• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    Stiles schreef:
    Ola, me is back from le movie

    Hoe was Magic Mike?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Hoe was Magic Mike?


    Leuk ^^ Erg veel aantrekkelijke, shirtless mannen (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    T0RRES schreef:
    Mama: Zeg het zelf maar tegen hem.
    Ik: Je weet dat hij nee gaat zeggen?
    Mama: Wilt iemand anders niet mee?
    Ik: MAM! HET IS MET MENSEN VAN HET FORUM? JEZUS!
    Mama: Dus?
    Ik: Laat maar.
    Mama: Je vader gaat geen nee zeggen.
    Ik: Dat gaat hij wel.
    Mama: Ga zo maar mee naar beneden en vertel het hem.

    Ohjee.. vergeet niet te zeggen dat je al contact met ons hebt via telefoon en facebook enzo dus dat je gewoon weet wie we zijn.. D:


    ars moriendi

    Dit meen je toch niet? Mijn moeder wilt zelf met mij -.-
    Ik heb al gezegd dat ik perse met jullie wil. En dat ik gewoon MOET gaan en dat ik NIKS liever wil.

    En mijn moeder vind het eng. Ze wilt weten waar we elkaar afspreken (voetbalstadion, trein station, et cetera) En waarschijnlijk wilt mijn moeder me zelf persoonlijk halen (en sowieso ophalen)

    T0RRES schreef:
    En mijn moeder vind het eng. Ze wilt weten waar we elkaar afspreken (voetbalstadion, trein station, et cetera) En waarschijnlijk wilt mijn moeder me zelf persoonlijk halen (en sowieso ophalen)

    Wil ze ons eerst zien? Dat hoeft in principe geen probleem te zijn (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohhh ik hoop echt dat je mee kan! (:

    Wanneer hebben jullie allemaal je rooster? Is het misschien slim om een einddatum te prikken, dat we samen een dag uitkiezen waarop de kaartjes gekocht gaan worden? :3

    Mijn rooster heb ik volgens mij echt pas de laatste week, dus rond 27 september :/ . Maar misschien staat het wat vroeger op de schoolsite.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    Wil ze ons eerst zien? Dat hoeft in principe geen probleem te zijn (;

    Oh nee? Jullie wonen zo'n beetje aan het andere eind van de wereld. Nee ik overdrijf niet.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Oh nee? Jullie wonen zo'n beetje aan het andere eind van de wereld. Nee ik overdrijf niet.

    Ze kan je anders toch afzetten op een bepaald station? Of ons anders zien wanneer ze je weer ophaalt? Zeg anders dat je meteen belt zodra je ons ontmoet hebt, dan is ze gerustgesteld.


    ars moriendi

    Knight schreef:
    (...)
    Mijn rooster heb ik volgens mij echt pas de laatste week, dus rond 27 september :/ . Maar misschien staat het wat vroeger op de schoolsite.

    Ohh, dat is echt onhandig D:

    Maar in principe is het gewoon 's avonds, dus hoef je school er sowieso niet voor te skippen. En treinen rijden tot laat. ^^


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ze kan je anders toch afzetten op een bepaald station? Of ons anders zien wanneer ze je weer ophaalt? Zeg anders dat je meteen belt zodra je ons ontmoet hebt, dan is ze gerustgesteld.

    Ja, dat is wel een goed plan. Dus dat we met z'n allen afspreken op het station? Dan ziet ze jullie en weet ze dat jullie gewoon normale mensen zijn, om het zo maar even te zeggen. En geen enge psychopaten, waar zij altijd bang voor is.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh, dat is echt onhandig D:

    Maar in principe is het gewoon 's avonds, dus hoef je school er sowieso niet voor te skippen. En treinen rijden tot laat. ^^

    Ja, inderdaad en het is best dichtbij huis, dus ik ben max een halfuur onderweg.


    The odds are néver in our favor.

    Heel heeeeel misschien zou ik mijn ouders denk ik wel over kunnen halen, maar ik heb hetzelfde probleem als Kim, ze zouden me nooit met vreemden laten gaan :/ Als jullie er geen bezwaar tegen zouden hebben kan ik één van mijn schoolvriendinnen mee vragen? Dan is de kans een stuk groter dat ik mag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol, op het mbo waar ik naar toe ga, geven ze soms les tot 6 uur en dan moet ik ook nog treinen hè. Lol. Nu maar hopen dat ik dat niet heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stiles schreef:
    Heel heeeeel misschien zou ik mijn ouders denk ik wel over kunnen halen, maar ik heb hetzelfde probleem als Kim, ze zouden me nooit met vreemden laten gaan :/ Als jullie er geen bezwaar tegen zouden hebben kan ik één van mijn schoolvriendinnen mee vragen? Dan is de kans een stuk groter dat ik mag

    Dat wou mijn moeder ook. Dat ik mijn beste vriendin mee nam. Maar dat vond ik zelf... Raar... Het is ons forum en wij kennen elkaar al. Niet dat ik het erg vind als jij iemand mee vraagt, hoor. Maar van mezelf vond ik het niet goed.