• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    DAT HE. Omygod, daar stoor ik me echt aan.


    Of mensen die echt maar één zin schrijven of altijd van die überzielige personages maken


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    (...)
    DAT HE. Omygod, daar stoor ik me echt aan.


    Soms heb ik echt de neiging om ze dan allemaal een kut bericht te sturen :$


    ~

    Hee guys, I'm off to bed. Morgen heeft m'n pa een operatie om fucking kwart voor 8, dus moeten ze om kwart over 7 vertrekken en moet ik op m'n zusje passen. Fuck my lifeeeee. Oké, adios, have a goodnight.
    Trouwens Claire, hoe was het nou afgelopen met die man en het telefoonnummer? Hahahahaha, xoo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Hee Naomi!

    En ben ik even blij dat ik niet meedoe aan RPG's. Ghehe, nooit gedaan ook! :3 Nouja, heel vroeger, toen ik 12 was. Toen wilde ik mee doen aan een of andere Harry Potter RPG, maar ze bleven me maar negeren. :'D Lolol.

    Hier hetzelfde. Vreselijk, die RPG'S. Vaak veelste veel personages met juist hele korte zinnen. En ik vind het altijd zo frusterend dat je telkens moet opletten wanneer jij aan de beurt bent, of zo.
    Anyways; het is gewoon niet mijn ding.

    Wat ik ook vreselijk vind: Mensen die een verhaal gaan schrijven met 10 of zelfs soms nog meer personen en elk hoofdstuk een ander personage gaan doen.

    Khedira schreef:
    Soms heb ik echt de neiging om ze dan allemaal een kut bericht te sturen :$

    En dat vertel jij tegen een mod? Bad move, Naomi. Haha, nee. Geintje. Als er iemand een schatje is ben jij het wel (';

    Khedira schreef:
    (...)

    Soms heb ik echt de neiging om ze dan allemaal een kut bericht te sturen :$

    Opletten hoor, dame!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Hee guys, I'm off to bed. Morgen heeft m'n pa een operatie om fucking kwart voor 8, dus moeten ze om kwart over 7 vertrekken en moet ik op m'n zusje passen. Fuck my lifeeeee. Oké, adios, have a goodnight.
    Trouwens Claire, hoe was het nou afgelopen met die man en het telefoonnummer? Hahahahaha, xoo

    Had je mijn smsje niet teruggekregen? D: Haha hij zei: "Nou, laten we beginnen met je naam". :') En toen moesten we allebei lachen en ging hij weg. x)
    En succes meid! <3 Slaap lekker!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Had je mijn smsje niet teruggekregen? D: Haha hij zei: "Nou, laten we beginnen met je naam". :') En toen moesten we allebei lachen en ging hij weg. x)
    En succes meid! <3 Slaap lekker!

    AH, nee? Hahaha, oké, nevermind, mijn mobiel heeft heel de dag op de oplader gezeten en ik lees hem nu pas. Hihihi. Und thankssss, xo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    AH, nee? Hahaha, oké, nevermind, mijn mobiel heeft heel de dag op de oplader gezeten en ik lees hem nu pas. Hihihi. Und thankssss, xo.

    Haha mutske. :Y) xox sweet dreams!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Had je mijn smsje niet teruggekregen? D: Haha hij zei: "Nou, laten we beginnen met je naam". :') En toen moesten we allebei lachen en ging hij weg. x)
    En succes meid! <3 Slaap lekker!

    I've nothing to do with this... Maar nu ben ik nieuwsgierig (:



    Ben ik de enige die zo'n foto voor het eerst ziet en er sentimenteel van kan worden?

    Aria schreef:
    (...)
    Opletten hoor, dame!


    Heaa you know me :$ ik doe niks (flower) en slaaplekker met je footie babe (K) en sterkte met je pap morgen :)


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    I've nothing to do with this... Maar nu ben ik nieuwsgierig (:

    Jullie favoriete (denk ik) Huntie had zichzelf weer eens heerlijk voor schut gezet op het werk;

    Een kerel kwam een levering afgeven en had een soort van iPad in zijn hand met zo'n pennetje. Dus ik ga er van uit dat hij een handtekening of mijn naam moet hebben ter bevestiging.
    Wat ik wil zeggen is: "Wil je mijn naam weten?"
    Wat ik daadwerkelijk zeg is: "Wil je mijn nummer?"

    Epic fail, vooral omdat ik me pas besefte wat ik nou eigenlijk zei toen hij al keihard stond te lachen. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jullie favoriete (denk ik) Huntie had zichzelf weer eens heerlijk voor schut gezet op het werk;

    Een kerel kwam een levering afgeven en had een soort van iPad in zijn hand met zo'n pennetje. Dus ik ga er van uit dat hij een handtekening of mijn naam moet hebben ter bevestiging.
    Wat ik wil zeggen is: "Wil je mijn naam weten?"
    Wat ik daadwerkelijk zeg is: "Wil je mijn nummer?"

    Epic fail, vooral omdat ik me pas besefte wat ik nou eigenlijk zei toen hij al keihard stond te lachen. :')

    Claire, sorry dat ik het zeg, maar zelfs ik zou zo iets niet zeggen. Omfg. Ik lig hier helemaal stuk te gaan. Ik heb het ook wel eens gehad. Dat ik net uit de douche kwam, word er aangebeld. Maar mijn moeder was net weg dus ik dacht dat zij het was. Dus ik loop in mijn badjas naar de deur en doe heel vrolijk open. Is het een jongen van ik schat mijn leeftijd met een giga grijns op zijn gezicht, die een pakketje moest afleveren. Mijn wangen waren nog nooit zo rood als toen.

    I'm going to sleep! Welterusten iedereen.