• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    [mijn topics]


    Remember to be ridiculous.

    [Oké, dus, ik volg het even niet meer.
    Trouwens, Mabel mocht Elisàbeth wel even de kans geven om zichzelf te verdedigen, tot zover ik weet konden de anderen dat ook bij haar doen :')
    Anyway, negeer mijn laatste post maar dan --'

    mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Woop Woop =D]

    [Laat ik maar reageren op de cruciatus curse he? xD]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:09 ]


    Little do you know

    [Yay topic vier, vind TheseWords dat goed?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik reageer morgen weer, wachten jullie op me? :'D xxx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maar Elisábeth is wel nog bij Ray toch? Of ook niet meer, want hij had haar in princiepe eerder meegetrokken. :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Axelle
    Ik stond woedend op en liep naar de jongen. Ik ontwapende hem en verkocht hem de perfecte bitchclap. Ik keek hem met vlammende ogen aan. 'Hoe haal je het in je hoofd om ene onvergeefelijke vloek te gebruiken?' vroeg ik, mijn stem was zacht maar dreigend. 'Je denkt dat je heel wat bent maar je bent niets meer als een klein arrogant jochie.'

    Fred
    Ik pakte Dawns hand vast en kneep erin. 'Probeer het te negeren Dawn, negeer de pijn,' zei ik. 'Je bent sterker als mij dus dit moet je wel lukken. Je hoeft niet te schreeuwen, dat genoegen hoef je hem niet te geven.'


    Remember to be ridiculous.

    [We'll wait xD
    Als ik dat goed schreef.. xd]


    Little do you know

    ScenexLover schreef:
    [We'll wait xD
    Als ik dat goed schreef.. xd]


    [Ja schreef je goed. We wachten Aragog! ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [is goed, alleen gaan we toch niet verder. Maar we zullen sowieso op elkaar moeten wachten want we zitten met z'n allen in één situatie.]


    Remember to be ridiculous.

    [Awn, Ray is dat helemaal niet, hij is schattig :c Alleen als hij boos is is hij zo xd]

    Ray

    Oké, mijn wand was ik kwijt en ik kreeg een fikse klap in mijn gezicht.
    "Bitch!" Zeg ik en geef Axelle een duw. Ik ren naar mijn wand en pak hem, na bijna te zijn gevallen op. Dan richt ik hem op haar.
    "Een stap dichterbij en ik doe je wat!" Waarschuw ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zo, en verder neit?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Squib schreef:
    [is goed, alleen gaan we toch niet verder. Maar we zullen sowieso op elkaar moeten wachten want we zitten met z'n allen in één situatie.]


    [dan moeten jullie tot morgen avond wachten want ik moet morgen heel de dag werken.]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Dawn
    Ik keek fred aan met tranen in mijn ogen. Dit haalde een herrinering naar boven, toen Ray de vloek uitsprak zag ik niet ray, maar mijn vader die zoals gewoonlijk boos op me werd.. Alles kwam weer naar boven en een traan drupte vanuit mijn buitenste ooghoek op de grond, ik hield me stil bij mijn vader werkte het nooit maar vaak deed ik gewoon alsof ik dood was. En dat deed ik nu ook, ondanks dat de vloek was verbroken voelde ik het nogsteeds en bleef ik roerloos op de grond liggen..

    [Buh, ik moest gwn nog wat schrijven xD]


    Little do you know

    [Ik ga nu denk ik. Begin hoofdpijn te krijgen en dat betekend dat ik moe ben xd 's avonds ben ik moe als ik hoofdpijn heb en 's ochtends heb ik honger als ik hoofdpijn heb.. Like dafuq?
    Ik weet ik ben raar. Ik hou van dingen waar de meesten mensen een hekel aan heb en andersom xD]


    Little do you know