• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    William Jake O'Donnel

    De koude douche had me wakkergemaakt, dat was zeker. Waarom het koud was ?
    Ik heb werkelijk geen idee, het was gewoon zo.
    Aangekleed en goedruikend liep ik door de gangen.
    Ze waren uitgestorven dat ik het geluid hoorde van hakken die op de grond tikten. Vrolijk liep ik ernaartoe, waardoor ik zag dat het Chàrline was.
    "Boe" zei ik grijnsend.

    Amy Michels

    Ik knik en zucht. Met tegenzin draai ik de kraan uit en droog me af. Ik pak mijn kleren en trek die langzaam aan. Ik doe mijn make- up op en glimlach tevreden. Ik loop terug naar mijn tas en gooi de spulletjes erin. Dan glimlach ik even naar mijn kamergenootjes en loop de gang op. Mijn hakken tikken luid in de lege gang. Ik rek me uit en gaap kort. Dan stap ik de eetzaal in en kijk om me heen. Er waren nog niet heel veel mensen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik vloog een paar centimeter de lucht in door iemand die me liet schrikken.
    Het was niet zo heel moeilijk te raden om wie die 'iemand' was, aangezien die persoon me dat al eerder had geflikt.
    Met een grijns draaide ik me om, en keek recht in de vrolijke, helderblauwe ogen van William.
    ''Ook goedemorgen.'' grijnsde ik.
    Mijn ochtendhumeur was gelijk weg, en had plaatsgemaakt voor vrolijkheid en enthousiasme. Hoe die jongen dat deed, wist ik ook niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Ik deed het weer" grijnsde ik, toen ik in haar blauw-grijze ogen keek.
    Even was ik weg van de realiteit, maar ik wist me te herpakken.
    Ik stak mijn hand uit, "Mag ik u vergezellen naar het feestmaal genaamd Het Ontbijt ?" vroeg ik op een bekakte toon.
    Ik trok een keurig gezicht wat er vast belachelijk uitzag en maakte een kleine buiging.

    Alice 'Ally' Parker
    Het is nog absurd rustig, ik kijk op mijn mobiel, die ik weer gevonden heb, en zie dat het pas 5 over 9 is. De ontbijtzaal is pas net open. Ik haal een hand door mijn haar en trek mijn blouse even goed recht. Dan loop ik de zaal verder in terwijl ik mijn mobiel weer in mijn zak van mijn simpele blauw jeans stop. Ik loop naar het eten en pak een broodje kaas en een appel mee. Dit keer maar wat gezonder doen. Ik laat me vallen op een stoel. Mijn voet doet pijn bij het lopen, maar ik geef er gewoon niet aan toe. Dan kom ik zuchtend tot de conclusie dat ik nog geen drinken heb. Laat maar zitten, denk ik zuchtend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    ''En dat is niet leuk!'' zei ik quasi-boos, en grinnikte bij zijn voorstel.
    ''Oh, dat lijkt me énig!'' zei ik bekakt, en legde grijnzend mijn hand in die van hem.
    Ik keek hem met twinkelende ogen aan, en lachte zachtjes. Ik was dol op zijn maffe, gestoorde kant. Bij hem kon ik me tenminste mezelf zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik lachte zachtjes om haar stem en drukte een kusje op de rug van haar hand.
    Ik nam haar in een soepele beweging in mijn armen, zodat ze nu lag als een baby.
    "Uw koets staat klaar" zei ik, doelend op hoe ze nu lag, "Maar ik maak geen paardengeluidjes" grijnsde ik erachter, waarna ik haar aankeek in haar ogen.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik gaap nog een keer voordat ik daar de douches loop en snel eronder spring, ik was mijn haar en lichaam snel en stap weer onder de douches vandaan. Ik trek mijn kleren aan en droog nog een keer goed mijn haar voordat ik naar mijn bed toe loop en mijn telefoon van het kastje pak en hem in mijn broek laat glijden. Als ik helemaal klaar ben loop ik eerst langs de meisjes zaal in de hoop Alice te vinden maar ze is vast al naar de ontbijtzaal dus loop ik met snelle passen de gangen door. Ik duw de deur open van de zaal en zie Alice al snel zitten en loop lachend naar haar toe "Hello Darling" zeg ik met een glimlach an laat me naast haar op een stoel zakken. Ik hield dus echt niet van dat ik Brits was mijn hele stem had een raar accent.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik giechelde zachtjes toen hij een kusje op mijn hand plantte, en sloeg automatisch mijn armen rond zijn nek toen hij me optilde.
    ''..Maar ik maak geen paardengeluidjes.'' grijnsde hij, en ik lachte even.
    ''Jammer, dat leek me juist zo leuk!'' protesteerde ik grijnzend, en keek hem met een brede glimlach aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Awh, ik vind William echt schattig, hihi. <3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik glimlach en zie Alice en Cameron zitten. Ik pak eerst wat te eten en loop dan naar ze toe. 'Hallo,' begroet ik ze. Ik plof neer en kijk ze aan. Ik kijk om me heen. Wat was het toch weer rustig. 'Klaat voor tweede dag?' Ik kijk ze vrolijk aan en begin te eten. Het eten was niet het beste, maar wat maakte dat nou weer uit? Dit zou weer een leuke dag worden, hoop ik.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Ik zit zelf met een idiote grijns achter mijn laptop xd]

