• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Elisàbeth
    Ik legde een hand op zijn schouder om hem te kalmeren.
    ''Ray, luister. Die mensen daar hebben ook dingen gedaan die niet horen, oké? En je kan de tijd toch niet meer terugdraaien, dus get over it.'' zei ik, niet echt begrijpend waarom hij er zo'n probleem van maakte.
    ''Laten we ons omkleden, het begint te stinken.'' zei ik toen, en grinnikte even toen ik de besmeurde Ray bekeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Slagroomsnor schreef:
    [Als het tijd is dat ze voorkomen wil ik voldemort en Snape wel zijn (: Hihi (:]

    [Oeoeoeoe, Snape! Je moet Snape zijn! _O_
    En jammer dat Bellatrix al bezet is, ze wordt nooit gespeeld. Ik ben moederloos. D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Slagroomsnor schreef:
    [Als het tijd is dat ze voorkomen wil ik voldemort en Snape wel zijn (: Hihi (:]

    [Oeoeoeoe, Snape! Je moet Snape zijn!
    En jammer dat Bellatrix al bezet is, ze wordt nooit gespeeld. Ik ben moederloos. D:]


    [Geldt er niet is als: reageer je sloom dan lig je eruit? Lijkt me wel zo leuk met rpg, anders heb je van die halve garen die niets posten en alles ophouden, hihi (: Of gewoon drukke mensen.. Of drukke halve garen (: Zoals Lucius (: AAAH IK WIL LUCIUS ZIJN!]

    Dawn
    "Ik haat haar! Als ze nu hier was dan had ik haar koelbloedig vermoord! Geen spreuken! Nee ik zou haar eigenhandig kapot scheuren!" fluisterde ik woest. Ik blaasde de lucht die in mijn longen uit via mijn neus en met mijn woeste uitdrukking zag dat er nogal dreigend uit. Op ditsoort momenten was ik tot alles instaat..


    Little do you know

    Slagroomsnor schreef:
    (...)

    [Geldt er niet is als: reageer je sloom dan lig je eruit? Lijkt me wel zo leuk met rpg, anders heb je van die halve garen die niets posten en alles ophouden, hihi (: Of gewoon drukke mensen.. Of drukke halve garen (: Zoals Lucius (: AAAH IK WIL LUCIUS ZIJN!]

    [Well, tot zover ik weet niet, al zou het wel handig zijn.. x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marcel
    Ik probeerde dwan te kalmeren, maar ze was te woest. Ze schreeuwde dat ze iemand haatte maar ik wist niet wie ze bedoelde.
    Ik hoopte dat ze straks weer tot rust zou komen en me het verhaal kon uitleggen. Want nu snapte ik er nog minder van dan een les potions


    Can't control my second personality

    [Lucius is geen Drukke Halvegare.. Hij is een sexy halvegare =3
    Me luv lucie =3]


    Little do you know

    Ray

    "Ja, omkleden, goed idee." Zeg ik en loop voor Elisábeht uit de commonroom in. Ik loop door naar de jongenszaal en pak wat schone kleren, dan loop ik naar de badkamer.
    Ik weet gewoon niet wat ik wil, ik voel me rot maar ook wel weer goed.
    Ik zet na een tijd de douche uit en droog me af, dan trek ik de keren aan en loop naar de commonroom waar ik ga zitten en naar het vuur staar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ScenexLover zei op 22 juli 2012 - 20:50:

    [Lucius is geen Drukke Halvegare.. Hij is een sexy halvegare =3
    Me luv lucie =3]


    Jij weet duidelijk niet wie ik ben! Hihi! Ik ben Damian de grote Luciuslover! Kijk maar eens op mijn Profiel, hihihi (: Mijn story (:]

    Dawn
    Ik keek boos voor me uit en negeerde de pijn in mijn gehele lichaam. Ik was er goed in. Ik moest al veertien jaar pijn negeren. Fysieke maar ook Geestelijke pijn. De boosheid in mij maakte, zoals altijd, plaats voor verdriet en voor ik in huilen uit barstte rende ik zo snel als ik kon weg van Fred en Marcel. Ze mochten me gewoon niet zien huilen..


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik kleedde me vluchtig om, en liet, zoals altijd, het gewaad achterwege. Verschrikkelijk ding was dat.
    Ik sjokte terug naar de Common Room, om de verwarde Ray aan te treffen. Ik plofte naast hem neer, en zuchtte eventjes.
    Ik voelde me schuldig, al wist ik niet helemaal waarom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Brb, door Damian' zijn profiel kreeg ik zin in chocoladecake en ga die nu dus even snel maken. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Slagroomsnor schreef:
    (...)

    Jij weet duidelijk niet wie ik ben! Hihi! Ik ben Damian de grote Luciuslover! Kijk maar eens op mijn Profiel, hihihi (: Mijn story (:]


    [Ik mag jou wel =)]


    Little do you know

    Fred
    'Jackson en Enquest besloten en luk voedselgevecht te verpesten, ze hebben ons slakken laten eten en crucio op haar gebruikt,' legde ik uit. 'Nou doen ze dat wel vaker, al dan niet op haar.'


    Remember to be ridiculous.

    [Yay mensen mogen me! (: Gelukkig is dat niet iets wat weinig voorkomt, hihi (: En Aragog, het spijt me, ik nu zelf ook (': Hihi Cupcakerush!]