• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Elisàbeth
    Ik lachte geamuseerd door het meisje wat ons nariep, maar reageerde er verder niet op. Ik trok mijn wand, en richtte die op Ray.
    ''Balsemio.'' zei ik zachtjes, waardoor de wonden wat minder werden.
    ''Ik ben trots op je, ukkie.'' grijnsde ik, en liep samen met hem richting de Common Room.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Slagroomsnor schreef:
    [Maken jullie hier ook story's over? Dat zou supervet zijn. Dan krijg je een soort soap, hihi (:]

    [Tot zover ik weer niet ö]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Slagroomsnor schreef:
    [Maken jullie hier ook story's over? Dat zou supervet zijn. Dan krijg je een soort soap, hihi (:]

    [Tot zover ik weer niet ö]
    [Why not? Ö Zonde van al jullie schrijfwonders!]

    [RITA PULPERS IS NOG VRIJ, MAG IK RITA PULPERS ZIJN HIHI (: Niemand kan dat zo goed als een gay, hihi (: ]

    Marcel
    Tot mijn grote opluchting zag ik niemand bijzonders in de ziekenzaal liggen.
    Maar toen ik even later de gangen weer doorliep zag ik een boze Dawn, boos was misschein niet het goede woord, woest dat was ze.
    "wat is er gebeurt" vroeg ik haar

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:36 ]


    Can't control my second personality

    Ray

    Ik voel de brandende pijn wegtrekken en kijk Elisábeth aan terwijl ik haar volg.
    "Trots? Wáárom trots?" Ik kijk haar aan. De woede wat al wat afgezakt en begreep nu wat er was gebeurd. "Ik heb een cruciatusvloek op iemand afgevuurd." Zeg ik en kijk haar aan. "Ben versteend gewoorden en open gekrabt, en jij bent trots?" Ik kijk haar met opgehaalde wenkbrauw aan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Slagroomsnor schreef:
    [RITA PULPERS IS NOG VRIJ, MAG IK RITA PULPERS ZIJN HIHI (: Niemand kan dat zo goed als een gay, hihi (: ]


    [Ik mag jou wel! I love gay's, ok;e je mag me raar vinden maar ik ben zelf Bi so what! xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Slagroomsnor schreef:
    [RITA PULPERS IS NOG VRIJ, MAG IK RITA PULPERS ZIJN HIHI (: Niemand kan dat zo goed als een gay, hihi (: ]

    [Yay 8D Al heb je dan niet zo'n grote rol, hè?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Ik keek op naar Marcel en bedacht me dat niet iedereen het hele verhaal had meegekregen en schoot toen in de lach. Dit was lang verhaal: zowel lang als "eigenlijk wil je het gewoon niet weten".


    Remember to be ridiculous.

    [Nou ik keek gewoon welke rollen nog open waren, hihi (: En YAY Klaine4ever, ik hou ook van gays, hihi, komt dat eens goed uit ^^]

    Elisàbeth
    Ik zuchtte, en had erg de neiging om het hem gewoon te vertellen.
    ''Ik ben trots over het feit dat je jezelf kan verdedigen, Ray. En geloof me, dat zul je vaak nodig hebben deze jaren.'' mompelde ik, aangezien ik als geen ander wist wat de plannen van The Dark Lord waren. En ik wist niet waarom, maar ik wist dat Ray er uiteindelijk op de éen of andere manier achter zou komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Verdedigen hé... MAAR IK GEBRUIKTE DE CRUCIATUSVLOEK!" Zeg ik en kijk haar weer aan. "Weet je hoé erg dat is voor mijn doen? Oké ik had hem al op jou gebruikt omdat ik boos was, ja en nu was ik dat ook. MAar weet je hoe erg dat is!?" Ik sluit mijn ogen even. "Heel erg!" Zeg ik als ik ze weer open.
    Ik voel me rot, heel rot!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    marcel
    Ik had nu pas door dat fred er ook bij stond, ik was te veel afgeleid door dawn geweest. Ik moest wel lachen om zijn antwoord, blijkbaar was er heel wat gebeurt. "Iets in me zegt dat het een soort wraakactie was van de slytherins wegens hun roze gewaden' zei ik tegen hem


    Can't control my second personality

    [Yay spastische Ray xD!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Als het tijd is dat ze voorkomen wil ik voldemort en Snape wel zijn (: Hihi (:]