    William Jake O'Donnel

    "Geloof me, je wilt mij geen paardengeluiden proberen zien maken" zei ik waarschuwend. Ik kwam in beweging in liep de trappen af.
    De beanie op haar haren was echt te schattig voor woorden waardoor ik haar nu op dit moment wou knuffelen.
    He wacht, dat kon ik ook.
    Ik zette haar neer en negeerde de verbaasde blik in haar ogen. Grijnsend sloeg ik mijn armen om haar middel en trok haar tegen me aan.

    [Hahaha je bent niet de enige, lol :'D.]
    Chàrline
    ''Stiekem wil ik dat wel.'' grinnikte ik veelbetekenend, en ik keek grijnzend naar de voorbij lopende mensen die ons verrast aankeken.
    Plotseling stond William stil, en zette me neer. Ik keek hem verbaasd aan, maar mijn blik werd al snel beantwoord.
    Hij sloeg zijn armen om me heen, en trok me tegen zich aan.
    Ik was verbaasd, maar dit was niet onaangenaam.
    Met een glimlach sloeg ik mijn armen rond zijn nek en liet mijn hoofd op zijn borstkas rusten; hij was tenslotte een stuk groter dan mij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    'Hello Darling,' hoor ik. Het is Cam, en hij glimlacht naar me. Automatisch glimlach ik terug. Deels om hem en deels om zijn licht Britse accent. 'Goodmorning handsome,' zeg ik glimlachend. Ik kijk even naast me. 'Je ziet er weer eens goed uit, zoals altijd.' en ik druk een kus op zijn wang. Dan komt Amy aangelopen. 'Hallo, klaar voor de tweede dag?' ze is best vrolijk. En ik lach even. Een blije bij. 'Ja hoor, dat moet wel lukken vandaag,' zeg ik grijnzend. Ik kijk Cam aan. 'Mis je niet iets?' vraag ik dan aan hem, doelend op mijn krukken. En ik neem een hap van mijn broodje kaas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    "Door die beanie op je hoofd moést ik je wel knuffelen" lachte ik zachtjes.
    Haar hoofd rustte tegen mijn borstkas, ondanks de hakken die ze aanhad.
    Ik boog wat voorover en plantte zachtjes mijn lippen op haar zachte wang.
    Even zodat je het weet, dat was niet iets wat ik deed bij vrienden. Dat zou raar zijn, maargoed.
    Dat deed ik alleen omdat het Chàrline was die zich in mijn armen bevond.