• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Gaan we nu dan?' vraag ik verbaast. Ik schud even kort mijn hoofd en pak dan het dienblad om het weg te zetten. 'Ja ik ben klaar.' glimlach ik en kijk hem aan. 'Alleen ga ik mijn tekst een beetje oefenen in de auto. ' zucht ik. Ja zie je het al voor je? He oma, wil je eens wat weten? Mijn vriendje is een demon en o ja ik ben zwanger van hem. Voor ik het nog vergeet het kind kan me doden tijdens de geboorte. Bye leuk je gezien te hebben Ja dat word vast fantastisch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo.
    Timo stak zijn hand uit naar Axton,"Timothy Rhine," stelde hij zichzelf voor en nam een hap van een broodje. "Maar zeg maar Timo." Amare en Nathan kwamen erbij zitten en glimlachend luisterde Timo naar het gesprek van Amare en Nathan, over het Herfstbal.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik leg mijn arm om haar middel en zwaai nog even naar Timo voor ik haar door de gang leidde.
    "Ik ga me nog even omkleden als we bij je oma langsgaan." zeg ik plots een beetje zenuwachtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach even. 'Jij bent nerveus? Dat gebeurt ook niet zo veel.'
    Ik loop met hem mee naar de kamer. Als hij zich omkleed denk ik even na over wat ik zal zeggen tegen oma.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Elena? ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |FAIL zusje! XD |


    kindness is never a burden.

    [sorry is vn een ander RPG]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik haal mijn schouders op. "Ik moet toch een beetje en goede indruk maken op je familie en... ja, we brengen nu ook niet het allerleukste nieuws, he?" Ik neem wat kleren uit de kast, loop de badkamer binnen en kleed me snel om.
    "Kan ik ermee door?" vraag ik als ik weer buiten kom. Ik merk dat ik op mijn lip aan het bijten was. Hmm, dat was iets wat ik mezelf had afgeleerd, alleen als ik heel onzeker of zenuwachtig of allebei was, deed ik het soms nog.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:07 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    [sorry is vn een ander RPG]

    {is niet erg, maak ik ook de hele tijd mee! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Het kwetst me een beetje als hij dat zegt. Voor zover ik weet zijn het kindje in mijn buik en Axton de belangrijkste personen in mijn leven en nu zegt hij dat het kindje niet het allerleukste nieuws is? 'Kan ik ermee door?' hoor ik hem vragen en ik zet een opgewekt gezicht op. 'Fantastisch.' glimlach ik geruststellend naar hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zie dat haar gezicht maar een masker is.
    "Wat? Wat is er? Heb ik iets verkeerd gezegd?" Ik ging in mijn gedachten mijn laatsten woorden na, maar vond niets, toen dacht ik uit haar zichtpunt aan mijn woorden. Misschien had ze me gewoon ergens verkeerd begrepen?
    Ik overliep de laatste dingen opnieuw en keek toen naar haar.
    "Is het dat van het nieuws? Ik bedoel dus het feit dat de meesten er nogal een vooroordeel over hebben. Je weet wel tienerzwangerschappen en zo... Ik bedoelde niet dat ons kind niet het meest fantastische nieuws is, dat is het machtigste nieuws dat ik ooit gehoord heb. Maar het gaat niet over mij, snap je? Het gaat over hoe een ander erop zou reageren." probeerde ik mezelf duidelijk te maken. Ik wist niet of het wel goed lukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Laten we nu maar gewoon gaan.' fluister ik en pak mijn tas en mijn autosleutels. Ik loop de kamer uit en wacht even op Axton. Mijn vingers spelen wat met de autosleutels van de auto die ik voor mijn 16de verjaardag had gekregen van mijn grootouders en mijn tante. Dat is een jaar geleden en de keren dat ik er mee gereden heb, zijn op 1 hand te tellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, Alexi." ik neem haar pols vast en verplicht haar me aan te kijken. "Ik wil dat je me begrijpt. Ik zou alles doen voor jou... voor het kind. Ik heb het vroeger nooit voor mogelijk gehouden dat ik zoveel van iets zou kunnen houden voor ik het zelfs had gezien, maar nu voel ik het. Ik maak het mee! Ik ben gewoon verschrikkelijk met woorden. Ik heb nog nooit mijn gevoelens moeten uiten en nu plots lijk ik wel niets anders te doen, maar ik doe het steeds verkeerd!" ik zuchtte en drukte mijn voorhoofd tegen het hare.
    "Je moet me geloven, ik bedoelde het niet zo!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik geloof je.' glimlach ik flauwtjes 'maar ik zie dit hele gedoe niet meer zitten. Wat moet ik in hemelsnaam tegen mijn grootouders zeggen?' Ik zucht en wend mijn gezicht een beetje af. 'Ze hebben me laten beloven dat ik nooit met een jongen naar bed zou gaan voor we getrouwd zijn. Niemand van mijn neven of nichten heeft zich daar natuurlijk aan gehouden maar niemand is zwanger geworden en het duidelijk laten zien. Jij moet niet zenuwachtig zijn. Geloof me ze zullen heel vriendelijk tegen je doen.'

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 21:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [beetje aangepast]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'