• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    Wisten jullie dat Hitler smetvrees had? Ik niet. Hij waste zijn handen elke keer nadat hij zijn hond Blondi geaaid had. Even tussendoor omdat ik het toch wel opmerkelijk vond.

    T0RRES schreef:
    Guys. Wait. Woont serieus iedereen in het Zuiden? Had ik het toch goed. Iedereen woont echt op de andere kant van de wereld. Utrecht is... Niet fijn om te wonen.

    Lekker centraal! (: Ik ben echt binnen no-time in Utrecht, vooral als ik straks in den Bosch woon, vlak bij het station!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Oehh D: Nou maak je me toch best wel nieuwsgierig, weet je dat?

    Misschien was dat wel mijn bedoeling (;

    So, my friend said she'd like to go, zouden jullie het heel erg vinden als ze mee zou gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    Lekker centraal! (: Ik ben echt binnen no-time in Utrecht, vooral als ik straks in den Bosch woon, vlak bij het station!

    Utrecht is saai. En ik woon juist overal ver vandaan. En nou ja, de mensen zijn niet altijd even vriendelijk. Maar misschien geld dat voor meer steden.

    Stiles schreef:
    So, my friend said she'd like to go, zouden jullie het heel erg vinden als ze mee zou gaan?

    Haha, weet ze zeker dat ze dat wil? :'D Misschien even een Quizletprofiel laten aanmaken zodat ze kan meekijken en kan zien wat voor types wij zijn?

    @Kim: Jaa, zoiets dacht ik al! Maar in welke richting moet ik dan gaan denken?


    ars moriendi

    Stiles schreef:
    So, my friend said she'd like to go, zouden jullie het heel erg vinden als ze mee zou gaan?

    Nee hoor. I wouldn't mind. Gaat ze een voetbalshirt aan doen?

    Huntelaar schreef:
    Haha, weet ze zeker dat ze dat wil? :'D Misschien even een Quizletprofiel laten aanmaken zodat ze kan meekijken en kan zien wat voor types wij zijn?

    @Kim: Jaa, zoiets dacht ik al! Maar in welke richting moet ik dan gaan denken?

    In ieder geval niet de richting waar je nu in zit. :Y)

    T0RRES schreef:
    (...)
    Nee hoor. I wouldn't mind. Gaat ze een voetbalshirt aan doen?


    I don't know ;p Ik kan maar beter niet mijn Spaanse shirt van Nando aan doen lijkt me haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    T0RRES schreef:
    (...)
    In ieder geval niet de richting waar je nu in zit. :Y)

    Wait.. wait-wut? D: Ik gesprek word te ingewikkeld mijn kleine, kokende breintje. D:


    ars moriendi

    Had ik het dus toch mis met jullie woonplaatsen (: Kennis over Nederland: nul! Maar wel handiger dat jullie allemaal wat dichterbij wonen!

    Nu ga ik slapen, ik ben nog steeds moe van kamp en morgenvroeg moet ik alweer naar de oogarts -- Tot morgen, allemaal! (:


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    Wait.. wait-wut? D: Ik gesprek word te ingewikkeld mijn kleine, kokende breintje. D:

    Kleine kokende breintje? Welnee. Je lijkt mij anders één van de slimste hier. Enneh... Dat meen ik.

    Piazon schreef:
    Had ik het dus toch mis met jullie woonplaatsen (: Kennis over Nederland: nul! Maar wel handiger dat jullie allemaal wat dichterbij wonen!

    Nu ga ik slapen, ik ben nog steeds moe van kamp en morgenvroeg moet ik alweer naar de oogarts -- Tot morgen, allemaal! (:

    Goodnight, girl! Succes morgen!


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    (...)
    Kleine kokende breintje? Welnee. Je lijkt mij anders één van de slimste hier. Enneh... Dat meen ik.

    De slimste? Ik?


    ars moriendi

    Stiles schreef:
    I don't know ;p Ik kan maar beter niet mijn Spaanse shirt van Nando aan doen lijkt me haha

    Van mij mag je. Maareh... Dan blijf ik wel uit je buurt. Voor het geval er met eieren of tomaten word gegooid. Gewoon voor mijn eigen veiligheid (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:56 ]