• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Jullie favoriete (denk ik) Huntie had zichzelf weer eens heerlijk voor schut gezet op het werk;

    Een kerel kwam een levering afgeven en had een soort van iPad in zijn hand met zo'n pennetje. Dus ik ga er van uit dat hij een handtekening of mijn naam moet hebben ter bevestiging.
    Wat ik wil zeggen is: "Wil je mijn naam weten?"
    Wat ik daadwerkelijk zeg is: "Wil je mijn nummer?"

    Epic fail, vooral omdat ik me pas besefte wat ik nou eigenlijk zei toen hij al keihard stond te lachen. :')


    hahah ja Claira dat is niet slim xD al zie ik mezelf daar ook wel voor aan:$


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    Claire, sorry dat ik het zeg, maar zelfs ik zou zo iets niet zeggen. Omfg. Ik lig hier helemaal stuk te gaan. Ik heb het ook wel eens gehad. Dat ik net uit de douche kwam, word er aangebeld. Maar mijn moeder was net weg dus ik dacht dat zij het was. Dus ik loop in mijn badjas naar de deur en doe heel vrolijk open. Is het een jongen van ik schat mijn leeftijd met een giga grijns op zijn gezicht, die een pakketje moest afleveren. Mijn wangen waren nog nooit zo rood als toen.


    Dat is nog altijd beter dan wanneer het een van je klasgenoten is xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I love this song <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    T0RRES schreef:
    (...)
    Claire, sorry dat ik het zeg, maar zelfs ik zou zo iets niet zeggen. Omfg. Ik lig hier helemaal stuk te gaan. Ik heb het ook wel eens gehad. Dat ik net uit de douche kwam, word er aangebeld. Maar mijn moeder was net weg dus ik dacht dat zij het was. Dus ik loop in mijn badjas naar de deur en doe heel vrolijk open. Is het een jongen van ik schat mijn leeftijd met een giga grijns op zijn gezicht, die een pakketje moest afleveren. Mijn wangen waren nog nooit zo rood als toen.

    Hahaha tsja, hallo, ik was met mijn hoofd ergens anders ofzo? x'D Echt geen idee hoe dat er ineens uit kwam.
    En hahaha dat is ook wat :'D Ik zie die gast al helemaal staan met zo'n perv-grijns op zijn gezicht x)


    ars moriendi

    Cheryl wanneer begint jou RPG? :)


    ~

    Khedira schreef:
    Cheryl wanneer begint jou RPG? :)


    Morgenavond rond 8 uur waarschijnlijk, hangt er vanaf of Maartje dan online is


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Morgenavond rond 8 uur waarschijnlijk, hangt er vanaf of Maartje dan online is


    okee :) wil je me dan link sturen? :)


    ~

    No problem


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Babes ik ga slapen. Moet morgen weer werken van 10 tot 5. Slaapleker met jullie footies & tot morgen (flower)(K)


    ~

    Ik zit er over te denken om op dansen te gaan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    This iz to early.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goodmorning babes (flower) zo naar mn werk..


    ~

    Mweh... Ik wil mijn username veranderen! En ik vind het niet leuk dat deze bij de oude komt te staan. (huil)

    T0RRES schreef:
    Mweh... Ik wil mijn username veranderen! En ik vind het niet leuk dat deze bij de oude komt te staan. (huil)

    Fuck you, srsly. De dag dat jij T0RRES nam, wilde ik hem nemen, HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Fuck you, srsly. De dag dat jij T0RRES nam, wilde ik hem nemen, HAHAHA.

    Wait... Serieus? Awh, sorry poepie! Ik heb er echt spijt van dat ik hem heb genomen. Het was echt in een vlaag van bevlieging.