• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    [Whaha een knuffel?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik glimlachte, en sloeg mijn armen stevig om hem heen.
    Ik zal er voor zorgen dat Ray niks gebeurt. Dan moeten ze eerst langs mij komen.
    Ik voelde weer tranen opkomen, en vervloekte mezelf. Ik haatte huilen, het sloeg nergens op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga off, ik ga slapen, morgen ben ik er niet denk ik of alleen vroege middag want om 3 uur moet ik me BFF bij bushalte ophalen en 's avonds gaan we naar Magic Mike. Ghehe en Dinsdag ben ik denk ook niet online en dan alleen in latere middag of zo, want dan ga ik met haar en haar zusje naar de stad. ;)] .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aww, jammer! Veel plezier!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [OMG! Magic mike is echt een coole film! Ik ben er woensdag geweest =D
    Echt geweldige film ^-^]


    Little do you know

    [Woop Woop, tis dood hier x'D
    Ligt het aan mij of is niemand actief hier? x'D]


    Little do you know

    Hahaha Klaine komt vandaag niet, dus dan heb ik zelf ook niet erg veel te doen.

    Ik ben morgen overigens de hele dag offline, ben er pas in de avond weer. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okey xD


    Little do you know

    [It's.. sooo.. dead.. overhere..
    *dies of deadness*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben morgen trouwens de hele dag afwezig.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Whooh, jullie zijn echt al ver! Wat is er gebeurd en hoe kan ik Alize en Alicia invoegen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marcel
    Het enige wat ik nog wist was dat ik en Fred in de gang stonden toen Dawn overstuur wegrende.
    Ze was toen al te ver weg om nog te vinden, maar dat was niet het gene wat me dwars zat.
    Ja ook wel voor een deel, maar het was veel erger dat ik steeds meer dan normaal begon te vergeten. Soms kon ik uren staren zonder iets door te hebben. Laatst had ik heel de dag zonder Schoenen gelopen. Misschien moest ik toch is naar de ziekenzaal
    [geen idee wat er allemaal heeft afgespeeld, dus vandaar dat Marcel geheugenverlies heeft]


    Can't control my second personality

    Dawn
    Ik zat nogaltijd in het water, mijn hoofd leunde op mijn knieën. Ik wist niet hoelang ik hier zat, maar wat ik wel wist was dat ik me nog nooit zo eenzaam gevoeld had.. Ik was niet vanplan te gaan om te eten, zelfs al werd het nacht dan ging ik hier niet weg voor iemand liet zien dat ik het waard was om me te zoeken..

    [sorry dat ik zo lang niet reageerde ben bij een vriendin logeren =)]


    Little do you know

    Marcel
    Ik stond nog steeds alleen in de gang, Fred was ook opeens verdwenen.
    Ik vroeg me af waar Dawn was, en of ze al gekalmeerd was. Ze was echt erg overstuur geweest.
    Aangezien ik niet wist waar ze naar toe was gegaan, was het een beetje een hopeloze zoektocht.
    Na nog wat gangen doorzocht te hebben opzoek naar Dawn of Fred, of eigenlijk op zoek naar iemand die ik kende die me kon uitleggen wat er was gebeurt. Besloot ik maar is om buiten te gaan zoeken


    Can't control my second personality

    [Back :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''