• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    Plots dook er een gestalte op die ik eerst nog niet echt kon plaatsen waarna er een gezicht zichtbaar werd, duidelijk het gezicht van Bellatrix van Detta die ik zelfs kon herkennen door de posters in de wegisweg. 'Wat moet jij hier?' Vroeg ik haar kil terwijl ik mijn wand klaarhad.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Have to go.. Bye! ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Madison?'' kirde ze. ''Is dat Madison?'' een schamper lachje verliet haar mond, en ik zuchtte. Ik had problemen zometeen.
    ''Ga weg.'' zei ik enkel, en Bellatrix lachte haar krankzinnige lachje.
    ''Madison, lieverd, wat doe je hier met hém?'' zei ze, en ze kwam dichterbij.
    ''Ga. Weg!'' zei ik, dit keer kwader. Bellatrix deed alsof ze schrok.
    ''En dan? Ga je het tegen pappie vertellen?'' lachte ze, en ik keek haar geërgerd aan.
    ''Misschien wel, ja.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nooo, niet nu! Wat een timings heb jij, zeg! x'D
    Haha, doeidoeix]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {ik weet het XD daarom wil ik later ook geen kantoor baan nou goed? xD}

    George Weasley

    Ik werd niet veel wijs uit waar ze over praten maar zoals bellatrix deed en prate maar ik wist wel dat ik haar liever niet in de buurt had. 'Beter ga je wel weg.' zei ik even kil als daarstraks.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    "Nee...nou...ik ben niet het bitchy typje wat van vechten houd, dus nee, ik sla nooit terug, of ik begin nooit.Met geweld los je niets op" ik keek haar weer aan "daar ben ik blij om, trouwens dat had ik ook helemaal niet achter je gezocht en dat past ook niet bij je" dit was al lang een feit voor me, dat Astoria totaal anders was dan de andere Slytherin meisjes.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Er verscheen een klein glimlachje op de zacht roze gekleurde lippen van Astoria. "Dankje Draco." Astoria grinnikte. "Ik weet het, ik ben...anders. Tenminste, anders dan de andere Slytherin meisjes." Astoria wende haar ogen af naar de armband met jade steentjes, waarna ze er wat aan frunnikte. Nee, ze was altijd al anders geweest, ze was meer het rustige type. Maar ze was dan ook pas 14, dus misschien dat dat nog zou veranderen. Maar eerlijk gezegd, was dat niet wat Astoria wou.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison
    Ik legde mijn hand op de arm van George, als teken dat hij rustig moest doen.
    Ik liep naar Bellatrix toe, die me geamuseerd aankeek.
    ''Ik denk niet dat je de cruciatus-vloek over je heen wilt krijgen van je geliefde. En ik kan er voor zorgen, begrepen?'' siste ik, buiten gehoorafstand van George.
    Ze keek me aan met een uitdrukking die ik niet kon plaatsen.
    ''Dus ga weg, en laat ons met rust.''
    ''Madison, lieverd, ik kom je binnenkort wel weer opzoeken.'' glimlachte ze, en verdween.
    Ik keerde me weer tot George, en schraapte even mijn keel.
    ''Dus, eh- verder?'' glimlachte ik, in een poging om het onderwerp te veranderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    Astoria was een schatje, alleen ze twijfelde te veel, als ze iets wou moest ze daarvoor gaan! maar ze was pas 14 dus ze had alle tijd...Het liefst zat ik nu even alleen met Astoria maar ik kon moeilijk de andere weg schoppen, eigenlijk kon dat wel en ik zou het in een ander situatie ook gedaan hebben maaar nu niet, ik besloot om maar naar de binnenplaats te gaan "Ik ben naar de binnenplaats" ik stond op en keek naar Blaise "dan heb jij mooi de gelegenheid om nog meer gênante momenten uit mijn leven delen" ik keek nog een keer naar Astoria en liep toen weg, god wat was ze mooi...