• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op.
    ''Dat is bij de meeste mensen zo.'' antwoordde ik simpel.
    ''Oh, en ik zou geen reden zien waarom je me weg zou willen hebben. Ik ben nog best aardig tegen je.'' grijnsde ik, de twee meisjes negerend. Ik lachte ze alleen maar uit, en volgens mij was dat ook van mijn gezicht af te lezen.


    (Ze kan maar beter op haar hoede zijn. Adelaine heeft haar en haar lieve zusje zo door :Y) )


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Slim idee.' ik kijk even naar de kraan. 4 jaar geleden was ik daar door Harry uit gered. Niet uit de kraan natuurlijk, maar uit de kamer die daar onder zit. Nog steeds kan ik me niet alles herinneren. Bezeten worden door jeweetwel is niet echt een pretje. Ik weer ook nog dat ik een boek probeerde door te spoelen. Eigenlijk heb ik geprobeerd Voldemort weg te spoelen. Zonder succes. Het viel door Jenny's hoofd. Dus spoelde alles er weer uit en vond Harry hem. 'Hier worden we vast niet afgeluisterd.' ik ga tegen over haar zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Misschien ben ik anders?'' kaatste ik terug.
    Ja, ik zat hoogstwaarschijnlijk in Slytherin omdat de welbekende Voldemort mijn vader is. Daar kon ik ook niks aan doen, right?
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Je kwam me waarschijnlijk op een goed moment tegen. Geluk noemen ze dat, tegenwoordig.''


    George Weasley

    'Dan heb ik in iedergeval geluk, dat is toch iets' zeg ik grijnzend, ze was aardig, maar aangezien ze in slytherin zat nam ik ook direct aan dat ze dat niet altijd was. Waarschijnlijk gewoon omdat ik de enden van slytherin niet zo mocht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk door het raam naar buiten, terwijl ik nadenk. Het aura van dat kind naast George liet niet veel goeds zien. Ze heeft duidelijk duistere geheimen en dan bedoel ik niet gewoon duister. Het is jammer dat ik niet genoeg tijd had om de verschillende lagen van haar aura te bekijken, om erachter te komen waar haar geheim mee te maken heeft. Dat kost energie, tijd en veel training. Gelukkig heb ik de training al gehad.
    Langzaam draai ik mijn hoofd weer richting Ginny en kijk haar ongelukkig aan. 'Ik wil mij niet bemoeien met de vrienden en liefdes van je broer, maar dat meisje liet niet veel goeds zien. Haar karrakter is niet super doortrapt, dat viel mij erg mee, maar haar aura verraadde duidelijk dat ze een duister geheim heeft. Hoeveel weet jij over dat meisje?'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik keek geschokt op. Duister geheim? 'Ik weet alleen dat ze in Zwadderich zit en met mijn broer praatte.' zeg ik 'Maar dat weet jij ook.' Waar was George in hemelsnaam mee bezig? 'Moeten we George waarschuwen? Ow, dat kan natuurlijk niet. Dan moeten we ook uitleggen waarom we dat denken. En niemand weet dat jij aura's kan zien.' Ik mocht dan soms boos op mijn broer zijn, ik gaf wel om hem en ik wou niet dat hem iets overkomt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik glimlachte.
    Ik had zelf ook geen idee eigenlijk dat ik met hem was gaan praten, maar ik mocht hem wel.
    ''Dus.. was je van plan om de rest van de dag hier te zitten? Ik niet in ieder geval.'' mompelde ik.
    ''Enige ideeën?'' vroeg ik hem.
    ''Ik verveel me.''

