• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik schud even lachend mijn hoofd als ik hem zie aanvallen op zijn eten. 'Hoe kom het dat jij zoveel eet maar toch niet aankomt.' zucht ik jaloers en eet wat van mijn croissant.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "hmm, ik weet niet. Ik denk er niet over na, zolang ik eten heb is het goed." grinnik ik en eet meteen verder. HONGER!!!!


    {Timo kan anders mee komen ontbijten of zo?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Breakfast. I like it. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Timo.
    Timo keek op zijn uurwerk en zag dat het tijd was om te ontbijten. Hij schoof aan en nam wat broodjes en een tas thee. True Englishman. Hij zag Alexi aan een tafel samen met ene onbekende jongen zitten en liep naar haar toe. "Hee Alexi, mag ik erbij zitten?" vroeg hij.


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik lach en pak mijn appel die ik rustig op eet. Mmm lekker. Ik eet de rest op en kijk grinnikend naar hoe Axton op het eten aanvalt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek naar de jongen en glimlachte licht.
    Omdat hij het aan Alexi had gevraagd, antwoordde ik zelf niet en leunde licht achterover, terwijl ik wachtte op haar antwoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Hee Alexi, mag ik erbij zitten?' Ik kijk op naar Timo. 'Ja hoor.' glimlach ik en drink nog wat. Ik kijk even naar Axton en dan weer naar Timo.
    Ik kijk even naar mijn bord dat nu leeg is. Damn ik heb nog honger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schoof de helft van mijn bord weg. Ik die geen honger meer had?
    Mijn schouders gingen onverschillig de lucht in en ik stak mijn hand uit naar die jongen, Timo dacht ik.
    "Hallo, ik ben Axton." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk even hoe mijn perfecte vriendje zijn eten wegschoof en Timo begroet.'Axton? Mag ik nog een beetje van jouw bord?' vraag ik beschaamd. Normaal eet ik niet zoveel maar ik heb echt honger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, hoor." glimlach ik. Ik schuif mijn bord naar haar toe en sla mijn armen achter mijn hoofd in elkaar. Mijn voeten leg ik gekruist op de stoel naast me, terwijl ik achterover leun.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ligt meneer goed?' lach ik en pak wat eten van zijn bord. Ik zucht nu al als ik denk aan hoeveel ik ga bij komen door het kindje in mijn buik. Gewicht speelt niet echt een rol bij me maar dat verandert nu wel een beetje. Het is moeilijk uit te leggen want ik snap het zelf niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Zou je het leuk vinden als ik je in real lonly op een podium zet? (A) XD}


    [Dit is bij mij gebeurt afgelopen vrijdag. Sommige mensen hadden me horen zingen in het douchegebouw xd. En toen lieten ze me zingen bij het kampvuur (: maar het was wel leuk om te doen ^^ maar er gingen wel mensen toch mee zingen ^^ maar het is ook gefilmd, maar dat hoor je niet, mij tenminste, omdat ze dan meezingen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dit is bij mij gebeurt afgelopen vrijdag. Sommige mensen hadden me horen zingen in het douchegebouw xd. En toen lieten ze me zingen bij het kampvuur (: maar het was wel leuk om te doen ^^ maar er gingen wel mensen toch mee zingen ^^ maar het is ook gefilmd, maar dat hoor je niet, mij tenminste, omdat ze dan meezingen ^^]


    {Arme jij XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    |Kunnen we niet skippen naar het Herfstbal? XD IK WIL ED SHEERAN! <3
    Oké, ik zaag
    nevermind. |


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël

    'Ik heb je naam gezegd he?' Vroeg ze fluisterend waarna ze opmerkt dat Nathan er niet meer is, 'Mischien een paar keer' Andwoorde ik grijnzend, 'En inderdaad' Zei ik, 'Lekker geslapen?' Vroeg ik haar om niet verder te hoeve praten.


    Sky Leslie White
    'Lekker geslapen' vraagt Daniël. En ik knik glimlachend naar hem. 'Ja hoor, redelijk goed. Alleen het eind was dus wat minder.' en ik kijk weg van Daniël en wrijf even in mijn ogen. 'Dadelijk weer naar school,' merk ik op. Gisteren waren we wezen picknicken. Spijbelen dus eigenlijk. 'Erg als ik even gebruik maak van de douche?' vraag ik aan Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.