• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ah, come on! Jasmine, je bent echt een schatje maar het was écht crap. En daarbij, ik ken mijn eigen schrijfstijl. Het was vroeger zó veel beter. Het lijkt wel alsof ik het kwijt ben? Het is zo raar gewoon... Ik was er vroeger écht goed in, ik vond mezelf echt goed schrijven.

    - Maar goed, leuk dat je een abo op mijn Jasper story hebt genomen! -

    Hmm, als het vroeger beter was kan ik je wel begrijpen, maar het was een leuk verhaal. & Jasper rocks (cat).


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    Het is meer het feit dat als ik dit vertel dat mijn hele leven terug te lezen is volgens haar. Ik weet niet heel goed hoe ze gaat reageren. Aan de andere kant: ze laat me ook met 22 vreemde naar Uganda vertrekken waarvan ze de naam niet weet dus in dat opzicht. Daarbij was ik vandaag verstandig en zelfstandig en vertrouwde ze me. Deze weer misschien toch maar een beginnetje maken aangezien ik nu even niets verkeerd kan doen (A) Mama's prinsesje is weer thuis :Y)

    Ik vind, als je dochter naar Afrika stuurt, je dit ook wel kunt doen, op z'n minst. Liké, een voetbalstadion is niks vergeleken bij Uganda. - Denk ik? Maar dat is wat je kunt zeggen, lol -

    Knight schreef:
    (...)
    Hahaha, dat klink echt raar eigenlijk :').


    Kort gezegd is het wel zo. Alleen daar zat een goedlopende organisatie achter. Ze wist niet met wie ik ging en de begeleiders heeft ze precies 2 minuten gesproken over mijn medicatie :') Ach, haar logica klopt sowieso niet. Spanje is te ver op vakantie maar we pakken het vliegtuig naar Afrika wel '-.- Niet echt een pijl op te trekken.
    Maar tot donderdag ben ik nog haar prinsesje en helemaal als ik zo onder al die tests moet en als ik me blijf voelen zoals nu dus dan kan ik het proberen. Het wordt alleen wel een proces.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik vind, als je dochter naar Afrika stuurt, je dit ook wel kunt doen, op z'n minst. Liké, een voetbalstadion is niks vergeleken bij Uganda. - Denk ik? Maar dat is wat je kunt zeggen, lol -


    Haha. Als ik op die fiets ga dan kan ik meteen mijn spullen pakken en definitief in Uganda gaan wonen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Het is meer het feit dat als ik dit vertel dat mijn hele leven terug te lezen is volgens haar. Ik weet niet heel goed hoe ze gaat reageren. Aan de andere kant: ze laat me ook met 22 vreemde naar Uganda vertrekken waarvan ze de naam niet weet dus in dat opzicht. Daarbij was ik vandaag verstandig en zelfstandig en vertrouwde ze me. Deze weer misschien toch maar een beginnetje maken aangezien ik nu even niets verkeerd kan doen (A) Mama's prinsesje is weer thuis :Y)

    Ohhh ik hoop echt dat je mee kan! (:

    Wanneer hebben jullie allemaal je rooster? Is het misschien slim om een einddatum te prikken, dat we samen een dag uitkiezen waarop de kaartjes gekocht gaan worden? :3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ohhh ik hoop echt dat je mee kan! (:

    Wanneer hebben jullie allemaal je rooster? Is het misschien slim om een einddatum te prikken, dat we samen een dag uitkiezen waarop de kaartjes gekocht gaan worden? :3

    Mijn opleiding loopt achter - Heb ik weer, ja, heel fijn joh! - En de hele school heeft zijn rooster al en zijn klas ontmoet en alleen mijn opleidingsmensen moeten nog een rooster maken en klassenmeetingen organiseren. TERWIJL IK FACKING 27 AUGUSTUS AL OP SCHOOL MOET ZIJN?! Of ik stres? Nee joh, hoe kom je erbij! - Ik bedoel dit trouwens niet boos op jou of iemand anders hoor, word alleen zó moe van die school -

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohhh ik hoop echt dat je mee kan! (:

    Wanneer hebben jullie allemaal je rooster? Is het misschien slim om een einddatum te prikken, dat we samen een dag uitkiezen waarop de kaartjes gekocht gaan worden? :3


    M'n school kennende de zondag voordat ik naar school moet :')

    Maareh girls ik ga slapen denk ik. Mijn buik/darmen maken me helemaal gek. Bah. Mijn lichaam probeert echt alles kwijt te raken maar dat gaan alleen nog maar via mijn mond. Pff. Tot morgen. Als het meezit kan ik wat schrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Bij deze sluit ik ook mijn spam lievebruinekindjeswaarvoorjemeteensmelt af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohhh ik hoop echt dat je mee kan! (:

    Wanneer hebben jullie allemaal je rooster? Is het misschien slim om een einddatum te prikken, dat we samen een dag uitkiezen waarop de kaartjes gekocht gaan worden? :3

    Had laatst een brief van school gekregen met allemaal info voor komend schooljaar en er stond ook zo'n site waar je je rooster kon zien, maar die site doet het niet :S dus voorlopig weet ik mn rooster nog niet
    maar ik denk dat ik het qua tijd wel ga redden, als ik om half 7 de trein neem, dan ben ik daar om half 8, misschien nog wel eerder

    Ik weet niet, vooral omdat ik nu naar een heel andere school ga. Ik moet op 19 augustus weer naar school, dus ik gok dat ik heb voor 15 augustus wel binnen heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga even heel badass zeggen dat ik sowieso ga, whatever happens (: Als ik de volgende dag weer vroeg naar school moet, so it be. Ik hou teveel van voetbal hiervoor, haha.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik ga even heel badass zeggen dat ik sowieso ga, whatever happens (: Als ik de volgende dag weer vroeg naar school moet, so it be. Ik hou teveel van voetbal hiervoor, haha.

    Ik ga ook sowieso, ik wil nu ook wel eens een keer naar een wedstrijd van NL in plaats van ze elke keer thuis op de bank te kijken

    Huntelaar schreef:
    Ik ga even heel badass zeggen dat ik sowieso ga, whatever happens (: Als ik de volgende dag weer vroeg naar school moet, so it be. Ik hou teveel van voetbal hiervoor, haha.

    Dat had ik niet anders verwacht. En ik snap je. En wil ook. Ik meld me de volgende dag wel ziek of ga slapen in de les. Whatever. Maar ik wil wel echt gaan. Omdat ik echt nooit naar een voetbalwedstrijd ga en dit wel eens mijn enige kans kan zijn om Wesley in het echt te zien. Nu vind ik mezelf wanhopig.

    Ola, me is back from le movie


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mama: Zeg het zelf maar tegen hem.
    Ik: Je weet dat hij nee gaat zeggen?
    Mama: Wilt iemand anders niet mee?
    Ik: MAM! HET IS MET MENSEN VAN HET FORUM? JEZUS!
    Mama: Dus?
    Ik: Laat maar.
    Mama: Je vader gaat geen nee zeggen.
    Ik: Dat gaat hij wel.
    Mama: Ga zo maar mee naar beneden en vertel het hem.