• Omdat er 2 dagen geleden er dít op school is gebeurd :

    2 jongens, uit de hogere klas, hebben in een fles gepist, en aan een andere jongen uit de hogere klas gegeven. hij dronk het en kwam het pas op het einde van de pauze achter, en toen kwam er in de volgende pauze een zwaar gevecht. één van die pisgasten kreeg een bloedneus, maar dat was wel goed voor him. man, als je pis drinkt kom je daar toch niet laat achter. ik zou het niet eens drinken. :'D
    gatverdamme, zeg.


    we've only said goodbye with words

    illl ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb ook eens pis gedronken.:X


    ok

    ieeeh :'D
    Doet me denken aan die clip van Pink.

    Materpiece schreef:
    Ik heb ook eens pis gedronken.


    smaakte het? (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Dude, dat ruik je toch wel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik denk het je het echt wel merkt als je pis drinkt,

    En het ook wel kunt ruiken

    maarja miss is hij een retard?

    [just kidding n_n]


    I solemny swear i am up to no good

    Voyage schreef:
    (...)

    smaakte het? (nerd)

    Gatverdamme. 8D
    Ik wist het wel meteen en spoog het meteen uit. 8D Het was een grap van me vriendin die ze met me uithaalde. Maar ik spoog het wel in haar gezicht uit. :'D
    Dat krijg je ervan als je dan ook nog eens met een grote smile voor me gaat staan.


    ok

    xTSUBASA schreef:
    ik denk het je het echt wel merkt als je pis drinkt,
    En het ook wel kunt ruiken
    maarja miss is hij een retard?
    [just kidding n_n]


    ik weet ook niet hoe hij er op is gekomen om het te drinken, ik was er niet ‘live’ bij, ik kwam er pas achter na dat gevecht. :'D


    we've only said goodbye with words

    Ranzig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Gatverdamme. 8D

    Ik wist het wel meteen en spoog het meteen uit. 8D Het was een grap van me vriendin die ze met me uithaalde. Maar ik spoog het wel in haar gezicht uit. :'D
    Dat krijg je ervan als je dan ook nog eens met een grote smile voor me gaat staan.


    dat vond ze echt zeker fijn. 8)


    we've only said goodbye with words

    Gatver. (:


    -

    Hahah ieeeuww, maar zowieso het heeft zo'n doordringende geur. Dat ruik je toch meteen o,O?!


    Wie du mir, so ich dir.

    Screwed schreef:
    Dude, dat ruik je toch wel.

    Euhm... dat kan dodelijk zijn. (cat)
    In je 'pis' zitten alle afval stoffen die je lichaam niet nodig heeft. Als je dat weer drinkt geeft dat hetzelfde effect als vergif drinken. Want je drinkt al die afvalstoffen weer en die worden niet afgebroken door je lichaam, dus eer dat die uit je maag zijn verspreid dat in je bloed en dan kun je dus dood gaan...

    Maar btw: GADVER! XD


    -

    Iew.


    We can only learn to love by loving.