• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik legde mijn hand op de arm van George, als teken dat hij rustig moest doen.
    Ik liep naar Bellatrix toe, die me geamuseerd aankeek.
    ''Ik denk niet dat je de cruciatus-vloek over je heen wilt krijgen van je geliefde. En ik kan er voor zorgen, begrepen?'' siste ik, buiten gehoorafstand van George.
    Ze keek me aan met een uitdrukking die ik niet kon plaatsen.
    ''Dus ga weg, en laat ons met rust.''
    ''Madison, lieverd, ik kom je binnenkort wel weer opzoeken.'' glimlachte ze, en verdween.
    Ik keerde me weer tot George, en schraapte even mijn keel.
    ''Dus, eh- verder?'' glimlachte ik, in een poging om het onderwerp te veranderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan en grinnikte zachtjes. "Ik herken het" Er verscheen een glimlach op de licht roze gekleurde lippen van Astoria. "Kom eens ik wil je iets laten zien" Astoria stond op van de stenenrand, waarna ze Draco's hand pakte en haar vingers in de zijne vlocht, en hem mee trok de binnen plaats af. Zijn hand voelde zacht en warm aan, Astoria voelde het bloed weer naar haar wangen stijgen wat een licht roze/rode blos op haar wangen creërden. Astoria trok Draco mee richting de nabijgelegen tuin bij Hogwarts. Deze zat vol met roze rozen, en uiteindelijk stopte Astoria bij een stenenbankje, en liet haar hand uit die van Draco glijden terwijl ze plaats nam op het stenen bankje. Astoria klopte naast zich op het steen als teken dat Draco naast haar kon kon komen zitten. "Ik wou dit gewoon even met je delen, deze plek hier."


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Oke.. Nu even bedenken hoe ik daar op wil reageren XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ghehehe :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Mn inspiratie laat me in de steek XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wacht.. Ik ga gwn lekker gemeen spelen}


    Don't be like the rest of them, darling

    [D: ik weet niet of ik dat nou leuk moet vinden.. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aileen

    Zodra ik klaar ben met schrijven pak ik alles weer bij en besluit om weer naar de leerlingenkamer toe te gaan. Ik loop het kasteel naar binnen en voor het schilderij zeg ik snel het wachtwoord. Eenmaal binnen zie ik Blaise zitten. "Hello Blaise" zeg ik vrolijk als ik naar hem toeloop


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik legde mijn hand op de arm van George, als teken dat hij rustig moest doen.
    Ik liep naar Bellatrix toe, die me geamuseerd aankeek.
    ''Ik denk niet dat je de cruciatus-vloek over je heen wilt krijgen van je geliefde. En ik kan er voor zorgen, begrepen?'' siste ik, buiten gehoorafstand van George.
    Ze keek me aan met een uitdrukking die ik niet kon plaatsen.
    ''Dus ga weg, en laat ons met rust.''
    ''Madison, lieverd, ik kom je binnenkort wel weer opzoeken.'' glimlachte ze, en verdween.
    Ik keerde me weer tot George, en schraapte even mijn keel.
    ''Dus, eh- verder?'' glimlachte ik, in een poging om het onderwerp te veranderen.


    {Muhahahaha.. Ik weet niets te reageren dus daarom laat ik er gewoon iemand tussen komen.. Dan hoef ik niet eens te reageren :Y)}

    George Weasley

    Net toen ik wat wilde zeggen, vragen wat Bellatrix hier deed, wat ze bedoelde met de dingen die ze zei enzovoord hoorde ik geritsel achter de boom naast me en na een tijdje kwam Firenze tevoorschijn, 'Hoi Firenze' Groete ik hem waarna ik mijn wand wegstopte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik krabte ongemakkelijk aan mijn achterhoofd.
    Verdomme, een centaur. Ik had een hekel aan die dingen.
    Ik keek een beetje om me heen, wachtend tot die twee uitgepraat waren.
    Ik hoopte niet dat George er op door zou gaan.. Bellatrix zou nog wel merken dat ze fout zat, en daar ging ik hoogstpersoonlijk voor zorgen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Zabini
    'Aileen' Ik klop naast me neer en wenk dat ze naast me moet komen zitten. 'Waar kom je vandaan?' Vraag ik vrolijk.


    On wednesdays we wear black

    Aileen

    Ik glimlach en ga naast hem zitten. "Ik zat buiten bij het meer om even rustig na te denken en alles op te schrijven" beantwoord ik zijn vraag. "Maar waar was jij aangezien ik je dus echt nergens kon vinden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Kun je er voor zorgen dat Bane uit de buurt blijft?' Vroeg ik hem vervolgens toen hij vertelde dat ook Bane op het punt stond om hier heen te gaan, en bane was niet heel erg makkelijk van mening te laten veranderen. 'Tot later Firenze' Voegde ik er aan toe waarna hij weer achter de bomen verdween. 'Beter gaan we terug, tenzij je een minder vriendelijke centaur wild ontmoeten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Blaise Zabini
    'Dray te pesten.' ik grinnik hardop. ' Vond hij heel leuk.' ik frons even. ik wist dat ik ook de enige was die dit soort dingen bij hem kon flikken, maarja ik kende Draco dan ookal vanaf toen we in de zandbak zaten. Dus het was vast zandbakliefde.


    On wednesdays we wear black

    Madison
    ''En dan?'' vroeg ik hem, aangezien ik geen idee had wat we zo konden doen.
    Ik begon samen met George het bos uit te lopen, terwijl op het achtergrond verschillende geluiden te horen waren.
    Hier en daar kropen wat spinnen rond, maar verder was het verbazingwekkend rustig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''