• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Ray


    Eerst was ik versteend en toen ineens niet meer, wat verwarrend. Ik hoorde wat Axelle zei.
    Ik hoorde Elisabeth de dodelijke vloek roepen maar hij raakte niemand.
    Ik reageer op Axelle.
    "Ja hallo, jullie beginnen eten op ons te gooien!" Zeg ik dan en kijk haar aan. "Dát noem ik pas kinderachtig!" Zeg ik en loop naar haar toe. "Dus? Nog wat te zeggen?"
    Ik was nu misschien nog wel bozer als net, maar ik besluit mijn wand niet te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    "Okey.. Ik wist wel dat zulke meisjes dom waren, maar zo dom?" Fluisterde ik tegen Fred toen Axelle Elisábeth en Ray bevrijdde.
    "De hel is volgens mij losgebarstte nu.." Zei ik zacht "Ik wou dat ik nu zonder pijn kon bewegen" Piepte ik. Oke ik was niet bang voor die twee maar ze konden behoorlijk wat schade aanrichten.
    "Oh wij konden er niks aan doen dat jullie de Great Hall binnen kwamen terwijl er een Food fight was" Zei ik toen droog..

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:13 ]


    Little do you know

    Axelle
    'Onvergeefelijke vloeken vallen dus niet onder volwassen gedrag,' zei ik zo beleefd mogelijk glimlachend. Jesus, had niemand hier dan de etiquette geleerd? Ik streek mijn uniform recht en spelde een plukje van mijn roodachtige haar weer vast.

    Fred
    Ik stond op het punt om Elisàbeth aan te vliegen toen ik me herinnerde dat dat waarschijnlijk niet slim was met Ray en Axelle erbij. Ray zou Jackson meteen helpen en dat Axelle ons gedrag afkeurde was duidelijk dus ik balde mijn handen tot vuisten en beet op de binnenkant van mijn wang. 'Dawn heeft trouwens gelijk,' zei ik. 'Ik begn een foodfight, dan houden we geen rekening meer met persoonlijke wensen.'

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:15 ]


    Remember to be ridiculous.

    Marcel
    ik besloot dat ik niet langer meer wilde wachten, ik wilde nou weleens weten waar iedereen was, en wat er was gebuert in de tussentijd. Ik liep de gangen door op zoek naar antwoorden. Ik ving al geruchten op van mensen die zeiden dat er een paar gryffindors slakken hadden gespugt. Hopelijk waren het slechts roddels
    [dankje, nu snap ik het weer een beetje:0]


    Can't control my second personality

    Elisàbeth
    ''Nee, maar ze lossen wel een hoop op.'' beet ik haar toe, en keek even naar mezelf. Compleet onder het voedsel, getver.
    Ik zag hoe boos Weasley was en zich probeerde in te houden, en dat toverde dan nog wel een klein glimlachje op mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [zijn Mabel en Elisàbeth ook in de ziekenzaal?]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    [Yup]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Weetje, ze kan hem ook gewoon recht óp je af sturen." Sis ik naar Axelle en ga naast Elisábeth staan.
    "Wat een arrogantie, en dan noemt ze mij arrogant?" Ik kijk even naar Elisábeth en rol met mijn ogen.
    Echt hoor..

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Net een veel té leuke afl van Glee gezien, en dan moet ik me nu bezig houden met een ruzie, en dat kan ik dus niet want ik ben te blij xd, daarom falen mijn stukjes een beetje denk ik ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    Ik zag dat Fred zijn handen balden tot vuisten en keek toen omhoog naar zijn gezicht, die stond ook niet echt vrolijk.. Ik legde mijn handen over de zijne heen en keek hem doordringend aan in de hoop dat hij wat kalmeerde..

    [ Boehoe =( Me halve ijsje viel van het stokje =( ]


    Little do you know

    Mabel Jovita
    verstijfd sta ik in het midden van de ziekenzaal, het lijkt alsof ik helemaal niks kan bewegen maar van binnen ben ik zo kwaad dat ik iedere moment kan uitbarstte. met grote ogen kijk ik Merle aan mar die schud haar hoofd ten teken dat ze het ook niet meer weet.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Axelle
    Oké nu ging hij te ver. Ik, Axelle Bernette Beaumonde, was niet arrogant en hij moest zich niet hoger plaatsen als mij want hij was jonger en liep met die meid mee. Terwijl ik op hem afstapte veranderde ik in en kat. Ik sprong tegen hem aan en begon te krabben en bijten. Hij had beter moeten weten.


    Remember to be ridiculous.

    nvm

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisàbeth
    Ik keek verbaasd naar die franse die in een kat was veranderd, en Ray toetakelde.
    Ik schopte het beest hard van hem af, en hielp Ray overeind die helemaal onder de krassen zat.
    ''Mijn god. Wat is er mís met die franse, slakkenetende mensen?'' mompelde ik binnensmonds, en keek Ray bezorgd aan.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Ik kalmeerde iets maar ik bleef gespannen zitten. 'Als ze nog een zo'n stunt uithaald vermoord ik haar.'


    Remember to be ridiculous.