• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik neem het wel voor je op." ik nam haar twee handen in de mijne en keek haar recht aan. "Als ze echt onaardig tegen je gaan doen, zullen ze wat meemaken. Wees gerust, ik doe ze geen pijn of zo." zeg ik er snel achter.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Laten we nu maar vertrekken voor er leraren vragen komen stellen waarom ik autosleutels vast heb.' Ik glimlach en knijp zachtjes in zijn handen. 'Even ter informatie. Oma is een wicca. Je gaat haar niet kunnen wijsmaken dat je jeweetwel gewoon bent. Een mens.' Ik voel me een beetje ongemakkelijk omdat ik niet weet of ik iets verkeerds zeg of niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zit een beetje voor me uit te staren terwijl ik langzaam eet. Ik heb helemaal geen zin in vandaag. Maar goed. Het moet nou eenmaal. Ze zullen niet gemerkt hebben dat Jake en ik er gister niet waren. Het was de eerste dag dus dan is alles op deze school nog een beetje ongeordend. Maar vandaag is er al een grotere kans dat het opvalt. Ik heb Jake nog de hele ochtend niet gezien. Als ik klaar ben met eten ruim ik het op en loop de eetzaal uit. En ik fa richting Jake's kamer.

    [Is Jake nog aan het slapen? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja idd xd aan Leslie de eer om hem wakker te maken xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [JEAAAHHHH!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik sta voor Jake's deur en doe die zachtjes open. Ik kijk naar binnen en ik zie Jake in zijn bed liggen en voor de rest niemand. Sky heb ik in de kantine zien staan, waar Ax en New Girl zijn heb ik geen idee van. Ik loop naar Jake toe en bedenk hoe ik hem het beste wakker kan maken. Ik heb eigenlijk geen idee dus ik kruip gewoon naast hem in bed en geef hem een kus op zijn wang waarna ik zeg: 'Wakey wakey Jakey,' dezelfde teks als gisterochtend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hoor Leslie 'Wakey Wakey Jakey' zeggen en naast me komt liggen. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar nog wat dichter tegen me aan. 'Ik wil niet opstaan.' mompel ik hees en weiger mijn ogen open te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij slaat zijn armen om mij heen en trekt me dochter tegen zic aan. 'Ik wil niet opstaan,' mompelt hij hees. Zijn ogen nog steeds docht. 'Hebben wij hier een prinses die wakker gekust moet worden?' en ik denk even na. 'Eigenlijk een prins dan. Maar ja, altijd wordt de prinses wakker gekust.' en ik druk mijn lippen zacht op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zoen haar teder terug en ben plots klaarwakker. Mijn handen liggen gewoon op haar onderrug waar ik kleine cirkeltjes op haar huid teken. 'Zo mag je me altijd wakker maken.' prevel ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zoent me teder terug en ik voel gewoon dat hij gelijk een stuk wakkerder is. Zijn handen liggen op mijn onderuit war die kleine cirkeltjes tekenen op mijn huid. 'Zo mag je me altijd wakker maken,' prevelt hij tegen mijn lippen. Ik glimlach erom. 'Hoe kan het toch dat ik dan altijd weer degene ben die jou wakker maakt?' grijns ik. Ik druk nog kort mijn lippen op die van hem en maak me dan los uit zijn omhelzing. Ik stap uit het bed en zeg: 'Lekker puh,' en ik kijk lachend naar hem. 'Ik ben al helemaal aangekleed, ontbeten, gedoucht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Oooh.' mompel ik. 'Wil je niet nog eens douchen?' vraag ik haar smekend en sta op. Mijn haar zit helemaal door de war en ik ril even omdat ik alleen een boxer aanheb. Ik loop naar de kast en neem er wat kleren uit. 'Please?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [...´bored...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ooohhh,' hoor ik Jake mompelen. 'Wil je niet nog eens douchen?' vraagt hij zowat smekend. Hij staat op. Ik zie hem rillen en glimlach even. 'Please?' hoe kan ik daar nee tegen zeggen? 'Je bent verschrikkelijk!' zeg ik. Ik loop richting zijn badkamer en kleed me gelijk maar uit en zet de douche aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach als ze naar de badkamer loopt. Ik volg haar en doe mijn boxer uit en leg mijn kleren op de lavabo. 'Dames eerst.' glimlach ik en kijk naar haar. Niet naar haar lichaam gewoon naar haar ogen en naar haar lippen. Meisjes worden ongemakkelijk als een jongen naar hun lichaam kijkt. Bij andere meisjes zou me dat niet veel kunnen schelen maar ik wil niet dat Leslie zich ongemakkelijk voelt. Al is het wel schattig als ze bloost.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik trek haar mee naar voren en loop met haar richting de parking.
    "Hmm, dan zal het nieuws nog minder fijn aankomen, vrees ik. Hoe moeten we dit zeggen?
    Hallo, oma van Alexi. Ik ben Axton.
    Ik heb je kleindochter zwanger gemaakt en oh, by the way, ik ben een demon. Doeg, tot een volgende keer.
    Hmm, ja, zie het zo al voor me." zei ik wat we allebei wel dachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”