• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Elisàbeth
    ''Het.. kan niet, maar tegelijkertijd..'' ik wreef gefrustreerd met mijn hand langs mijn gezicht.
    ''Ik weet niet wat ik moet doen, Ray.'' zei ik, ditmaal zachter en een stuk kwetsbaarder dan de manier waarop ik altijd sprak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik leg mijn hand op haar arm en kijk haar aan.
    "Ey, je kan me alles vertellen, dat weet je toch?" Zeg ik wat ik eerder ook al zei. Zou ze willen zeggen dat ze- Nee toch?
    "Is het iets over jezelf?" Vraag ik dan vooorzichtig, ik kom er dan snel genoeg achter, hoop ik.
    Ik had het gezien in het water maar zei er niets over...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik slikte even, en knikte toen. Het was amper te zien, maar zichtbaar voor hem.
    Ik haalde even diep adem.
    ''Ik..'' ik schudde zwakjes mijn hoofd. Waarom was het zo moeilijk?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    Ik keek even om me heen, misschien was er iemand die me tegen kwam houden..? Ik keek nogmaals rond, niemand.. Ik draaide mijn hoofd weer richting het water en twijfelde "Is dit wel de goede beslissing.." Vroeg ik aan mezelf. ik trok mijn knieën op terwijl ik nogaltijd in het water zat terwijl er een eenzame traan over mijn wang gleed, een traan net zo eenzaam als ik was..


    Little do you know

    [ciaociao babes, ik ga weer msnrpg doen, ik merk een vertraging van reactietijd op, hihi (: xxx tot volgende keer, was gezellig ^^]

    [x'D Doeidoei Damiannnnnnn <3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ByeBye]


    Little do you know

    Ray

    Ik hoorde haar 'Ik' zeggen en zag haar haar hoofd schudden.
    Ik besluit haar een klein beetje te helpen, omdat ik het nu wel zeker weet dat ze het is... "Je bent..." Zeg ik dan zacht, als hint dat ze het gewoon kan zeggen. Het is dan wel een grote shock maar ik zal haar niet veroordelen, echt niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga even douchen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Spontaan kreeg ik tranen in mijn ogen.
    Wat was dit? Normaal huilde ik nooit. Verdomme.
    ''Een Death-Eater, ja.'' zei ik zachtjes, en sloeg mijn ogen neer.
    ''Maar-'' ik slikte even. Als we nu toch bezig waren..
    ''B-Bellatrix is.. mijn moeder.'' gaf ik toe, terwijl ik mijn ogen nog steeds had neergeslagen. Wat zou hij nu wel niet van me denken?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is goed ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [He.. Er schiet me iets te binnen.. Voldemort leeft nog niet eens? Tijdens dat doolfhof met die viavia beker geval komen ze op een kerkhof en daar word Voldie tot leven gebracht? Dus hoe kunnen ze een opdracht van hem gekregen hebben? x'D]


    Little do you know

    Ray

    Dat van de death eaters doet me niet zo schrikken, maar dat ze de dochter van Bellatrix is, ja dat wel.
    "Eh- je bedoeld. Je bent de échte dochter van Bellatrix?" Vraag ik zacht en kijk haar aan. Niet dat ik bang ben, nee dat helemaal niet.
    "Ik wist niet dat ze een dochter had."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik lachte schamper.
    ''Nee, dat doen de meesten niet.'' zei ik.
    Ik voelde me nutteloos, minderwaardig als dochter. Alsof ze me er liever niet wilt hebben. En ja, het is dan wel Bellatrix, maar het doet me pijn.
    Een traan rolde over mijn wangen, die ik woest wegveegde.
    Ik. Huil. Nooit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Hey..." Ik veeg een traan van haar wang.
    "Het is goed, ik haat je nu niet of zo." Zeg ik omdat ik denk dat ze dat denkt.
    Awn ze ziet er zo kwetsbaar uit nu, wat ik nooit van haar vind. Dis is gewoon eng, neit lullig bedoeld, maar het is best eng.
    "Huilen staat niet bij je." Zeg ik met een klein glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.