• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'Nou, lieve Nathan, zou je me anders willen helpen?' Vroeg Amare grijnzend, 'Helpen waarmee?' Vroeg ik haar, als ze dacht wat ik dacht dat ze dacht stond dat me niet heel erg aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    'Herfstbal, ik weet zeker dat ik het niet alleen kan. Wil je me anders begeleiden op de piano? Dan heb ik toch het gevoel dat ik niet alleen sta.' zei ik toen met een glimlach en een smekende blik. Ik keek achterom en zag Timothy staan. Ik glimlachte en wenkte dat ik zo zou komen. 'Alstje'?' vroeg ik toen en trok mijn puppyface.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Herfstbal, ik weet zeker dat ik het niet alleen kan. Wil je me anders begeleiden op de piano? Dan heb ik toch het gevoel dat ik niet alleen sta.' Zei ze met een glimlach en een smekende blik, 'Alstje?' Smeekte ze vervolgens met een puppyface. 'Alleen als je nu stopt met dat puppy gezicht' Andwoorde ik hooploos.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik grijnsde. 'Bedankt!' riep ik en vloog hem om zijn hals. 'Je bent mijn held op dit moment.' Ik lachte. 'Zonder jou zou ik denk ik afgaan.' Ik hield mijn grip van hem af en keek Nathan aan. 'Maar, nu heb ik honger, en je gaat mee eten halen.' zei ik en trok hem mee naar de rij.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Zo te horen heb ik niet echt een keus' Mompelde ik terwijl ze me mee naar de rij trok, zelf had ik niet zoveel honger, aangezien ik nooit sliep at ik meestal 's avonds.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik grinnikte. 'Bij mij heb je dat nooit.' Ik pakte wat te eten en trok hem mee om bij Timo en iedereen te gaan zitten. Ik gaf Timo een kus op zijn lippen en begon met eten. 'Zeg, van mij mag je ook een zang stukje overnemen?' zei ik toen in de hoop dat het zou lukken, al dacht ik het niet. Ik was al blij genoeg dat hij me wou begeleiden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Gaan we gretig doen?' Vroeg ik haar terwijl ik een hap pakte van de appel die ik meegegrist had en op een lege stoel ging zitten en kort de tafel rondkeek, somige mensen kende ik niet en anderen kwamen me vaag bekend voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik grijnsde. 'Misschien.' zei ik toen en grinnikte. 'Nee, het was maar een grapje. Ben al blij dat je het wil doen.' Ik nam een hapje van mijn broodje en keek hem met een glimlach aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Wacht even... gingen we vandaag niet naar je oma of zo?" vroeg ik nadenkend.


    Alexi
    'Ja maar ik dacht na de lessen?' zeg ik 'Ik weet niet of ze ons nu laten weggaan.' Ik denk even na. Ik heb oma echt gemist de laatste maanden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik krijg ons hier wel weg." verzekerde ik haar grijnzend. Ik keek even naar Timo, maar ik dacht niet dat hij ons zou verraden.
    "Het is nog niet eens zo moeilijk ook."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Samen lopen we in de righting van de kantine. Als we die binnen stappen overspoelt een soort drukte me. Het is nog wel te doen, maar geen enkel tafeltje is leeg. 'Zullen we bij die jongen gaan zitten?' vraag ik aan Daniël. De jongen was wel oke, tenminste, hij leek aardig. Was de lelijkste niet, maar niet mij type. En daarbij is Daniël degene waar ik verliefd op ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Hij heeft een plan. Ik kijk hem nieuwsgierig aan. 'Wil je me vertellen wat je plan is?' vraag ik en glimlach opgetogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou er zijn enkele manier om hier weg te gaan... Je kan via de lucht, maar natuurlijk heb je daar een helikopter of zo voor nodig." grijns ik, maar ik leg de nadruk erop. Ik kon natuurlijk niet met Timo in de buurt zeggen dat we konden vliegen. "Via het bos, maar dat is lang wandelen en als we heel voorzichtig zijn, kunnen we gewoon via de parking en dan de bus nemen, want het valt veel te veel op als mijn wagen er niet meer staat."
    Ik kijk haar even bedenkelijk aan.
    "Tenzij je zelf een auto hebt, die valt vast iets minder op dan de mijne." grinnik ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja ik heb een auto.' lach ik 'maar ik rij er bijna niet mee.' voeg ik er aan toe. 'Je mag ermee rijden als ik een deken mee mag doen. Ik ben de vorige keer dat jij reed niet vergeten.' Ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar grijnzend aan. "Ja, is goed, maar in jouw auto rij ik waarschijnlijk niet zo snel. Aangezien hij helemaal anders is op de weg, andere grip en zo. Ik ben niet van plan hem van de weg te rijden." Ik keek haar glimlachend aan.
    "Klaar?"


    “To live will be an awfully big adventure.”