• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chàrline
    Ik lachte even.
    ''Als je probeert te zeggen dat ik schattig ben; dat is níet waar!'' grinnikte ik, en keek hem aan nadat hij dat kusje op mijn wang had gedrukt.
    Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen, en van binnen vervloekte ik mezelf.
    Onze gezichten waren ontzettend dicht bij elkaar, en terwijl mijn mondhoeken omhoog krulden sloeg ik mijn ogen neer. Verdomde verlegenheid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Niet schattig dus ?" vroeg ik zachtjes, toen ik haar rode wangen zag.
    Mijn adem sloeg tegen haar wang wat duidelijk maakte dat onze gezichten dicht bij elkaar stonden.
    Zachtjes beet ik op mijn lip voordat ik mijn arm losmaakte van haar middel en mijn wijsvinger onder haar kin legde.
    Ik overbrugde de laatste centimeters en drukte zachtjes mijn lippen tegen de hare.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik begroet Amy en glimlach naar haar "Nou jij ziet er anders ook niet verkeerd uit hoor" zeg ik en knipoog even naar Ally, ze begint even met Amy te praten en ik knak mijn vingers even 'Mis je niet iets?' vraagt Alice aan me en ik draai me om naar haar en dan zie ik het meteen "Hmm Ally waar zijn je krukken" vraag ik en kijk haar vragend aan. Ik neem een hap van het broodje van Ally en glimlach even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [\o/!!!!]
    Chàrline
    Net toen ik hem antwoord wou geven, voelde ik de zachte aanraking van zijn vinger onder mijn kin.
    Hij tilde mijn hoofd een stukje omhoog, en vanaf dat punt gingen de vlinders in mijn buik tekeer. Ik durfde amper adem te halen, en mijn ogen keken met een twinkeling in de zijne.
    Ik voelde zijn zachte lippen zachtjes op de mijne, en ondanks het feit dat ik het helemáál niet erg vond, had ik het gevoel dat mijn hart een paar slagen oversloeg.
    Gewillig kuste ik, een tikkeltje verlegen, terug, en sloot mijn ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik knik instemmend en luister naar het gesprek van Cam en Ally. Ik bekijk ze en grijns. Ze waren leuk samen. Perfect voor elkaar. Alsof het altijd zo hoort te zijn. Ik ken ze kort maar ze lijken elkaar te steunen door dik en Dun en dat was mooi om te zien. De perfecte liefde. Ik glimlach even en neem een hap van mijn broodje. Ik kijk op mijn horloge en glimlach. Ik kon niet wachten tot de les zou beginnen! 'Ally ik zou wel oppassen. Straks belast je je enkel nog en dan ben je nog verder van huis.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach even verlegen als Cam, 'Nou jij ziet er anders ook niet verkeerd uit hoor,' zegt en hij knipoogt. Als ik hem vraag of hij niet iets mist bij me ziet hij het gelijk. 'Hmm Ally waar zijn je krukken?' vraagt hij en zo kijkt hij me ook aan, vragend. Hij glimlacht even naar me. 'Die heb ik maar bij me bed gelaten,' zeg ik grijnzend. 'Anders kom ik niet echt overtuigend over als ik zeg dat ik heus wel kan dansen vandaag.' en ik kijk van Cam naar Amy en dan naar mijn broodje kaas. 'Ally ik zou wel oppassen anders belast je dadelijk nog je enkel en dan ben je verder van huis,' zegt Amy dan. En ik kijk weer naar Amy. 'Dat komt wel goed,' mompel ik. Ik neem er nog een hap van en als ik iets wil drinken herinner ik me weer dat ik dat vergeten was te pakken. Ik sta op en loop zo normaal mogelijk richting het drinken. Mijn voet doet pijn. En waarschijnlijk valt het Cam wel op, maar Amy niet. Ik kom terug met fruitsap en laat me weer zakken op mijn stoel.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Die heb ik maar bij me bed gelaten,' zegt ze grijnzend 'Anders kom ik niet echt overtuigend over als ik zeg dat ik heus wel kan dansen vandaag.' zegt ze weer en kijkt van mij naar Amy naar haar brood. Ik kijk haar even wantrouwend aan mar besluit om het te laten varen maar zodra ze opstaat en ik zie hoe ze loopt ligt het me weer niet lekker. Ik kijk haar aan "Ally ik wil echt niet dat je vandaag gaat dansen" zeg ik serieus "Je gaat het alleen nog ergers maken als je nu gaat dansen" ik kijk haar doordringend aan "Ik wil echt niet dat je gaat dansen." zeg ik weer en wend mijn blik even af en kijk haar daarna weer aan, Alice is het meest belangrijke nu.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:13 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Een warm, gelukkig gevoel nestelde zich in mijn lichaam.
