• The Footies <3

Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]

ars moriendi

T0RRES schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel een goed plan. Dus dat we met z'n allen afspreken op het station? Dan ziet ze jullie en weet ze dat jullie gewoon normale mensen zijn, om het zo maar even te zeggen. En geen enge psychopaten, waar zij altijd bang voor is.

Ja precies! En het is natuurlijk niet te doen om iedereen op het zelfde station te zetten, maar als ze op zijn minst een paar van ons ziet, is ze vast wel om.

Lekker chill voor mij, ik zit lekker op kamers in den Bosch, hoef helemaal niemand toestemming te vragen. :9~

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja precies! En het is natuurlijk niet te doen om iedereen op het zelfde station te zetten, maar als ze op zijn minst een paar van ons ziet, is ze vast wel om.

Lekker chill voor mij, ik zit lekker op kamers in den Bosch, hoef helemaal niemand toestemming te vragen. :9~

Is het niet eng, helemaal alleen op kamers? Of heb je een kamergenoot?

The odds are néver in our favor.

Knight schreef:
    (...)
    Is het niet eng, helemaal alleen op kamers? Of heb je een kamergenoot?

Noop, all by myself. En om eerlijk te zijn vind ik dat best fijn. Hoef ik nergens rekening mee te houden (met koken, schoonmaken enz), kan ik doen en laten wat ik wil en bepaal ik helemaal zelf wie er binnenkomt en blijft slapen. (:

ars moriendi

T0RRES schreef:
    (...)
    Dat wou mijn moeder ook. Dat ik mijn beste vriendin mee nam. Maar dat vond ik zelf... Raar... Het is ons forum en wij kennen elkaar al. Niet dat ik het erg vind als jij iemand mee vraagt, hoor. Maar van mezelf vond ik het niet goed.

Het is idd een beetje raar, maarja als ik dan wél mee mag. And I'm sure you'll think she's nice, ze heet btw ook Kim ;p

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Huntelaar schreef:
    Noop, all by myself. En om eerlijk te zijn vind ik dat best fijn. Hoef ik nergens rekening mee te houden (met koken, schoonmaken enz), kan ik doen en laten wat ik wil en bepaal ik helemaal zelf wie er binnenkomt en blijft slapen. (:

Blijft slapen als in 'scharrels'?

En is je kamer groot?

Stiles schreef:
    Het is idd een beetje raar, maarja als ik dan wél mee mag. And I'm sure you'll think she's nice, ze heet btw ook Kim ;p

Ahw, een naamgenoot! Dan kan ik het zeker maar het vinden. Bijna al mijn vriendinnen heten Kim of Kimberley of zo iets, lol.

EDIT: Is ze een grote voetbalfan? En vind ze Sneijder leuk? Want... Ik deel niet graag.
    (A)

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:31 ]

:W, We hebben vanaf morgen geen internet meer :'). Mijn moeder heeft het dus even stopgezet omdat we op vakantie gaan. fml

The odds are néver in our favor.

T0RRES schreef:
    (...)
    Ahw, een naamgenoot! Dan kan ik het zeker maar het vinden. Bijna al mijn vriendinnen heten Kim of Kimberley of zo iets, lol.

EDIT: Is ze een grote voetbalfan? En vind ze Sneijder leuk? Want... Ik deel niet graag.
    (A)

Yeah, ze is een voetbalfan ;p En ze heeft dezelfde smaak als mij dus ook Nando, Lucas en Ibi ^^

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Stiles schreef:
    Yeah, ze is een voetbalfan ;p En ze heeft dezelfde smaak als mij dus ook Nando, Lucas en Ibi ^^

Sounds perfect!

Knight schreef:
    :W, We hebben vanaf morgen geen internet meer :'). Mijn moeder heeft het dus even stopgezet omdat we op vakantie gaan. fml

That's shit.

T0RRES schreef:
    (...)
    Blijft slapen als in 'scharrels'?

En is je kamer groot?

Ook(A). Ik zit er nog niet officieel ^^. Het is echt maar een klein rotding, maar het is straks wel lekker mijn eigen mini-hut, haha.

ars moriendi

Ik mag waarschijnlijk niet naar de wedstrijd komen, maar ik wil jullie wel heel graag eens een andere keer zien (:

The truth may be orange!

Piazon schreef:
    Ik mag waarschijnlijk niet naar de wedstrijd komen, maar ik wil jullie wel heel graag eens een andere keer zien (:

We kunnen ook eerder nog eens iets regelen? Iets op een zaterdag ofzo? :3

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    We kunnen ook eerder nog eens iets regelen? Iets op een zaterdag ofzo? :3

De kans is sowieso wel groter dat het mag wanneer het in het weekend of de vakantie is, maar de afstand blijft wel een probleem --

The truth may be orange!

Huntelaar schreef:
    Ook(A). Ik zit er nog niet officieel ^^. Het is echt maar een klein rotding, maar het is straks wel lekker mijn eigen mini-hut, haha.

Damn. Serieus? Scharrels. Ach, waarom niet. Ik had gewoon niet verwacht van jou (';

Piazon schreef:
    (...)

De kans is sowieso wel groter dat het mag wanneer het in het weekend of de vakantie is, maar de afstand blijft wel een probleem --

Waar woon je? In België toch?

Her heart was a secret garden and the walls were very high.