• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    WillNotLearn schreef:
    {Ik moet zometeen uit eten.. Mij en netjes eten.. Nee dat gaat ook niet echt goed samen XD}


    [Ik ken het XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Ja gaatwel' Andwoord ik, 'Zullen we maar weer gaan?' Vraag ik haar vervolgens, ik had niet heel veel zin om hier meer te blijven. Al was het leuk geweest voordat de dementors kwamen opdagen.


    Don't be like the rest of them, darling

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    [Ik ken het XD]


    {In zo'n netjes restaurand en dan zie je mij met mn eten klooien XD Hmm..

    Geen idee of ik nog kom.. Waarschijnlijk wel als het niet te laat is :Y)}

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik knikte, en samen met George vloog ik weer naar beneden. Ik stapte van mijn bezem af, en keek hem zuchtend aan.
    ''Nu kunnen we weer wat bedenken.'' grijnsde ik zwakjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Jouw beurt' Zeg ik met een korte grijns waarna ik mijn bezem opborg, ik wist genoeg dingen, nu kijken of zij ook iets wist.

    {Bye! ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Blaise Zabini
    'Ja hoor dray, zeg maar wat je zelf gelooft.' Ik gaf hem een knipoog en sloeg mijn handen achter mijn schouders.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:38 ]


    On wednesdays we wear black

    Madison
    ''The Forbidden Forest?'' vroeg ik hem, met een kleine grijns.
    ''Ik weet ook niet echt wat anders.'' zei ik schouderophalend.
    Eens kijken of hij een beetje lef had.

    [Doeidoei, eet smakelijk!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    Als de meiden even wat gaan drinken kijk ik naar Blaise "je wordt bedankt, nu sta ik voor paal bij haar" sis ik naar hem, zelf wist ik ook wel dat dat eigenlijk maar 2 jaar terug was...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Het water uit de kraan stroomde in het kristallen glas van Astoria, waarna ze er slokken van nam, en hem net zolang vulde tot dat de hik over was. Astoria keek even in het glas, terwijl haar gif groene ogen over haar eigen weerspiegeling gleden. Draco's woorden spookten door haar hoofd, hij had gezegd dat ze een leuk meisje was, alleen begreep Astoria daar vrij wienig van, vooral omdat ze niet echt was zoals de andere Slytherins. Nee daarintegendeel, ze hield van lezen,thee en rozen, meer bijzonder niet, maar nieuwschierig was ze ook, alleen zat haar nieuwschierigheid haar wel vaak in de weg. Astoria zette het glas op het aanrecht en liep terug naar Draco Blaise en Marry waarna ze weer neer plofte in de bank naast haar vriendin.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Blaise Zabini
    'Ik vind jouw ook aardig.' ik grijnsde toen ik zag dat dat Astoria terugkwam. 'Aanvaring met Pansy gehad hoorde ik?'


    On wednesdays we wear black

    (Is er iemand die Adelaine kan vervelen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Blaise aan en knikte. "Zoiets ja, haar vuiste belande nogal hard op mijn neus. Ik heb geluk dat hij niet opgezwollen of blauw is". Astoria grinnikte zachtjes, waarna ze zachtjes met haar vingertoppen over haar neus voelde. "Pansy is gewoon...hoe zeg je dat...een geval appart. Ze maakt zich druk om de kleinste dingen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Blaise Zabini
    'Een apart geval?! Het is een mega freak. Gefrustreerd haalde ik een hand door mijn haar. 'Het is net een hond die zich OVERAL mee bemoeit.' Ik spuugde het woord overal uit. 'Ik zit er al 6 jaar mee opgescheept.'

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:02 ]


    On wednesdays we wear black

    Draco Malfoy

    Ik knikte instemmend "ik ben echt blij dat ik van haar af ben, dat had ik eerder moeten doen" ik keek naar Astoria en Marry "ik snap niet dat meiden zo door het lint konden gaan..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria lachte. "Hm, i know what you mean. De keren dat ik haar zag liep ze alleen maar als een kwijlend schoot hondje achter Draco aan." Astoria keek Draco even aan en grinnikte waarna ze haar hoofd weer naar Blaise wende en haar hoofd een beetje schuin hield. "Maar verder ken ik haar eigenlijk niet zo goed omdat ik en Marry twee jaar jonger zitten. Maar na die klap van vanmiddag is het me inderdaad wel opgevallen dat ze gestoord is ja." Astoria keek Draco aan en grinnikte. "Ach ja, zo zijn meiden nou een maal, daar doe je niets aan." Ookal hield Astoria niet van vechten en vond het vreselijk om mensen pijn te doen, gaf ze Draco wel gelijk.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:09 ]


    The expert in anything, was once a beginner.