    [Screw you two :'D Moonly, je hebt/had 666 posts. Oeh.]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:09 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (dat getal gingen jongens op mijn hand schrijven omdat ze dachten dat ik de dochter van de duivel was(hm) ik en nieteens gemeen!XD of het was 999 XD ze hadden het van een film ofzo. Ja, ik heb vage jongens in mijn klas^^ wel cool dat ik666 berichten had^^)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:32 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine glimlach verscheen op Astoria haar lippen, toen Draco een eenzame traan van haar wang veegde. "D-dankje" Astoria haalde voorzichtig het toilet papier weg, en veegde het laatste restje bloed van haar neus, waarna ze er zachtjes over heen ging met haar vingertoppen. Gebroken of dik, nee dat was hij niet, ze had geluk dat haar neus alleen maar had gebloed. Astoria veegde wat bloed van haar hand, maar het meeste opgedroogde bleef zitten, waarna ze Draco aan keek. "Ik ga even mijn handen wassen" Astoria grinnikte zachtjes, waarna ze even glimlachte en wegliep. Maar halverwege bleef staan, en terug liep naar Draco. "Dankje Draco* Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht waarna ze op haar tenen ging staan en als bedankje een kus op zijn wang drukte, nog even glimlachte en naar de wc liep.


    Draco Malfoy

    Ze probeerde het opgedroogde bloed nog weg te vegen maar dat lukte niet meer
    "Ik ga even mijn handen wassen" grinnikte ze, ik knikte alleen en keek haar na tot ze weer terug liep en op haar tenen ging staan en en een kus op mijn wang drukte "Dankje Draco" een klein glimlachje verscheen op haar gezicht, ze draaide zich weer op en liep naar de wc. Ik staarde voor me uit met een brede glimlach op mijn gezicht "geen dank" mompelde ik, mijn buik tintelde licht. Toen Astoria terug kwam van de wc draaide ik me weer om "Ik wil je best wel vaker troosten hoor" mijn brede glimlach was nog steeds niet verdwenen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Jep.. Zodra ik hem tegen kom wel (A)}

    {kom..maar...op!!!}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Het koele water stroomden over Astoria haar slanke hand, waarna ze een doekje nat maakten, en het overige bloed op haar gezicht weg veegden. Ze droogden haar handen en gezicht, waarna ze even in de spiegel keek en geen spoor meer van het bloed meer te zien was. Astoria glimlachte eve kort naar zichzelf, waarna ze de wc verliet en terug liep, lichtelijk verbaasd dat Draco er nogsteeds stond, maar wat haar vooral verbaasde was de brede glimlach op zijn gezicht. Astoria grinnikte zachtjes, want het leek alsof hij zelf niet eens door had wat hij zei, en ze glimlachte even. "Hm, dat waardeer ik wel ja" Astoria grinnikte, het was fijn om iemand te hebben die haar wou troosten als ze het moeilijk had. Ze keek omhoog naar Draco. "Het zelfde geld voor jou, als je het moeilijk hebt. Ik ben er voor je"


    The expert in anything, was once a beginner.

    (ik ga zo. Ik ga morgen 3 weken weg. Mochten jullie toevallig Harry, Ginny of Belinda/Lavender nodig hebben dan mogen jullie gewoon voor hun praten. Ik kom heel soms eventjes online^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (ik ga zo. Ik ga morgen 3 weken weg. Mochten jullie toevallig Harry, Ginny of Belinda/Lavender nodig hebben dan mogen jullie gewoon voor hun praten. Ik kom heel soms eventjes online^^)


    (Heeeeel veel plezier op vakantie!)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ga Deatly Hallows P1&2 kijken hihi, wachten jullie op me? (flower) doeidoei!x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    "Hm, dat waardeer ik wel ja" grinnikte ze en ze keek me aan "Het zelfde geld voor jou, als je het moeilijk hebt. Ik ben er voor je" ik glimlachte "dat is lief van je". Ik kon niet meer ontsnappen, Ze had me te pakken met haar prachtige groene ogen, ik bleef haar maar aankijken...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wist niet wat te zeggen of te doen, gedagzeggen en weglopen? Nee, dat wou ze niet. Hij had haar, hij had haar in zijn greep met zijn glimlach en zijn ogen. Het voelde aan als een staar wedstrijd, wie het eerste weg keek of weg zou lopen, had verloren. Maar het was duidelijk dat Astoria en Draco allebei niet wouden verliezien. Een lichte blos sierde haar wangen, en uiteindelijk was het toch Astoria die haar ogen afwenden en niet echt wist waar ze moest kijken. "Ik ehm, ik moet gaan zo...Marry en ik gaan naar Hogsmead"


    The expert in anything, was once a beginner.