• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Albus Perkamentus

    'Hagrid..,' zei ik kalm, 'Ik kan je verzekeren dat het ministerie veilige regels heeft voor het Toverschool Toernooi.. Vanavond, bij het uitzoeken van de uitverkoren toverschoolkampioenen zal Barto alles nogmaals toelichten.' Hagrid was bezorgd, maar ik dat de harige reus zich geen zorgen maakte om de veiligheid van de meeste ouderejaars. Mijn getrokken cirkel rondom de vuurbeker was betrouwbaar, maar Hagrid was vreesde voor het trio dat altijd in de problemen kwam. 'Hagrid..' herhaalde ik rustig, 'Zowel Ron, Hermelien als Harry kunnen niet binnen die cirkel komen. Maak je maar geen zorgen om je vrienden en spaar je energie voor die prachtige moestuin.' Ik keek even op naar de stralende zon en glimlachte: 'Wat een prachtige dag..Als ik me niet vergis zijn de professors op zoek naar vrijwilligers..'

    Rita Pulpers

    Met een grijns op mijn gezicht zag ik een jongen lopen met grote flaporen en vreemd gevormde tanden: hij was perfect. 'Jongeman!' riep ik, 'Jongeman mag ik u iets vragen!' Ik had hem samen met Potter gezien, deze sukkel kon mij primeurs opleveren zonder dat hij het doorhad! Fa-bel-tastisch, deze school vol met jonge, beïnvloedbare sukkeltjes. Fudge zou trots op me zijn als hij eens wist hoeveel ik in zijn voordeel deed. Even keek ik trots en bleef voor de jongeman staan: dat mócht ook wel voor het geld dat hij de Profeet betaalde.

    Rubeus Hagrid

    'K hep ook genoeg vertrouwe in u, professor, da weet u toch! Maarreh, je kent Harry eh, haha! Die gozer trekt 't ongeluk aan.' Even wuifde ik met het enorme bloemblad in mijn handen naar mijn gezicht om koele lucht te krijgen. Het was verschrikkelijk vreemd weer vandaag. Waarom wist ik niet, maar ik bleef me zorgen maken dat er iets ging gebeuren: de magische wezens gedroegen zich onrustig. Ze voelden iets aankomen.

    Dawn
    Ik liet me achterover in het water vallen. Ik lag niet onderwater met mijn gezicht, Het water kwam tot mijn oren. Ik sloot mijn ogen en viel niet veel later, in het water, in slaap. Het rustgevende geluid van het water dat op en af ging hield me in een diepe slaap..

    [ik zal af en toe reageren als er iets tegen Dawn word gezegd =)]


    Little do you know

    Marcel
    Nog steeds in trance keek ik naar de brief die ik net had gelezen. Ik kon het nog steeds niet bevatten. Mijn oma had nog maar twee weken te leven. Hoewel ze nogal streng was betekende ze alles voor mij. Daarom zou ik de school verlaten voor twee weken om bij haar te zijn. Alles wad al geregeld maar ik moest het nog wel even tegen de rest vertellen. Ik was toch al opzoek geweest naar ze toen er een uil aan kwam vliegen met deze brief. Ik kon dus makkelijk mijn zoektocht voort zetten

    [ik ga morgen twee weken opvakantie dus ik dacht laat ik Marcel is naar zijn oma laten gaan ]


    Can't control my second personality

    [Ooooh, ik heb een heel topic gemist omdat ik niet wist dat er een nieuwe was aangemaakt...Daarnaast was ik een week aan het logeren xd. Nouja, ik ben terug ;-) ist trouwens avond of gewoon dag ofzow? en is er iemand die met George of Ginny wil praten?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [hoeloee! zyn jullie dood ofzow? of is heel Q op vkantie...nouja, ik verveel me....dus iemand ga ff met George of Ginny praten ;-)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Swagnipp schreef:
    [hoeloee! zyn jullie dood ofzow? of is heel Q op vkantie...nouja, ik verveel me....dus iemand ga ff met George of Ginny praten ;-)]


    [Ik kan Alize wel naar George laten komen als je wilt?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Jhaa! Alleen ben je nu offline xd.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Swagnipp schreef:
    [Jhaa! Alleen ben je nu offline xd.]


    [Nu niet meer :) Waar is hij?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Waar je maar wilt xd. Als het gwn overdag is, is hij wel buiten op het binnenplein ofzow. :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dawn
    Toen ik wakker werd lag ik doorweekt aan de rand van het meer. Ik keek verdwaasd om me heen .
    Waarom was ik hier..?
    "Dafuq.. Wat doe ik hier?" Vroeg ik aan niemand in het bijzonder. Ik keek om me heen en zag een eindje verderop wel iemand lopen maar kon niet zien wie. Het maakte ook nie uit. DiegenTye zou me tich nie vinden. Ik probeerde te bewegen maar dat lukte niet. Alles deed zeer.. Een zucht rolde over mijn lippen terwijl ik mijn ogen sloot..

    Hermione
    Ik liep door de gangen opzoek naar intilligent gezelschap. Ik liep naar buiten en zag enkel Marcel die een brief las, ik wilde hem niet storen. Ik keek nog even rond maar door de kou besloot ik maar naar binnen te gaan..


    Little do you know

    [Voor zover ik weet is het gewoon overdag. Eve bedenken hoe ik haar weer in het RPG voeg]

    Alize
    Na wat gegeten te hebben in de Great Hall liep ik naar buiten en wou ik vervolgens naar de koets toe ging. Maar onderweg kwam ik een jongen tegen die precies voldeed aan Axelle's omschrijving van de Weasley tweeling. Rood haar, 10 centimeter groter dan mij, knap... Alleen ontbreekte er één ding: zijn tweelingbroer. 'Hoi' zei ik glimlachend in mijn beste engels -nieuwsgierig of hij echt die jongen was en waarom hij niet bij zijn broer was-, waarna ik mijn hand naar hem uit stak. 'Ik ben Alize' stelde ik mezelf voor 'Alize Faye Bellamy' Maar dat wist hij waarschijnlijk al. Sinds mijn naam uit de toverschoolbeker was gekomen leek iedereen mijn naam wel te kennen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marcel
    Ik wilde het nieuws graag aan Dawn vertellen, maar ik kon haar nergens vinden.
    Ik had heel het kasteel al doorzocht en ookal een keer buiten.
    Uiteindelijk besloot ik nog een ronde buiten te doen. Na een tijdje zag ik iemand bij het meer zitten.
    Van een afstandje leek het Dawn. "hey, hoe lang zit je hier al?" vroeg ik


    Can't control my second personality

    George

    Als ik net wat snoep aan een eerstejaars aan het verkopen ben, komt er opeens iemand naar mij toe. Ik herken haar als het meisje wiens naam uit de vuurbeker is gekomen. Ze stelt zichzelf voor. Ik grijns. 'Ach meid, de hele wereld kent je naam al.' zeg ik. 'Maar ik ben George.' Ik schud haar hand, wel een beetje verbaasd over het feit zij opeens zo naar mij toe is gekomen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:46 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''