• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik zie dat jij ook in dit rpg zit ^^
    Ik heb je alleen nog niet zien reageren :3 jammer dat hi geen Daniël heet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik ben nou eenmaal gemeen' Breng ik er tegenin, 'En daarbij, je leek wel een beetje zielig' Zeg ik plagend terwijl ik mijn polsen gemakkelijk los krijg door ze gewoon om haar hand te draaien en vervolgens haar polsen vast te pakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik bijt op mijn lip. Nu zijn de rollen omgedraaid. Hij heeft mijn polsen vast. Ach, ook niet erg, zolang hij mijn polsen beet heeft, kan hij niet porren of kietelen. 'Je bent inderdaad gemeen,' grijns ik. En ik probeer mezelf los te trekken. 'En te sterk..' en ik draai rondjes met Ryan. Kijken of hij daar goed tegen kon.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:47 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Mooizo. Hoelaat hebben we vandaag les?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik haar polsen loslaat, 'Te sterk is meestal heel handig' Grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'We hebben om kwart over 9 les,' zeg ik. Dat is niet waar, eigenlijk om vijf voor negen. Maar hè, in tijden van wraak is alles toegestaan. En dan spring ik op Ryan's rug. En doe met mijn hand heel zijn haar door de war. En dan spring ik er weer van af en zeg grijnzend: 'Oeps, mijn hand schoot uit. En we hebben niet pas om kwart over negen les. Om vijf voor negen al.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Tuurlijk, je hand schoot even uit' Zeg ik lachend waarna ik een poging doe mijn haar weer terug te krijgen.. Iets wat niet echt lukt, zonder dat ze er iets tegen kan doen haal ik met mijn handen haar haar helemaal door de war en wrijf ik met mijn knokkels op haar hooft waarna ik een stap achteruit doe en mijn werk bekijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik grijns naar hem, 'Volgens mij vindt jij het erger dat je haar zo zit dan ik.' ik haal kort een hand door mijn haar en eigenlijk zit het wel redelijk goed. Maar dat maakt me toch niet uit. Ik haal weer mijn handen door Ryan's haren en kijk hem dan lachend aan. 'Lekker puh.' lach ik. En ik kijk naar Ryan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Wie van ons was ook alweer de gemene? Want nu voel ik me zielig' Zeg ik plagend terwijl ik mijn hand door mijn haar haal zodat het enigsins beter zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dat ben jij,' zeg ik grijnzend. Hij haalt weer een hand door zijn haar. Ik doe net alsof ik weer door zijn haar wil gaan maar doe het niet.. Nog niet. 'Je hebt gewoon zo schattig haar,' zeg ik onschuldig. 'En het is denk ik wel een zwakke plek van je.' en ik blijf onschuldig kijken. 'En aangezien in je zij prikken niet werkt....' en ik haal weer mijn handen door zijn haren en lach dan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:22 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Tuurlijk' Zeg ik grijnzend waarna ik me inhoud niets meer terug te doen, 'En jij bent zo onschuldig en doet nooit wat' Zeg ik terwijl ik weer een hand door mijn haar haal, waarschijnlijk pluiste het ook al dus veel was er niet meer aan te redden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik grijns naar hem. 'Eindelijk heb je het door. Ik ben heel onschuldig.' en ik lach dan naar hem. Ik kijk hem aan maar ga niet meer door zijn haar. Ik moet een klein beetje omhoog kijken, Ryan is iets groter dan ik. Maar dat maakt niets uit. Het komt vaak voor dat mensen groter zijn dan ik. 'Maar is dat een zwakke plek van je, je haar? Anders moet je lief zijn en er een vertellen,' zeg ik lachend waarna ik hem tevergeefs in zijn zij prik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Iriteerd het je dat je het niet weet?' Vroeg ik haar plagend, 'Nee mijn haar in iedergeval niet' Voeg ik er aan toe. 'Maargoed.. Je bent dus klein, ontschuldig en je kan niet tegen kietelen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Maargoed... Je bent dus klein, onschuldig en je kan niet tegen kietelen,' zegt hij. Ik kijk hem aan en zeg: 'En jij bent gemeen, groot en sterk.' wat hij kan, kan ik ook. 'En je plaagt me de hele tijd. Ken je die gezegde niet? Meisjes plagen..... zoentjes vragen!' en ik lach naar hem. Ik heb al wat met Daniël, maar Ryan plagen is wel leuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Zoals jij het zecht lijk ik heel eng' Zeg ik grijnzend, 'Vind je me eng? Of gemeen?' Vraag ik haar vervolgens. 'Nee nog nooit van dat gezegde gehoord trouwens'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Heel typisch dat je dat gezegde dan weer niet kent,' zeg ik. 'En ja, ik vind je doodeng! En heel gemeen!' grijns ik. 'Maar ja, aangezien Ryan-aapjes een bedreigde diersoort is, mag ik je niet eens slaan.' en ik kijk hem lachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.