• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    -

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:09 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Er is zeker nog steeds niemand die Adelaine wilt meeten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    Madison
    ''The Forbidden Forest?'' vroeg ik hem, met een kleine grijns.
    ''Ik weet ook niet echt wat anders.'' zei ik schouderophalend.
    Eens kijken of hij een beetje lef had.

    [Doeidoei, eet smakelijk!]


    George Weasley

    'Mij maakt het niet veel uit' Zeg ik grijnzend, Hagrid was zijn halve leven bezig mij en Fred uit het verboden bos te jagen, iets wat toch bijna nooit lukte. Mischien dat we wat van het gif van een paar kinderen van Arragog konden gebruiken voor onze expirimenten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [En dan komen ze een Death Eater tegen, en die herkent Madison ofzo, en ooo ik zie al een hele scene voor me :"DDD]
    Madison
    ''Mooi. Laten we gaan, dan.'' grijnsde ik, en liep samen met Fred richting the Forbidden Forest.
    Het was hier vrijwel uitgestorven, al wist ik niet of Hagrid in zijn huisje zat en ons zag. We renden er snel langs, half gebukt, en eindigden bij de rand van the Forbidden Forest.
    We liepen het bos in, en hoe dieper we gingen, hoe donkerder en kouder het werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ze blijven wel in de problemen komen XD Ik zat te denken aan centauren maar jouw idee heeft ook wel wat XD Welke dooddoener :3?}

    George Weasley

    'Ben je bang voor spinnen?' Vroeg ik aan haar toen ik een aantal spinnen om een boom zag lopen, als ze er wel bang voor zou zijn zou ze sowieso niet in de buurt van Arragog willen komen, en zo niet.. Was dat ook niet zo'n heel slim idee.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ben je ook beelddenkend trouwens? :3 Ik ook.. Dat is soms best handig en leuk maar soms verschrikkelijk iritand XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Bellatrix ofzo?
    En jup, dat probleem heb ik ook x'D haha, echt heel irritant.]
    Madison
    Ik lachte even. Bang voor spinnen? Hij moest eens weten in wat voor situatie ik zat.
    ''Nee, waarom zou ik?'' antwoordde ik grijnzend, en liep dieper het bos in. Een rilling kroop over mijn rug, het was frisjes hier.
    Ik hoorde wat gekraak, maar schonk er verder niet veel aandacht aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Dan begind iemand over een of andere sex teorie en dan zit je dat helemaal in je hooft uit te denken XD}

    George Weasley

    'Geen idee, er lopen gigantische spinnen rond dus het leek me handig om te weten of je er bang voor was' Andwoorde ik grijnzend, 'Niet dus, waar ben je wel bang voor dan?' Vroeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    HAHA ja, precies! x'D

    Madison
    Ik moest echt even over deze vraag nadenken.
    ''Niet veel, om eerlijk te zijn. Ik kan niet zo snel op iets komen.. Jij?'' vroeg ik hem, en ondertussen dacht ik nog steeds na. Nee, ik kan veel hebben. Te veel -slechte- ervaring kan toch nog ergens goed voor zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria lachte. "Hm, i know what you mean. De keren dat ik haar zag liep ze alleen maar als een kwijlend schoot hondje achter Draco aan." Astoria keek Draco even aan en grinnikte waarna ze haar hoofd weer naar Blaise wende en haar hoofd een beetje schuin hield. "Maar verder ken ik haar eigenlijk niet zo goed omdat ik en Marry twee jaar jonger zitten. Maar na die klap van vanmiddag is het me inderdaad wel opgevallen dat ze gestoord is ja." Astoria keek Draco aan en grinnikte. "Ach ja, zo zijn meiden nou een maal, daar doe je niets aan." Ookal hield Astoria niet van vechten en vond het vreselijk om mensen pijn te doen, gaf ze Draco wel gelijk.


    Draco Malfoy

    Astoria grinnikte "Ach ja, zo zijn meiden nou een maal, daar doe je niets aan." ik keek haar raar aan "dus jij bent ook zo?" langzaam voel ik dat ik minder rood word, gelukkig maar, maar waarom moest Blaise dat nou weer zeggen? echt weer wat voor hem. Nu zakte ik helemaal onderuit in de stoel en staarde naar het plafon.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Hmm.. Geen idee, in iedergeval niet veel' Andwoord ik waarna ik rondkijk en soms hier en daar wat geritsel hoor, waarschijnlijk van een of ander die of een centouwer.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Daarom kan ik me dood ergeren aan mensen die zo doordenkend zijn en over zulke onderwerpen beginnen XD Er zit geen uitknop op beelddenken XD Dat is verschrikkelijk iritand}


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan terwijl ze haar been over de andere kruisde, en haar hoofdje een beetje schuin hield, kijkend hoe hij onderuit in de stoel zakte. "Nee...nou...ik ben niet het bitchy typje wat van vechten houd, dus nee, ik sla nooit terug, of ik begin nooit.Met geweld los je niets op". Astoria kon wel door de grond zakken nu, denkend dat Draco haar nu zwak zou vinden. Maar ze hield er gewoon niet van om andere pijn te doen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen

    Ik de leerlingenkamer van Zwadderich uit. De andere waaronder Blaise en Draco had ik al even niet meer gezien. Daar zou ik straks wel weer naar opzoek gaan. Omdat ik zo diep in gedachten was verzonken had ik niet door dat ik al buiten was. Ik loop naar het meer waar ik ga zitten en een map en een potlood waarna begin met schrijven. Even alle gedachten van me afzetten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Net toen ik iets wou zeggen, werd het geritsel luider.
    Een gestalte dook op, en toen ik zag dat het Bellatrix was, vloekte ik binnensmonds. Niet zíj.
    Ik verborg mijn gezicht achter mijn haren, terwijl ik ongezien mijn wand pakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''