• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Alize Faye Bellamy
    Even liet ik een bijna niet hoorbaar zuchtje uit mijn mond ontsnappen toen hij zei dat iedereen mijn naam kende, hoewel ik zo'n reactie al had gehoord was het niet echt leuk om hier opnieuw mee geconfronteerd te worden. Hoe leuk ik het ook vond dat ik mee mocht doen aan het toernooi, was dat iedereen je naam kende het minst leuke. Maar toen hij zich op een normale manier aan mij voor stelde kwam er weer een glimlach op mijn gezicht. 'Ik hoorde dat jij allemaal grapproducten maakt, klopt dat?' vroeg ik, wetend dat mijn engels niet helemaal correct was. Maar ik deed mijn best, toch?


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik grijns. Haar Franse accent was echt leuk. Al sprak zij als één van de weinige een beetje goed Engels. 'Klopt,' zeg ik dan terwijl ik een grote zak tevoorschijn haal. 'Hebben Fred en ik zelf gemaakt. De meeste moeten nog getest worden, het liefst op eerstejaars.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Alize
    Verbaasd keek ik hem aan toen hij zei dat hij ze uit wou gaan proberen op eerstejaars. 'Is dat niet een beetje zielig?' vroeg ik. Die eerstejaars hadden toch niks fout gedaan, dus dat sleog eerlijk gezegt nergens op. Het zou denk ik een veel beter idee om de Slytherins als slachtoffers te gebruiken...


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    'oh, ze krijgen betaald hoor.' zeg ik luchtig. 'En Fred en ik testen het altijd eerst op ons zelf uit. We willen gewoon weten of het bij iedereen hetzelfde is.' Ik grijns. 'Maar jou idee is beter.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Dat laatste dacht ze, haha. Maar ik doe wel even alsof ze dat gezegt heeft]

    Aliza
    'Weet ik' antwoordde ik lachend 'Ik heb altijd goede ideëen. Trouwens, weet je wel zeker dat het slim is om ze eerst op je zelf te testen. Strask is het giftig om het op te eten en hebben jullie het al door geslikt ofzo' Ja, daar was ik ook goed in: het bedenken hoe erg iets wel niet af kon lopen. Iets waar ik tijdens het toernooi waarschijnlijk heel veel last van zou krijgen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Oh, haha zag ik niet :P]

    George

    Ik grijns. 'We stoppen er heus geen gif in of zo.' Mmm, het was aardig dat ze om mij ging denken terwijl ze zelf nog drie gevaarlijke opdrachten moest doen. 'Ik heb eigenlijk geen idee waar Fred is,' zeg ik bedenkelijk. 'Hij verdwijnt soms spoorloos. Maar ja, ik zoek hem zo wel even.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dawn
    Ik open mijn ogen en kijk in het gezicht van Marcel.
    "Ik weet et niet.." Zuchtte ik "Maar ik verga van de pijn.." Zeg ik moeilijk.
    Ik probeer op te staan maar dat doet teveel pijn. Een pijlijke steek in mijn hoofd zorgt ervoor dat ik mezelf terug laat vallen in het zand.. Ik sluit mijn ogen. Ik heb vreselijke spierpijn.


    Little do you know

    [wil iemand met Ginny praten?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Je kan Ginny wel naar Hermione sturen als je wil =)]


    Little do you know

    [Okee, waar is ze?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [verzin maar iets xd]


    Little do you know

    [in de bibliotheek xd.]

    Ginny

    Ik loop zuchtend naar de bibliotheek om een boek vampieren te zoeken, voor verweer tegen de zwarte kunsten. 'Hé Hermelien!' zeg ik grijnzend als ik een bekend gezicht zie, wat me een boze blik van de bibliotheekaresse oplevert. Snel loop ik naar Hermelien toe. 'Wat lees je?' vraag ik terwijl ik opzoek ga naar een boek over vampieren.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hermione
    "Oh, hoi Ginny" Reageer ik op haar.
    "Ik lees een boek over de zwarte kunsten" Fluister ik zo zacht mogelijk aangezien ik geen zin heb om weggestuurt te worden.
    "Welk boek zoek je?" Vraag ik dan zachtjes als ik Ginny zie zoeken.


    Little do you know

    Ginny

    'Oh, leuk.' zeg ik terwijl ik een boek uit de plank haal en hem bekijk. 'En ik zoek een boek over vampieren, ik moet een opstel van minstens dertig centimeter schrijven voor Dolleman.' ik huiver even. 'Echt een griezel is dat trouwens. Heb jij al les van hem gehad?' ik haal een boek van de plank en lees de voorkant; Het leven van vampiers.lees ik. 'Mmm, dit kan wel van pas komen.' mompel ik terwijl ik het boek in blader.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hermione
    Ik las verder in mijn boek terwijl ik ondertussen naar Ginny luisterde
    "Nee ik heb nog geen les gehad van hem.." Zeg ik dan "En daar ben ik blij mee" Grinnik ik.


    Little do you know