• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik vertrek morgen voor 2 weken op vakantie en daarom heb ik 1 nieuw topic gemaakt = topic 14

    [btw : jokerbaby je mag verder doen en gwn Alexi's reacties schrijven maar dat is jouw keuze . Sorry]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Hey beautiful.' grijns ik terug. Mijn armen liggen weer losjes op haar heupen. 'Kunnen we niet spijbelen? School is zo saai... en we weten al alles. Hoeveel keer zijn we ondertussen al niet afgestudeerd?' Ik grinnik even.


    Leslie Day
    'Je maakt het me verdomd moeilijk om nee tegen te zeggen. Nee we kunnen niet spijbelen liefste Jake.' en ik sla mijn armen om zijn nek. De stralen lopen over ons heen. 'En we zijn al heel vaak afgestudeerd.' en ik lach even. Dit is volgens mij de 84ste keer dat ik ga afstuderen. 'En is school ook saai als ik er ben?' knipoog ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet gaan :( tot over 2 weken :'(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Gotta go. Bye-a. (doeg) Tot over enkele weekjes en spam mijn Inbox niet vol wil je. XD


    kindness is never a burden.

    [Baaaiiibaaaiiiguys! Veel plezier!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Samen lopen we in de righting van de kantine. Als we die binnen stappen overspoelt een soort drukte me. Het is nog wel te doen, maar geen enkel tafeltje is leeg. 'Zullen we bij die jongen gaan zitten?' vraag ik aan Daniël. De jongen was wel oke, tenminste, hij leek aardig. Was de lelijkste niet, maar niet mij type. En daarbij is Daniël degene waar ik verliefd op ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Is goed' Zeg ik waarna ik naar het tafel loop waar de jongen zit, 'Hoi' Zeg ik tegen hem waarna ik op een stoel naast de tafel ga zitten.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Serieus? ELBRICH XD IK WIL DANIËL NIET GEORGE XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD Ik voel me nu echt heel dom XD Ik zit al dagen George voor mijn posts te typen omdat ik steeds George speel en nu gaat het automatisch (Vakantie tast mn hersenen aan XD)}

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    We gaan bij de jongen aan tafel zitten. 'Hoi,' zegt Daniël tegen hem. 'Hallo,' antwoordt de jongen glimlachend. Ik glimlach kort en zeg dan tegen Daniël: 'Wat wil je eten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Maakt niet veel uit' Andwoord ik als ze vraagt wat ik wil eten waarna de jongen tegenover ons zichzelf voorsteld als Edward.

    {Ik wilde weer George typen maar heb me ingehouden :3 weet je zeker dat je Daniël wilt? Niet George? XD Ohh.. Vraag.. Als je kon kiezen uit weet ik veel Edward of Jacob wie zou je dan kiezen? Daniël of Edward/Jacob?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik loop naar het eten en pak als eerste twee appels, voor Daniël en mij. Ook neem ik nog een paar lekker uitziende broodjes. Ook neem ik wat te drinken en loop terug naar de tafel. 'Goed zo?' vraag ik aan hem. 'Of wil je nog wat anders?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prisoner schreef:
    Amare

    Ik grijnsde. 'Misschien.' zei ik toen en grinnikte. 'Nee, het was maar een grapje. Ben al blij dat je het wil doen.' Ik nam een hapje van mijn broodje en keek hem met een glimlach aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hello guys, een vroeg berichtje van mij. Ik vertrek dadelijk weer richting Nederland. Dus ik ben deze dag helemaal niet online. Maar morgen wel weer gewoon, als ik zin heb :Y)

    cu 2morrow guys <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wooeehooee ik ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.