• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'En gezien Sky-pinguins ook een bedreigde diersoort is mag ik haar zeker niet meer pesten?' Zeg ik grijnzend, 'Ik ben een aap en jij bent een pinquin.. Waarschijnlijk gaat dat niet zo goed samen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik word helemaal vrolijk. 'Pinguins zijn mijn lievelingsdieren! Samen met zebra's,' glimlach ik stralend. 'En je mag Sky-pinguïns inderdaad niet pesten,' grijns ik. 'Maar plagen mag wel.' en ik knipoog even naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Had ik dat teminste toch goed' Zei ik grijnzend, 'Ik zal het onthouden, wist je dat pesten van een Ryan-Aap ook strafbaar is?' Vroeg ik haar grijnzend.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat ooit is persen? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O wacht... Bedoel je pesten? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Indeed.. Sorry typfout}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach naar hem. 'Nee dat wist ik niet, dus ik ga gewoon door met pesten,' grijns ik. En ik stomp hem zachtjes telkens weer op zijn arm. 'Je kan me toch niet tegenhouden,' lach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    ''Niet? Volgens mij was ik hier de sterke en enge en jij de ontschuldige en brafe?' Vroeg ik haar grijnzend, 'Dus dat komt er op neer dat ik dat wel degelijk kan' Voegde ik er aan toe waarna ik haar polsen weer vastpakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Shit,' zeg ik. Hij heeft mijn polsen beet. 'Je bent inderdaad eng,' lach ik. En ik draai ons zo dat ik nu achter hem sta en het eigenlijk hém moeilijk maak. Als ik nu zijn amen naar achter trek moet dat pijn doet. Tenzij Ryan mijn polsen los laat of als Ryan mijn laat maar zeggen een soort van op tilt en dan nog een trucje doet. Dat is moeilijk uit te leggen. 'Dan mag ik wel onschuldig en braaf zijn, dat betekent niet dat ik niet lenig en stoer ben.' en ik lach eventjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Weet je... Ik vind Sky en Ryan ook we schattig samen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Whahaha XD Wie wil je Daniël of Ryan? Of zal ik Ryan ook een of ander monster maken? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Een geheime affaire met Ryan :Y) hahahah nee grapje. En hoe bedoel je een of ander monster? Een echte moordenaar? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Geen idee.. Als je Twilight hebt is Jacob een weerwolf en Edward een Vampier.. Maybe een weerwolf? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Shit,' zeg ik. Hij heeft mijn polsen beet. 'Je bent inderdaad eng,' lach ik. En ik draai ons zo dat ik nu achter hem sta en het eigenlijk hém moeilijk maak. Als ik nu zijn amen naar achter trek moet dat pijn doet. Tenzij Ryan mijn polsen los laat of als Ryan mijn laat maar zeggen een soort van op tilt en dan nog een trucje doet. Dat is moeilijk uit te leggen. 'Dan mag ik wel onschuldig en braaf zijn, dat betekent niet dat ik niet lenig en stoer ben.' en ik lach eventjes.


    Ryan

    'Ik kan dan wel eng en sterk zijn maar ik ben ook wel slim' Zeg ik grijnzend waarna ik haar beide handen met één hand vastpak (sterk genoeg zodat ze ze niet los kan krijgen) en draai me weer naar haar toe om waarna ik haar handen weer gewoon met twee handen vastpak.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hihi, dat gaat te erg van de verhaallijn afwijken (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.