• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oja, en Elbrich, ik weet niet tussen wie ik zou kiezen... Want Daniël is supercute ^^ maar Jacob en Edward ook :3 wat voor een lastige vraag is dat toch! En ik weet ook niet wie ik zou kiezen als ik moest kiezen tussen Jacob en Edward!

    Wat een rotvraag :Y) weet jij het wel dan? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hahaha XD Hmm.. Nee ik zou het ook niet weten XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik loop naar het eten en pak als eerste twee appels, voor Daniël en mij. Ook neem ik nog een paar lekker uitziende broodjes. Ook neem ik wat te drinken en loop terug naar de tafel. 'Goed zo?' vraag ik aan hem. 'Of wil je nog wat anders?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {*Zucht* Ik heb hongerrrr... Ik moest om iets van 7 uur opstaan omdat ik gedwongen mee moest naar een rommelmarkt -.-'}

    Daniël

    'Nee, goed zo' Zeg ik grijnzend waarna ik eerst een broodje pak terwijl ik aan Edward vraag waar hij vandaan komt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik grijnsde. 'Misschien.' zei ik toen en grinnikte. 'Nee, het was maar een grapje. Ben al blij dat je het wil doen.' Ik nam een hapje van mijn broodje en keek hem met een glimlach aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Misschien. Nee, het was maar een grapje. Ben al blij dat je het wil doen.' Zei ze glimlachend, 'Is er iemand bij wie die blik van jouw niet werkt dan?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar hem en bedenk me ineens dat ok Ryan sinds gisteren al niet meer heb gezien. Ik hoop maar dat hij alles heeft kunnen vinden. Ik heb hem ook niet gezien vannacht. En ik voel me een beetje schuldig erover. Ik begin met eten en luister half mee met het gesprek van Daniël en Edward terwijl ik de kantine af blijf scannen om te kijken of ik Ryan ergens zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Edward legt uit dat hij uit Washington komt waarna ik eerst niet andwoord aangezien ik Ryan een broodje zie pakken en vervolgens door de kantine heen naar de buiten door te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet eten )


    Don't be like the rest of them, darling

    [Eetsmakelijk (:]
    Sky Leslie White
    Ik luister half en zie dan ineens Ryan lopen. Hij loopt door naar buiten. 'Ik ga even langs Ryan,' zeg ik glimlachend. En druk dan snel een kus op Daniël's wang en loop dan richting Ryan. 'Goedemorgen' zeg ik glimlachend. 'Erg als ik erbij kom?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dankje ^^ Ugh.. Mijn ouders weten nu dat ik een cruch heb op een jongen uit mijn klas en zitten me er mee te pesten (gemene grapjes enzovoord)}

    Ryan

    'Goedemorgen. Erg als ik erbij kom?' Hoor ik Sky's stem plots vragen, als ik opkijk staat ze al bijna naast me, 'Nee hoor' Andwoord ik glimlachend terwijl ik kijk naar de andere mensen die buiten staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Omfg! Herkenbaar! Ik heb op vakantie een leuke jongen ontmoet. Ik weet niet of ik verliefd ben of niet op hem. Maar dankzi Mandy, een vriendin van me die er ook was op de camping, wisten ze dat ik die jongen leuk vind. Hij woont in Breda en gister in de auto terug waren het de hele tijd grapjes van: o, wist je dat je in Breda heel leuk kunt shoppen.

    Wist je dat Breda maar een uurtje van thuis vandaan is.

    O, volgens mij rijden we terug via Breda

    -.-'

    Maaaarrr... Het flutte is. Ik weet niet of ik verliefd op hem ben of niet....


    Maar ik herken je situatie dus xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    'Nee hoor,' antwoordt hij glimlachend. Ik ga gewoon zitten op de stenen tegen de muur aan. Ik geniet van de buitenlucht zoals altijd. 'Je hebt tot nu toe alles kunnen vinden?' glimlach ik. 'En je sliep vannacht niet bij Nathan en Daniël?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dat heb ik dus presies hetzelfde, hij is aardig.. Hij doet aardig tegen mij, hij maakt me lachen maar ik weet niet of ik echt verliefd op hem ben of hem gewoon aardig vind.. Het is zo verschrikkelijk iritand.. Volgend jaar word mijn klas in 2en gedeeld, het eerste wat hun zien is direct: 'Melvin zit wel nogsteeds bij je in de klas' }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahah! Ach, ik heb dan nog wel dat ik een eind bij hem vandaan woon... Een uur dus.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.