• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, hoor." grinnik ik. Glimlachend kijk ik naar de jongen. Hij zei wel niet veel, hoor.
    "Was wel een korte nacht." zeg ik met een gaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Inderdaad.' glimlach ik flauwtjes. 'We hebben eerst Literatuur.' zucht ik en laat mijn hoofd op mijn handen vallen. Ik heb zo geen zin in school. Het liefst van al spijbel ik of geef een vals doktersbriefje of zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ieuw." zuchtte ik. "Ah, zolang we samen les hebben."
    Ik leg mijn hand op haar schouder en grijns. "Dan kan ik me wel bezig houden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'We kunnen ook spijbelen. Eigenlijk hebben we een wettige reden om naar het ziekenhuis te gaan.' mompel ik maar ril dan eventjes. Ik haat ziekenhuizen. Mensen sterven daar. Ik zucht en kijk hem even aan. 'Vergeet maar wat ik gezegd heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Moet dat?' Zei ik klagend op haar mededeling dat zometeen de lessen weer begonnen, 'Nee niet erg' Vervolgde ik op haar vraag of het erg was als ze even gebruik maakte van de douche.


    Don't be like the rest of them, darling

    [moet weg ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wacht even... gingen we vandaag niet naar je oma of zo?" vroeg ik nadenkend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    'Moet dat?' zegt Daniël klagend. En ik moet om hem lachen. 'Ja, ja dat moet. Ik in iedergeval.' en ik knipoog naar hem.
    'Nee niet erg,' zegt Daniël op mijn vraag of ik gebruik kan maken van de douche. 'Thanks,' zeg ik. Ik glimlach even en loop dan met wat spullen richting de badkamer. Ik douche snel, haren wassen. Lichaam insoppen. Afspoelen en klaar. Ik droog me af en kom dan tot de conclusie dat ik overal aan heb gedacht behalve schone kleren. Ik zucht even en sla dan de handdoek om me en loop de kamer weer in. 'Ehh.. Kleren vergeten,' zeg ik blozend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik moet lachen op het fijt dat ze moet blozen, 'Waar ligen die?' Vraag ik haar vervolgens, waarschijnlijk in haar kamer dus kon ik die net zogoed ophalen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Waar liggen die?' vraagt hij aan me. Ik denk even na hoe ik het het beste kan uitleggen. 'Je weet toch welk bed van mij is? En anders, degene met de oranje sprei. Daar grenst een kast aan. Zoek maar wat uit, maakt me niet zoveel uit. Zolang ik mezelf maar kan vertonen.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Is goed' Zeg ik grijnzend waarna ik naar haar kamer loop en haar kast openmaak, waarschijnlijk zou mijn zus alleen al klagen over de hoeveelheid kleren en hoe je al je kleren voor een jaar lang in zo'n kast had willen probben. Na een tijdje loop ik met wat kleren terug naar mijn kamer en leg ze op het bed neer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach als ik de kleren zie, die doe ik altijd graag aan. Maar Daniël heeft me hier nog nooit in gezien. Ik houd met mijn ene hand de handdoek goed om me heen, en met de andere pak ik de kleren. 'Dankje,' glimlach ik. Daarna loop ik door naar de badkamer. Vijf minuten later ben ik omgekleed en wel en stap ik weer naar buiten. 'Hoe weet je dat ik dit graag draag?' vraag ik lached aan hem. 'En zullen we gaan ontbijten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Niet?' Opperde ik grijnzend, 'Maar het staat je wel leuk' Zei ik glimlachend, 'En zullen we gaan ontbijten?' Vroeg ze vervolgens, 'Goed idee' Andwoorde ik waarna ik samen met haar richting de kantine liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Samen lopen we in de righting van de kantine. Als we die binnen stappen overspoelt een soort drukte me. Het is nog wel te doen, maar geen enkel tafeltje is leeg. 'Zullen we bij die jongen gaan zitten?' vraag ik aan Daniël. De jongen was wel oke, tenminste, hij leek aardig. Was de lelijkste niet, maar niet mij type. En daarbij is Daniël degene waar ik verliefd op ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik lachte, Nathan en ik waren de hele nacht doorgegaan. Ik zuchtte, ik had Xav of Vans niet meer gezien en ik kon gelukkig een lange douche nemen, ik kleedde me om en liep toen naar de kantine waar ik Nathan zag. 'Nou, lieve Nathan, zou jij me anders willen helpen?' vroeg ik en ik grijnsde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.