• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik ga alle punten af in zijn zij. 'Eigenlijk beide wel. Dat hoor je te doen, en ik verwachtte dat. Wie kan er nou tegen kietelen?'... Oeps. Ik kan zelf ook niet tegen kietelen. Dat heeft Ryan vast niet door. 'En weet je, je geeft geen antwoord op mijn vragen. Met misschien weet ik niets. Dus ik ga er van uit dat je single bent.' en ik lach even naar hem. 'Ja je ziet er heeeeeel erg uit als een moordenaar.' en ik blijf prikken in zijn zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik dus blijkbaar' zeg ik grijnzend waarna ik haar in haar zij prik, 'Als je daar van uit gaat moet je dat vooral doen' Zeg ik grijnzend. 'En hoeveel mensen heb ik al vermoord dan volgens jouw?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kan mezelf nog maar net inhouden om niet spastisch te bewegen wanneer Ryan in mijn zij prikt. 'Daar ga ik zeker van uit,' zeg ik eigenwijs. 'Ehm.. Ik gok zo'n vier mensen. Ik heb altijd al wel in een thriller willen spelen. Mag ik de vijfde zijn? Of tenminste, de vijfde bij wie je het probeert. Ik ben namelijk niet zo makkelijk te vermoorden.' en ik buig me heimelijk naar hem toe en zeg zacht: 'En weet je waarom?' korte stilte. 'Omdat ik hard kan rennen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. ik kan je net zo hard achterna rennen, met een bijl of een kettingzaag? Of gaan we het gewoon bij een mes houden?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik haar nogmaals in haar zij prik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Dit keer kan ik het niet inhouden om spastisch te bewegen. 'Rotzak!' lach ik. 'En hoe origineel.. Ik bespreek gewoon mijn eigen dood. En geloof me, je wint het niet van me.' en ik kijk naar Ryan. Ergens is het wel makkelijk dat
    Ryan gewoon mens is. Geen extra gevaar, geen engelendingen, demonendingen. Dan bedenk ik me wat ik allemaal denk. Zo moet ik niet denken. Ik vind Daniël leuk. Niet Ryan. En ik heb al die dingen over voor Daniël. Sterker nog. Alles over. 'Doe maar een verdrinkingsdood, die schijnt heel mooi te zijn,' zeg ik dan. 'Dan jaag je me gewoon op richting het meer. Oke?' en ik lach even kort. Mijn andere gedachtes weglachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Leuk dat ik weet dat je er niet tegen kan' Zeg ik grijnzend, 'Verdrinkingsdood.. Mag ik je dan wel opjagen met een kettingzaag?' Vraag ik haar grijnzend, ik had echt te veel films gekeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Shit... 'Ik kan daar echt wel tegen hoor,' zeg ik met een pokerface. 'Als jij er gelukkig van wordt om mij op te jagen met een kettingzaag, is dat helemaal prima.' en ik kijk Ryan recht aan, ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Zeker weten?' Vraag ik haar waarna ik zonder dat ze er iets aan kan doen tegelijkertijd in haar linker en rechterzij prik, 'Hmm.. Of word je liever oud en gelukkig, mischien met een stel katten in een klein huisje.' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk Ryan nog steeds aan maar kan me niet inhouden als ik weer in mijn zij wordt geprikt. 'Je bent gemeeeen!' zeg ik lachend. 'En ik ben al gelukkig,' knipoog ik. 'en ik ben ook geen kattenmens.' ik zeg niets over het ouder worden. Als ik oud zou zijn dan zou Daniël me denk ik niet meer willen. En als ik niet oud zou worden zou dat betekenen dat ik of dood ben, of een engel. 'Vertel eens, Ryan, heb jij een zwakte?' en ik kijk hem al die tijd rechts in zijn leuke en ook wel mooie ogen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Geen katten dus, gelukkig ben je al.. En het oud worden gedeelte dan?' Vroeg ik haar, ik kon het niet helpen er waren soms gewoon dingen die me opvielen en dan werd ik te nieuwschierig zodat ik het niet kon laten om eht te vragen. 'Geen idee.. En zelfs al wist ik het wel waarom zou ik het vertellen?' Vraag ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Verdomme Ryan, waarom valt het je op? Ryan luistert echt naar elk ding wat ik zeg. Bij Daniël kan ik weleens over dingen heen praten, dat valt Daniël dan niet op. Maar Ryan wel. Ik merk dat ik ze met elkaar vergelijk. Kom op Sky, je bent verliefd op Daniël, niet op Ryan. 'Oud is pas voor later. Tenzij ik vermoord word of onder een bus terecht kom,' praat ik eroverheen. 'En misschien kan je een zwakte vertellen uit liefheid?' grijns ik. 'O nee, jij bent natuurlijk niet lief.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Je hebt wel verschillende teorien over hoe je vermoord word' zeg ik grijnzend, 'Zonet was ik nog gemeen volgens jou en nu moet ik iets doen uit liefheid. Waarschijnlijk passen die dingen niet echt bij elkaar' grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Misschien dat je je gemeenheid een keer opzij kan zetten,' zeg ik met een pruillip. 'Zodat je lief kan zijn.' en ik kijk heel verdrietig. Bij veel mensen werkt dat, mijn blik. En ik hoop alleen maar dat hij vooral bij Ryan werkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ben je nu zielig?' Merk ik lachend op, 'Ik heb twee zusjes dus ik ben er umum voor' vervolg ik grijnzend. 'Of ben je nu teleurgesteld dat je blik niet werkt bij mij?' Vraag ik haar vervolgens plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem aan. Recht in zijn ogen. Mooie ogen. 'Ik ben niet zielig.. Ik wil alleen een zwakke plek van je weten.' ik sta recht voor Ryan nu. 'Je plaagt me de hele tijd,' glimlach ik. 'Das toch niet eerlijk!' en ik pak alvast zijn polsen beet voor het geval hij me weer wil prikken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.