• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Maybe George Can? -wbw-}

    George Weasley

    Ook ik vloog hogen nadat ik de beuker die op me af vloog weer richting de jongen op de tribune sloeg die al gouw niet meer zichtbaar werd door de mist. 'Wat is dat voor mist?' Riep ik vragend richting Madison.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Exactly :3]
    Madison
    ''Ik weet het ni-''
    Net toen ik mijn woorden uitsprak, dook er een dementor op. Ik slaakte een kreetje. Fuck, niet díe dingen.
    Mij doen ze niks, maar George wel.. En laat ik nou net geen patronus kunnen oproepen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ik weet het ni-' Begon ze waarna er vlak bij haar een dementor verscheen, 'Dat verklaard in iedergeval de mist' Mompelde ik waarna mijn wand uit de zak van mijn gewaad haalde, gek genoeg leek de dementor eerder op mij af te komen dan op haar. Terwijl hij juist vlak bij haar was geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik slikte.
    ''I-ik ben mijn wand ver-vergeten van beneden.'' loog ik, en probeerde overtuigend over te komen wat -naar mijn gevoel- aardig lukte.
    Ik deed alsof ik bang was.
    Ik was ook bang, maar alleen voor George. Die dingen lieten bij mij echt geen indruk achter, maar als ze George iets aandeden..
    Ik weet het niet, maar ik zou mezelf de schuld geven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    oke, die dingen begonnen me steeds meer te iriteren, het was niet echt de beste plek kom mijn patronus te oefenen maar ik had ook niet veel zin in een kus van een dementor 'expecto patronum' Riep ik voor de eerste keer, iets wat niet veel uithaalde dan een beetje blauw licht, oke.. 2de poging 'Expecto patronum' Riep ik opnieuw en deze keer kreeg de blauwe lucht een beetje vorm maar verdween daarna weer. 3x was scheepsrecht toch? 'Exprecto Patronum!' En gelukkig kreeg de blauwe lucht bijna in één keer de vorm van een hyena.


    Don't be like the rest of them, darling

    I think I'll stop here.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Blaise Zabini
    'Gosh! eindelijk van dat irritante kind af, kon je dat niet 6 jaar geleden doen?' ik grinnikte en haalde even een hand door mijn haar. 'Wie is Astoria?' ik grijnsde .


    On wednesdays we wear black

    {ik krijg op een of andere rede geen berichten van dit topic binnen :s
    very weird -,-}


    On wednesdays we wear black

    Madison
    Ik keek toe hoe George zijn patronus opriep, en zuchtte opgelucht toen het de derde keer aardig lukte.
    De dementor ging weg, maar er kwamen er weer twee bij.
    Ik vloekte luid. Waarom nu?
    Op dit moment haatte ik het feit dat ik Zijn dochter was, dat ik geen gelukkige herinneringen had en geen patronus kon oproepen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Melite schreef:
    I think I'll stop here.


    Wait What? Why?


    Don't be like the rest of them, darling

    {Goddamn.. Maybe she can think about George? (A) Don't let george do this alone..}

    George Weasley

    Sirieus? Waarschijnlijk lukte het me geen tweede keer.. Sowiezo niet tegen 2 dementors, dat was toch oneerlijk? 2 tegen één? En daarbij.. Iemand moet het gezien hebben toch?


    Don't be like the rest of them, darling

    Melite schreef:
    I think I'll stop here.

    No.
    Oh no.
    Why? DDDD:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik reageer zo, moet even iets doen --' terug in.. 30/45 min x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Niet veel later, beende Astoria met Marry terug richting Hogwarts. "Dus jullie hebbe-" "Nee marry, we hebben niets". Astoria grinnikte zachtjes, en keek naar de jade armband om haar slanke pols die ze net had gekocht in het antiekwinkeltje waar Marry haar mee naar toe had gesleurd. "Hoe is het met je neus?" Astoria werd uit haar stille gedachten gehaald door Marry. Zachtjes voelde ze met haar vingertoppen over haar neus. "Goed, hij bloede alleen maar" En daar had Astoria geluk mee, haar neus had alleen maar gebloed en was niet opgezwollen, of blauw.Aangekomen bij de common room, zei Astoria het wachtwoord, waarna ze naar. Binnen liep met Marry, merkend dat ze niet de enige twee waren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dashed schreef:
    {ik krijg op een of andere rede geen berichten van dit topic binnen :s
    very weird -,-}

    dat is raar :S


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.