• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'En dan blijft het waarschijnlijk niet bij één centaur' andwoorde ik schouderophalend terwijl ik de vraag die ik zo graag wouw stellen inhield, ik wilde het andwoord toch niet weten dus het had geen zin om het te vragen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik was blij dat hij verder niks vroeg over Bellatrix.
    Ik zuchtte even, en toen we uit het bos kwamen, zag ik dat de zon helder scheen. Ik wou zo graag even zwemmen ofzo, maar dat verdomde Teken hinderde me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aileen

    "Dat is altijd wel leuk" zeg ik lachend. "Dat geloof ik maar al te graag". Ik legde mijn spullen op tafel neer en kijk hem aan.
    "Had je eigenlijk nog plannen voor nu of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blaise Zabini
    'Nee, ik was moe dus ging ik hierheen dus ik heb geen plannen. En jij?' Ik kijk haar vragend aan.


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    Blaise Zabini
    'Dray te pesten.' ik grinnik hardop. ' Vond hij heel leuk.' ik frons even. ik wist dat ik ook de enige was die dit soort dingen bij hem kon flikken, maarja ik kende Draco dan ookal vanaf toen we in de zandbak zaten. Dus het was vast zandbakliefde.


    aaawwhhh zandbakliefde!xD


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    aaawwhhh zandbakliefde!xD


    {kreeg draco vast een zandkoekje naar zijn hoofd gegooit xd}


    On wednesdays we wear black

    Aileen

    "Mijn plan was opzoek te gaan naar jou en Draco, maar aangezien jiij hier zit is dat ook niet meer nodig" zeg ik. "Dus nee eigenlijk heb ik nu geen plannen meer"

    [ haha ^^]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wil je zwemmen in the Great Lake?' Vroeg ik haar vervolgens, aangezien ik het heet had zou ik sowieso gaan waarschijnlijk, en anders sleepte ik Daan wel mee ofzo.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik sloeg even mijn ogen neer.
    ''Eh- is goed.'' glimlachte ik. Dat teken zou ik wel verbergen, als ik gewoon de hele tijd onder water bleef zou het wel goed komen, toch?
    We liepen Hogwarts binnen.
    ''Ik ga me even omkleden, dan.'' glimlachte ik, en liep naar de Common Room van Slytherin, om vervolgens door naar mijn slaapkamer te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Zabini
    'Wil je iets gaan doen?' Ik wacht niet eens op antwoord maar trek haar gelijk omhoog. 'Gewoon naar buiten?' ik kijk haar vrolijk aan.


    On wednesdays we wear black

    Aileen

    Voor ik kan antwoorden word ik gelijk door hem omhoog getrokken. "Waarom eigenlijk ook niet en lijkt me een goed plan" zeg ik lachend. Mijn vrolijkheid keert langzaam maar zeker weer een beetje terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Aangezien Melite volgensmij gestopt en ik het nog wel wil doen kan Madison degene zijn die verandwoordelijk word voor het gat waar zijn oor hoort te zitten? (A)}

    George Weasley

    Ik liep richtig de leerlingenkamer van Griffindor waar ik een zwembroek onder mijn gewaad aandeed (goddank had pa een paar maanden geleden en opsessie gehad voor duikers) en liep vervolgens weer naar buiten en ging aan de rand van the Grate Lake zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ish goed. 8D IK WIL DAT IEMAND SNAPE OVERNEEMT. Die situatie met Samantha was juist zo leuk :c]
    Madison
    Ik trok een bikini aan, en trok er een simpel jurkje overheen. Ik was blij met mijn oneindige voorraad van pumps, al waren die niet toegestaan op Hogwarts. Dat kon me dus echt níks schelen. Ik trok nog vluchtig een dun vestje aan, om The Mark te verbergen.
    Ik liep heupwiegend naar buiten, en zag al snel George zitten. Ik liep naar hem toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben er morgen trouwens de hele dag niet, wel 's avonds.. weet alleen niet hoelaat.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. I will wait..}

    George Weasley

    'Hoi' Zeg ik als ze naar me toe loopt, ik had ook beter iets anders aan kunnen doen. Waarschijnlijk was ik gewoon te lui geweest om het te veranderen, en anders kon het me toch weining schelen, het enigste dat ik van het oorspronkelijke uniform aanhad was een witte bloes en een broek.


    Don't be like the rest of them, darling