• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    marcel
    Ik bedacht dat ik beter eerst in de ziekenzaal kon gaan kijken, als het gerucht echt waar was dan zouden ze daar zijn.
    Het eninge nadeel was wel dat ik na vier jaar nog steeds niet precies wist hoe ik daar moest komen.
    Na een paar gangen door te hebben gelopen stapte ik dan ook eindelijk de ziekenzaal binnen

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:24 ]


    Can't control my second personality

    nvm

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Axelle
    Ik tuimelde even op de grond maar zodra ik stond transformeerde ik terug en ik keek haar boos aan. 'Dat was by the way dierenmishandeling geweest als ik een echt dier was en geen mens, en die opmerking hoorde ik trouwens.'


    Remember to be ridiculous.

    Ray

    Ik voelde mijn huid branden en kijk Elisábeth aan. Dan kijk ik naar Axelle die gewoon weer mens is. "Jij. Ben. Zo. Een. Bitch!" Sis ik naar haar en kijk haar grommend aan.
    Ik kijk weer naar Elisábeth en voel mijn huid nog steeds branden. "Doe haar wat dan!" Zeg ik tegen haar en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik trok een wenkbrauw op. ''Wat wil je daarmee zeggen? Dat een faunaat normáál is? Dacht het niet. En je bent geen echt dier, dus wat maakt dat uit?''
    Ik keek Ray aan. ''Dat komt wel goed, geloof me. Dat franse wicht merkt nog wel dat ze hier niet goed aan heeft gedaan.'' mompelde ik, met een dodelijke blik op het meisje.
    ''Laten we gaan, die geur van slakken in combinatie met kots is niet erg aangenaam. En ik wil dit gore spul van me af.'' zei ik, en trok Ray zachtjes mee, weg uit de ziekenzaal.
    Eenmaal aangekomen in de gangen, keek ik hem aan.
    ''Gaat het?''

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nie zo snel plz, kan nieteens met Ray reageren joh! xD]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    [Nie zo snel plz, kan nieteens met Ray reageren joh! xD]

    [x'D zelfde probleem, zit constant mijn reacties aan te passen ahaha, ook mijn vorige reactie op Ray dus lol]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [HEEEEY ARAGOOOG *komt aangehuppeld* Ik zag je toevallig staan, spinnemans hihi. Is het goed als ik hier meelees of is dit een privéRPG? xxx Damian]

    [HAHAHA DAMIAN! x'DD
    Nee, van mij mag je meelezen hoor :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    "Jeez! Wat is er mis met jou!" Roep ik boos waarna ik aprubt opsta, maar door de pijn in mijn benen zak ik meteen inelkaar. Ik kijk de twee boos aan "Als jullie gewoon wat meer tegen LOL konden dan was er niks aan de hand geweest! Echt Waarom doen jullie zo zielig? Jullie moeten echt steeds ruzie zoeken he?" Gil ik boos naar Ray en Elisábeth. Ik was boos nu. En als ik boos was, moest je niet willen dat ik boos op je was. Een boze Dawn is een gevaarlijke Dawn. Maar nu was ik niet boos, nee ik was Wóest..


    Little do you know

    Ray

    Elisábeth trok me mee uit de ziekenzaal ik werp Axelle nog een dodelijke blik toe.
    "Gaat het?" Hoor ik dan, ik kijk Elisábeth aan. Ik trek mijn shirt omhoog en kijk naar mijn lichaam, die vol krassen zit.
    "Het brand." Zeg ik dan en kijk haar aan. Echt, het brand als hell!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hihi (: Mag het van de rest ook? :3 ]

    Slagroomsnor schreef:
    [Hihi (: Mag het van de rest ook? :3 ]

    van mij wel hoor


    Remember to be ridiculous.

    [Maken jullie hier ook story's over? Dat zou supervet zijn. Dan krijg je een soort soap, hihi (:]

    Slagroomsnor schreef:
    [Hihi (: Mag het van de rest ook? :3 ]

    van mij wel hoor

    [Ik dank u ten zeerste, juffrouw Squibward]