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria frutselde wat aan de jade steentjes aan haar armband, een lichte frons verscheen op haar gezicht wat duidelijk maakten dat ze diep in gedachten verzonken was, te diep om te kunnen horen hoe Draco de common room verliet. Pas na enkele minuten wende Astoria haar ogen af van haar armbandje, en keek de kamer rond. 5 Minuten geleden hadden Blaise Marry en Draco hier nog gezeten, toch? Astoria keek even rond maar ze waren nergens te bekennen. De kamer was leeg, iets wat vreemd was want normaal gesproken zat deze altijd vol. Astoria liet de jade steentjes los, en ook toen pas merkte ze dat het warschijnlijk Marry was die ook haar tassen mee naar boven had genomen, wat er voor zorgde dat Astoria een lichte glimlach op haar gezicht kreeg. Astoria verliet de common room, opzoek naar Marry. Gang in gang uit, had ze af gezocht tot dat ze terrecht kwam op de binnen plaats, waar alleen Draco zat op de rand van de fontein. Misschien dat hij het wist? Astoria liep naar hem toe, en plaatsten een hand op zijn schouder waarna ze hem aan keek. "Heb jij Marry gezien?". Ze liet haar hand van zijn schouder afgleiden, en nam plaats naast hem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    De hele binnenplaats was leeg en de zon scheen recht op de fontein, waar ik gong zitten om alles even op een rijtje te zetten. Alles was zo raar, natuurlijk had ik wel eens een vriendinnetje gehad en natuurlijk was ik wel eens verliefd geweest maar wat Astoria met me deed was bijzonder, vooral omdat we elkaar amper kennnen. Als ik bij haar in de buurt kwam voelde het zo vertrouwd en rustig, misschien had ik wel rust nodig? Ik werd uit mijn gedachten gehaald door een hand op mijn schouder, ik draaide me om en zag Asoria, de zon scheen op haar bruine haren die leken te glimmen "Heb jij Marry gezien?" vroeg ze uiteindelijk, ze haalde haar hand van mijn schouder af en ging naast me zitten, ik slikte "Uhm-uh..nee die heb ik niet gezien" ik keek haar aan en glimlachte "is ze niet in de common room samen met Blaise?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria schudde haar hoofd. "Nee, de common room was op eens leeg." Er verscheen even een lichte frons op Astoria haar voorhoofd waarna ze Draco weer aankeek. "Maar dat was waarschijnlijk omdat ik te druk bezig was met mijn gedachtens." Astoria grinnikte, en keek wat naar de stenen grond. Wat Draco met haar deed wist ze niet, maar het voelde niet verkeerd, nee integendeel wat hij met haar deed was fijn. Hij voelde vertrouwd en veilig, alsof ze elkaar al jaren kende, terwijl Astoria en Draco elkaar amper kenden. Er viel een stilte, maar geen akelige, een stilte uit rust. Astoria luisterden naar het water dat uit de fontein kletsten, terwijl ze haar hoofd weer tegen Draco zijn schouder aan legden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Op de achtergrond hoorde je het rustgevende geluid van het water terwijl Astoria rustig haar hoofd op mijn schouder legde, al mijn gedachtes gingen weg en voor een keer was het gewoon leeg in mijn hoofd, dat was bijzonder. Hier en daar liepen een paar leerlingen langs waaronder Pansy, ze liep met opgeheven hoofd voorbij en negeerde ons totaal, gelijk kreeg ik spijt van de dingen die ik gedaan had met haar, ze was het niet waard geweest maar dat kon ik alleen maar nu zeggen...Al gauw waaide die gedachten gelukkig ook weg, ik had nu geen zin om aan haar te denken.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 9:59 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrasss

    Astoria staarde wat naar de armband om haar pols, terwijl ze aan een klein los zittend stukje touw van haar school uniform rok frummelden. Normaal gesproken was ze nu al verzonken in gedachtens, maar nee, haar hoofd was voor de helft leeg. Even vielen haar ogen op Pansy, die met een opgeheven hoofd voorbij liep terwijl ze Draco en Astoria totaal negeerden. Astoria kantelde haar hoofd wat waardoor ze Draco nu schuin aankeek, terwijl haar hoofd nog op zijn schouder rustte. "Ben je altijd zo stil?" Astoria grinnikte zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Ben je altijd zo stil?" Astoria grinnikte zachtjes, ik schudde mijn hoofd en lachte "nee meestal niet maar ik weet niet hoe dat komt" hiervan was geen woord gelogen maar ik had misschien wel een vermoeden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.