' Beandwoord ik haar eerste vraag, ik was er gisteravond niet geweest aangezien ik ergens heen moest. 'Nee inderdaad, ik moest gister nog iets doen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ai, dat is dus wel friendzone..

    Ach.. Bij mij is het erg lang om uit te leggen.. Want dan moet ik bij het begin van de vakantie beginnen xD misschien dat ik er wel een keer aan begin met te vertellen en dat dan in delen vertel xD ik kan je vertellen. Aan 7 dagen kan iemand genoeg hebben om minimaal een hele maand verwarring hebben xD hoewel het nu pas bijna twee weken geleden is xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Well.. I'm happy with my friendzone XD I like him, he make's me laugh ^^ AND HE LIKES HP, LOTR and manny more thing -wbw-

    Whaaha XD Nu ben ik heel nieuwschierig XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Nee inderdaad, ik moest gister nog iets doen,' zegt Ryan. 'Oeeee, iets doen,' zeg ik. En ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. 'Klinkt mysterieeuuuss,' lach ik. 'Nee oke, flauw.' ik wist even niet zo goed wat ik moest zeggen. Dus zoals gewoonlijk praat ik dan maar onzin. Of vraag onzinnige dingen. 'En, al leuke personen ontmoet? Meisjes waar je een oogje op heb? Misschien jongens?' en ik kijk weg. 'tuurlijk Sky, schrik Ryan gelijk maar weer af.' ik kijk weer naar Ryan. 'Als je nu gillend wegrent, kan ik dat best begrijpen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Will I make Ryan gay... Hmm.. Dan ga ik wel zijn uiterlijk veranderen.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [NEEEHHH XD NIET GAY (: niet dat ik wat tegen gays heb, maar dan vormt Ryan gem bedreiging meer voor Daniël :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -nevermind

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Oke.. Dan niet.. Maar ik ga wel zijn uiterlijk veranderen XD

    }


    Don't be like the rest of them, darling

    [omfg, wie is dat? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {douglas booth ^-^ I think he looks cute XD


    }

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Die foto's wel ^^ maar die eerste was bluuuhh! XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik weet het XD Dat was even een slechte foto XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Nee inderdaad, ik moest gister nog iets doen,' zegt Ryan. 'Oeeee, iets doen,' zeg ik. En ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. 'Klinkt mysterieeuuuss,' lach ik. 'Nee oke, flauw.' ik wist even niet zo goed wat ik moest zeggen. Dus zoals gewoonlijk praat ik dan maar onzin. Of vraag onzinnige dingen. 'En, al leuke personen ontmoet? Meisjes waar je een oogje op heb? Misschien jongens?' en ik kijk weg. 'tuurlijk Sky, schrik Ryan gelijk maar weer af.' ik kijk weer naar Ryan. 'Als je nu gillend wegrent, kan ik dat best begrijpen.'


    [Weet je dat ik zo ook in het echt ben eigenlijk xD. Dan zou ik gerust hetzelfde antwoorden en zeggen xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Do you like the new Ryan ore do you want the old one back?}

    Ryan

    'Heel erg mysterieus' Andwoorde ik sarcastisch, 'Nee geen leuke meisjes' Zei ik vervolgens, expres het woord meisjes gebruikend zodat ze in iedergeval wist dat ik niet gay was. 'Gillend wegrennen..' Mompel ik vervolgens, 'Niet echt mijn Style, ik kijk meestal gewoon toe en wacht tot diegene weer rustig doet'


    Don't be like the rest of them, darling