    Ik legde mijn hand in haar nek en trok haar met de arm die nog steeds om haar middel lag, dichter naar me toe.
    Er was nu helemaal geen ruimte meer over, maar ik had het gevoel dat ze dat niet zo erg vond.
    Ik haalde mijn lippen na een paar seconden weer van de hare en drukte vlak erna nog een klein kusje op haar lippen.

    Chàrline
    Mijn hart bonkte alleen maar sneller toen hij me dichter tegen zich aantrok. Na een tijdje verbrak hij de kus, en ik grijnsde toen hij er nog een kleine achteraan gaf.
    Even bleef ik zo staan, en verdronk in zijn blauwe ogen. Ik trok even mijn mond open om iets te zeggen, maar deed die weer dicht toen ik geen idee had wát ik kon of wou zeggen. De plekken die hij had aangeraakt tintelde nog na, en een glimlach sierde mijn lippen.
    Ik verstengelde mijn vingers met de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Shit.. Cam heeft gezien hoe ik liep. Ik zie het op de manier hoe hij naar me kijkt. 'Ally ik wil echt niet dat je gaat dansen vandaag. Je gaat het alleen nog erger maken als je nu gaat dansen.' hij kijkt me doordringend aan en ik bijt om mijn lip. 'Ik wil echt niet dat je gaat dansen,' zegt hij weer. Amy zegt al die tijd niets. Maar door haar opmerking van nu net weet ik wel hoe zij hierin staat. 'Ik kan toch ook al lopen,' breng ik er dan tegen in. En ik kijk nog steeds bijtend op mijn lip naar Cam. Ik wil gewoon dansen. 'Het moet me heus wel lukken. Het is alleen maar pijn dat ik voel, dat gaat heus wel over.' en ik moet wegkijken van Cam omdat het me toch niet lukt om hem te overtuigen. Waarschijnlijk is hij me al helemaal zat, en dat terwijl hij vannacht zo lief was om bij me te slapen. 'Ik ben egoïstisch,' mompel ik onhoorbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik zwijg en besluit me er niet Mee te bemoeien. Cam zijn zorgen waren terecht. Ally kon haar enkel alleen maar meer pijn laten doen en dat zou ernstige gevolgen kunnen hebben. Als ze niks zou doen, behalve stilliggen dan zou het over 2 dagen weg kunnen zijn, maar als ze gaat dansen zou het juist achteruit kunnen gaan. Maar ik begreep Ally ook. Je bent hier om te dansen, niet om stil te zitten. Dus ik besluit wijs mijn mond te houden en focus me op mijn eten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    Met twinkelende ogen keek ik recht in de hare, aangezien zij ook recht in de mijne keek.
    Een glimlach sierde haar mooie gezichtje, was automatisch mijn mondhoeken omhoog liet krullen.
    Toen ik voelde hoe ze onze vingers verstrengelden, groeide de glimlach uit tot een ontblote glimlach.
    Ik drukte een kusje op haar kaaklijn, "Laten we gaan eten" fluisterde ik in haar oor.

    Chàrline
    Toen zijn glimlach breder werd, werd die van mij dat ook. Het deed me goed om hem blij te zien, het maakte mij ook vrolijk.
    Toen hij wat in mijn oor fluisterde, streek zijn warme adem langs de oppervlakte van mijn huid. Aangezien dat kietelde, giechelde ik zachtjes.
    Ik knikte instemmend als antwoord op zijn voorstel, en terwijl ik zijn hand nog steeds vasthield, liep ik samen met hem naar de eetzaal.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    "Ally het is echt niet goed als je alleen maar pijn voelt" zeg ik licht geïrriteerd en draai me om en sta op om zelf een broodje te halen en een flesje grapefruit juice, ik reken snel af en loop weer terug naar het tafeltje en laat me met een klein zuchtje weer naast Ally zakken. Ik neem een hap van het broodje en richt me dan weer naar Ally "Ik maak me alleen maar zorgen oke.? en ik wil niet dat je je nog bezeert en dat gaat gebeuren als je vandaag gaat dansen" zeg ik weer serieus, zodat ze weet dat ik niet boos ben maar ik het wel meen en serieus ben hier over.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Toen we aangekomen waren in de eetzaal, ja, die uren door de school dolen was toch nog ergens goed voor geweest, hield ik halt in het midden.
    Ik liet mijn ogen haar gezicht weer opzoeken, "Waar wil je zitten ?" vroeg ik glimlachend waarna ik mijn wijsvinger even over haar wang liet strelen.