• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    (...)
    Damn. Serieus? Scharrels. Ach, waarom niet. Ik had gewoon niet verwacht van jou (';

    Volgensmij schat jij mij echt véél braver in dan dat ik ben, hahaha. x'D <3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    We kunnen ook eerder nog eens iets regelen? Iets op een zaterdag ofzo? :3

    Klinkt op zich wel als een goede idee.

    Aria schreef:
    (...)
    Waar woon je? In België toch?


    Jup. België, Leuven (: Best ver, want jullie wonen -voor zovel mijn kennis van Nederland gaat- toch allemaal in het noorden?


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    Volgensmij schat jij mij echt véél braver in dan dat ik ben, hahaha. x'D <3

    Dát mijn beste Claire, weet ik wel zeker. Maar ik ben er dan ook van overtuigd dat jij dat andersom ook doet. Vergeet dat niet.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Volgensmij schat jij mij echt véél braver in dan dat ik ben, hahaha. x'D <3


    Hm, dan had ik je toch ook wat verkeerd ingeschat ;')


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Jup. België, Leuven (: Best ver, want jullie wonen -voor zovel mijn kennis van Nederland gaat- toch allemaal in het noorden?

    Ik woon veertig minuten van Antwerpen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Dát mijn beste Claire, weet ik wel zeker. Maar ik ben er dan ook van overtuigd dat jij dat andersom ook doet. Vergeet dat niet.

    Hihi.. -wbw-


    Bedenk maar eens hoe het kan dat ik dat laatste hoofdstuk van mij zo gedetaileerd heb kunnen schrijven. Of nee wacht, doe maar niet. Hahaha x)


    ars moriendi

    Piazon schreef:
    (...)

    Jup. België, Leuven (: Best ver, want jullie wonen -voor zovel mijn kennis van Nederland gaat- toch allemaal in het noorden?

    Daaaamn, in België! En nee, juist niet, ik woon helemaal in het zuiden, in Brabant. (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi.. -wbw-

    Bedenk maar eens hoe het kan dat ik dat laatste hoofdstuk van mij zo gedetaileerd heb kunnen schrijven. Of nee wacht, doe maar niet. Hahaha x)


    HAHAHAHA.


    The odds are néver in our favor.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik woon veertig minuten van Antwerpen, hahaha.


    Waar woon je dan? Want ik heb familie in Rotterdam, dus zo'n afstand zou best lukken (:


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    Hihi.. -wbw-


    Bedenk maar eens hoe het kan dat ik dat laatste hoofdstuk van mij zo gedetaileerd heb kunnen schrijven. Of nee wacht, doe maar niet. Hahaha x)

    Dus je hoofdstuk is gebaseerd op de waarheid? Hm, dat verbaast me niet zo heel veel. En wat mij betreft. Je denkt in verkeerde hoeken. Echt. Als je alles over mij wist. Dan zou je me niet aardig vinden. Mocht je toch nieuwsgierig zijn, mijn inbox staat open voor je. Maar verwacht niet op elke vraag een antwoord. Ik ben eerlijk, maar ook zeer gestemd op mijn privacy (';

    Piazon schreef:
    (...)

    Waar woon je dan? Want ik heb familie in Rotterdam, dus zo'n afstand zou best lukken (:

    Eh, in een boerendorp naast Steenbergen en dat ligt weer bij Bergen op Zoom.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Piazon schreef:
    (...)

    Jup. België, Leuven (: Best ver, want jullie wonen -voor zovel mijn kennis van Nederland gaat- toch allemaal in het noorden?

    Noorden ?? Dacht het niet x'D
    Zuid-Holland hiero

    Guys. Wait. Woont serieus iedereen in het Zuiden? Had ik het toch goed. Iedereen woont echt op de andere kant van de wereld. Utrecht is... Niet fijn om te wonen.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Dus je hoofdstuk is gebaseerd op de waarheid? Hm, dat verbaast me niet zo heel veel. En wat mij betreft. Je denkt in verkeerde hoeken. Echt. Als je alles over mij wist. Dan zou je me niet aardig vinden. Mocht je toch nieuwsgierig zijn, mijn inbox staat open voor je. Maar verwacht niet op elke vraag een antwoord. Ik ben eerlijk, maar ook zeer gestemd op mijn privacy (';

    Oehh D: Nou maak je me toch best wel nieuwsgierig, weet je dat?


    ars moriendi