• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    OMFG. IAN HEEFT IN HET ECHT OOK EEN RELATIE MET NINA? ZIE JE WEL DAT ZE GEWOON VOORBESTEMD ZIJN. EN IK HEB ZOJUIST EEN POSTER VAN THE VAMPIRE DIARIES GEVONDEN. WHAAAA. IK WIST DAT IK HEM NOG ERGENS HAD. WOU HEM EERSTE WEGGOOIEN ;O

    En ik heb een Nederlands forum gevonden over The Vampire Diaries.

    En ik ben verliefd op mijn avatar.

    Hoe dan ook. Ik ga jullie niet meer lastig vallen met mijn the vampire diaries geklets. Want... Daar worden jullie ook niet vrolijker van, kan ik me voorstellen.

    Nian rocks.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ga ál mijn geld uitgeven aan vampierboeken en andere vampierstuff. Mama vind het stom, I think it's fantastic.

    T0RRES schreef:
    Ik ga ál mijn geld uitgeven aan vampierboeken en andere vampierstuff. Mama vind het stom, I think it's fantastic.

    Hihi, hou je wel nog over voor je kaartje NL-DUI? (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi, hou je wel nog over voor je kaartje NL-DUI? (;


    Wat heb ik gemist?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Hihi, hou je wel nog over voor je kaartje NL-DUI? (;

    Whoopsss! Het is goed dat je het zegt! Dan hou ik voor de zekerheid ook wat geld achter de hand (;

    Knight schreef:
    Nian rocks.

    Oh yes, it does!

    Boutella schreef:
    (...)

    Wat heb ik gemist?

    This (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Wat heb ik gemist?

    Klikklikklikklik!


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    (...)
    This (:


    Haha. Grappenmakers :') Mama gaat me vermoorden. Ze weet nog steeds niets over jullie, haha. Ik moet even kijken aangezien ik aankomend jaar dubbele taken/rooster heb en geen baan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik verwachtte haat omdat mijn voetbalstories verdwenen zijn. Maar tot nu toe valt het aardig mee.

    En Demi, ik snap je. Het is een schooldag. En mijn ouders zijn er ook niet de makkelijkste in. Geld is geen probleem, maar mijn ouders vinden het te ver weg. Maar mijn moeder vind het goed. Ze moet alleen mijn vader nog over halen. En dát gaat een lastige klus worden :c

    T0RRES schreef:
    Ik verwachtte haat omdat mijn voetbalstories verdwenen zijn. Maar tot nu toe valt het aardig mee.

    En Demi, ik snap je. Het is een schooldag. En mijn ouders zijn er ook niet de makkelijkste in. Geld is geen probleem, maar mijn ouders vinden het te ver weg. Maar mijn moeder vind het goed. Ze moet alleen mijn vader nog over halen. En dát gaat een lastige klus worden :c

    Neeee, niet Bastian :C
    Ik vergeef het je omdat je een Jasper story hebt :3.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:42 ]


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Ik verwachtte haat omdat mijn voetbalstories verdwenen zijn. Maar tot nu toe valt het aardig mee.

    En Demi, ik snap je. Het is een schooldag. En mijn ouders zijn er ook niet de makkelijkste in. Geld is geen probleem, maar mijn ouders vinden het te ver weg. Maar mijn moeder vind het goed. Ze moet alleen mijn vader nog over halen. En dát gaat een lastige klus worden :c


    Het is meer het feit dat als ik dit vertel dat mijn hele leven terug te lezen is volgens haar. Ik weet niet heel goed hoe ze gaat reageren. Aan de andere kant: ze laat me ook met 22 vreemde naar Uganda vertrekken waarvan ze de naam niet weet dus in dat opzicht. Daarbij was ik vandaag verstandig en zelfstandig en vertrouwde ze me. Deze weer misschien toch maar een beginnetje maken aangezien ik nu even niets verkeerd kan doen (A) Mama's prinsesje is weer thuis :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Knight schreef:
    Neeee, niet Bastian :C

    I'm sorry, my dear. Maar zeg eerlijk; het was echt crap. Die Fernando story ook. You can't deny that! En er zijn nog zó veel andere voetbal stories. Echt, er is geen verlies mee geleden.

    T0RRES schreef:
    (...)
    I'm sorry, my dear. Maar zeg eerlijk; het was echt crap. Die Fernando story ook. You can't deny that! En er zijn nog zó veel andere voetbal stories. Echt, er is geen verlies mee geleden.

    Neee, je Bastian story was écht goed.


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    (...)

    Het is meer het feit dat als ik dit vertel dat mijn hele leven terug te lezen is volgens haar. Ik weet niet heel goed hoe ze gaat reageren. Aan de andere kant: ze laat me ook met 22 vreemde naar Uganda vertrekken waarvan ze de naam niet weet dus in dat opzicht. Daarbij was ik vandaag verstandig en zelfstandig en vertrouwde ze me. Deze weer misschien toch maar een beginnetje maken aangezien ik nu even niets verkeerd kan doen (A) Mama's prinsesje is weer thuis :Y)

    Hahaha, dat klink echt raar eigenlijk :').


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Neee, je Bastian story was écht goed.

    Ah, come on! Jasmine, je bent echt een schatje maar het was écht crap. En daarbij, ik ken mijn eigen schrijfstijl. Het was vroeger zó veel beter. Het lijkt wel alsof ik het kwijt ben? Het is zo raar gewoon... Ik was er vroeger écht goed in, ik vond mezelf echt goed schrijven.

    - Maar goed, leuk dat je een abo op mijn Jasper story hebt genomen! -