• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    draco Malfoy

    Een hele tijd bleven we staren, het leek net of ik verdwaald was, verdwaald in haar ogen...Uiteindelijk wende Astoria haar blik af en ging een lichte schok van teleurstelling door me heen "Ik ehm, ik moet gaan zo...Marry en ik gaan naar Hogsmead" ik knikte, het was weer stil... een hele tijd stil en elke minuut leek erger te worden, uiteindelijk gebeurden het. Ik zette een stap naar voren en gaf Astoria een vluchtig kusje op haar mond "veel plezier dan in Hogsmead" ik deed een paar stappen naar achter, ik draaide me om en met grote stappen liep ik weg, ik wist alleen niet waarheen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:07 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    En daar, daar was de blos weer op haar wangen. Astoria keek toe hoe Draco weg beenden. "Dankje..." Maar waarschijnlijk hoorde hij het al niet meer. Ook Astoria draaide zich om, om vervolgens we te lopen, terwijl het leek alsof haar lippen natintelden. Een raar gevoel speelde op in haar onderbuik en Astoria fronste even haar wenkbrauwen. "Vanwaar de frons?". Astoria keek recht in Mary's gezicht. "Ik uhm-" "Je hoeft niets uitteleggen, ik zag Draco net weglopen, dus dat zegt genoeg"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik glimlachte.
    Ik had zelf ook geen idee eigenlijk dat ik met hem was gaan praten, maar ik mocht hem wel.
    ''Dus.. was je van plan om de rest van de dag hier te zitten? Ik niet in ieder geval.'' mompelde ik.
    ''Enige ideeën?'' vroeg ik hem.
    ''Ik verveel me.''

    [Screw you two :'D Moonly, je hebt/had 666 posts. Oeh.]


    George Weasley

    'Dus.. was je van plan om de rest van de dag hier te zitten? Ik niet in ieder geval.' Mompelde ze, 'Enige ideeën? Ik verveel me.' Vroeg ze vervolgens, 'Nee ik niet, maar volgens mij Crabbe en Goyle wel' Zei ik met een blik op hun dikke rug. Zelfs vanaf de andere kant van de zaal kon je zien dat ze zich nonstop vol zaten te eten. 'Kun je Quidditch spelen?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ben heel doeloos Snapecast (Muziek, informatie en meer over snape) op mn Ipod aan het downloaden XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [lololol, awesome]
    Madison
    Ik lachte.
    ''Ja, eten, de héeeele dag lang..'' zei ik, en werd al misselijk bij het idee.
    Ik keek hem vragend aan.
    ''Ja, ik ben Seeker, hoezo?'' vroeg ik hem, en wierp nog even een blik op Crabbe en Goyle. Getver.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {En daarnaast ook nog Mugglecast XD It's fun XD}

    George Weasley

    'Dat weet ik in iedergeval iets om te doen' Zei ik grijnzend waarna ik naar Crabbe en Goyle keek, hoe zouden ze het vinden als ze de heletijd slakken kotsten?


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek hem enthousiast aan, en sprong op.
    ''Kom je? Of vind je het héérlijk om naar die twee varkens te kijken?'' vroeg ik hem grinnikend, en keek hem geamuseerd aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Nee, ik vroeg me af hoe ze het zouden vinden om slakken te kotsen' Andwoorde ik grijnzend waarna ik opstond, volgens mij stond mijn bezem nog ergens in de bezemstalling bij het zwerkball stadion.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Oke.. dit is echt doeloos om te luisteren XD 10 things that snape doesn't have XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Daar is maar éen manier voor om achter te komen, niet?'' grijnsde ik, en trok mijn wand.
    ''Eet slakken.'' zei ik zachtjes richting Crabbe, en herhaalde mezelf, alleen dan voor Goyle.
    De twee begonnen spontaan slakken uit te kotsen, gore geluiden te maken en keken woedend om zich heen. Ik giechelde, en liep samen met George de Great Hall uit.
    ''Zo dus.'' lachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Die zullen een tijdje niet meer eten' Zei ik grijnzend waarna ik samen met haar naar buiten liep waarna ik Grabbe en Goyle daarna de grote zaal uit zag rennen, gevolgde door een spoor van slijm.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik lachte, en keek even met een grimas naar het spoor van slijm.
    ''Misschien heb ik ze er toch mee geholpen. Al denk ik niet dat er nog hoop is voor hun.. lichamen.'' bedacht ik me, en grinnikte.
    Ik liep samen met George naar het Quidditch veld, en pakte mijn bezem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dubbel --'

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 14:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Volgens mij ook' Zei ik grijnend waarna ik mijn bezem (een Cleansweep 5) pakte, het kon in iedergeval vliegen. Dat was toch iets aangezien mijn ouders niet heel veel geld hadden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Snel liep ik de trap af en ging een hoek om, ik was opweg naar de leerlingenkamer. Uiteindelijk stopte ik met lopen toen ik voor het schilderij stond, ik zei het wachtwoord en het schilderij klapte open, ik ging naar binnen en zag Blaise. Hij lag op de bank een beetje voor zich uit te staren "wat ben ik blij dat ik je nu tegen kom man" zei ik en ik liet me in een stoel vallen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.